ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
KALLEN SEDÄN
Epärehellien serkku täytti 50v. ja Ville mietti sopivaa synttärilahjaa koko Suomen tuntemalla murtovarkaalle. Viimein hä0272- 0272
- 0271
PAKKO KERTOA VITSI
Mitä eläintä kannattaa ERITYISESTI varoa liikenteessä? No, tiekarhua tietenkin.0270PUNAVIINI
Nikotiini, koululaisen vitamiini. Silmä kirkas, askel vakaa. Koskenkorva vauhdin takaa.0270KALLE TEKI KOLTTOSEN TOISENSA PERÄÄN
Ja hänen isänsä tuli hulluksi ja joutui mielisairaalaan. Hän kuitekin karkasi toisen potilaan kanssa. 2. potilas huusi:0270- 0270
LAIVAJÄRVELÄIPERHEEN ISÄ
Sanoi kerran tyttärelleen: Sullaha on paljon parempi, kun mutsilla. Tyttö: Niin se veliki sanoo.0269KAIKKEIN KOULULAISTEN
Tuli ymmärtää, että niin kiusataut kuin kiusaajatkin ovat SAMALLATAVALLA luokkaantuvia ja tunteensa näyttäviä olentoja.0269MITÄ TEHDÄ?
Kun toista ei tunnu kiinnostavan. olemme olleet samalla Kansalaisopiston kurssilla ja nyt en enää saa häntä mielestäni.6269MIKSI KALLE MENEE KOULUUN?
No tietysti siksi, että edes jotkut saisivat pidettyä hänellekin jöötä.0269KUTEN VARSIN HYVIN TIEDÄMME
Intercity-juna menee Helsinkiin asti. Se kuitenkin pysähtyy Kiteellä, Kesälahdella, Parikkalassa, Simpeleellä, Imatralla1269- 2267
- 0267
NYT KUN
Posti on muuttunut Itellaksi ja Tiehallinto Destiaksi, niin Kansaneläkelaitos on myös päättänyt muuttaa nimensä. Liisa H0267- 1267
NUORUKAINEN EI HALUA INTTIIN
Hän vain elehtii hassusti lääkärin tarkastuksessa osoitellen suutaan ja korviaan. Kun mies ei näytä kuulevan puhetta eik2267PASTORI JA TAKSINKULJETTAJA
Sattuivat kuolemaan samaan aikaan. Pappi joutui kuitenkin HELVETTIIN. Minähän olen pappi. Yym, kun sinä saarnasit niin2265BLONDI AJELI AUTOLLAAN
Ja näki sähkömiehen kiipeävän pylvääseen. Onpa tyhmä mies, blondi tuumasi. Luuleeko hän, että olen ensimmäistä kertaa r2264KUMPIA ON ENEMMÄN?
Jäniksiä vai oravia? Varmaankin jäniksiä. Oikein, mutta miksi? No? Yritäpä itse nussia puussa.0264