ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
MITEN ISKEÄ?
Miten hurmata, iskeä/saada kiinnostumaan pyörätuolissa oleva nainen, kun itse en tarvitse sellaista (pyörätuolia)? Tartt2264- 0263
TOSIJUTTU
Mun mummuni muni mun mammani, mun mammani muni mun. Mun ukkini pani mun pappani, mun pappani pani mun.1263- 0263
- 0263
MITÄ EROA ON SIINÄ
Kirjoittaako ylioppilaaksi tyttö vai poika? No tietenkin tyttö toivoo älliä ja kukkia ja poika taas ämmiä ja kukkia.0262MITKÄ OLIVAT JUICE LESKISEN VIIMEISET SANAT
Hämäläisen Jyrkille? Jyrki- byo, Jyrki-boy: tyylis sun vain uppoo mun pikkusiskoon.2262- 0261
- 1261
- 0261
AINUT TAPA
Varmistua siitä, että voi sanoa naiselle viimeisen sanan, on opettella sanomaan: Kyllä rakkaani.0260AMERIIKALAISRAVINTOLASSA
Oli ruotsalainen asiaksa. Kohta tarjoilija tulin kysymään: Mitäs otatte? Ruotsalainen: Lanttuva, kurkkuva, amerikanherkk0260- 0260
MIKÄ ON ILKIVALLAN HUIPPU?
Pyytää vessapaperia sen jälkeen, kun on tehnyt tarpeensa naapurin rappusille.3260- 0259
LEVOTON LANTIO, HERÄTYS!
Mistähän se mahtaa johtua? "Aamuseisokki" on aina. Enkä osaa selittää sitä itse.1258JATKUU
Nyt tänne tullo resitenttihi. MIE OON HÖLÖMÖ. Moe, mie oon Rauno. Tojellinen kuningas. Se siitä. LUONNONHELEMASSA Työ j0258KYLLÄ JÄREN KANSA PÄRJEVVÄÄ
Pohjois-Karjalan murteelle kääntänyt Rami Pussinen. Nyt tulloo tämmönen pläijäys: Sano huolellisesti "silleesä" ja sitte0257- 1257
MISSÄ TÄYTYY LÄÄKÄRIN POLIISIN
Presidentin ja jopa kuninkaan ottaa hattu pois päästä? Parturissa.0257