ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
MITKÄ OLIVAT JUICE LESKISEN VIIMEISET SANAT
Hämäläisen Jyrkille? Jyrki- byo, Jyrki-boy: tyylis sun vain uppoo mun pikkusiskoon.2249HUOM! TÄMÄ EI OLE MIKÄÄN VITSI
Edunvalvojat ova kyllä yksiä kusiaivoja. Tekisi niin mieli lähettää kirjepommi. Ja mikäs minua estää? Aikuista miestä.2249PERJANTAI 23. MARRASKUUTA
Nyt minun täytyy sitten viikoloppu olla ilman puhelinta, sillä olen hyvin tarkka rahoistani. Pistetään onnistumaan. On0248- 0248
KULTAHÄÄPARIN MERKKIPÄIVÄ
Pantasko näin merkkipäivän kunniaks? Jos sä kerran tahot. Kerkeenkö mä riisuutua. Kyllä kultaseni. Kerkeenkö riisua myös0248- 1248
- 0247
OLIPA KERRAN KOLME PUKKIA
Kaikien niiden nimi oli bäkäbää. Oli pikkupukkibägäbää, keskisuuripukkibägänää ja suurensuuripukkibägäbää. Kerran ne yli0247- 0247
OLTIIN AMERIKAN KROKEIMMAN PILVENPIIRTÄJÄN
Ylimmänkerroksen ravintolassa. Tiedätkö, että näin korkealla tulee niin lujaa, että jos yrittää hypätä ikkunasta niin tu0246MIUTAKIN DEITTEJÄ KANNATTAA KOKEILLA
Jos suomi24:stä ei löydä mieleistään niin kannattaa kokeilla myös näitä: twoo, badoo.com ja zoosk. Kaikki toimivat Faceb0246KALLE IHMETTELI SEISOVAA PENISTÄÄN
Mitä tää on? Liisa tuli siihen ja sanoi, että sulla seisoo.0246- 0246
KALLE JA VILLE TEKIVÄT TYÖMATKAN RUOTSIIN
Ja minevät tietämättään homobaariin. Nuorikomea mies tuli pyytämään jo Kallea parketille ja siitä meinasi tulla tappelu.0245ÄITI!
Mulla on niin huono olo, voisinko jää tänään kotiin kouluun menon sijaan? Missä sulla on huono olo? Koulussa.0245- 0245
PUNAVIINI NIKOTIINI
Koululaisen vitamiini. Silmä krikas, askel vakaa. Kosenkorva vauhdin takaa.0245- 0245
DINGDONG!
Kalle meni avaamaan. Onko sisko kotona? Manta! Sun päiväkirjas sivut 23 27 ja 56 ovat täällä!0244TAIDEKAUPASSA
Onko tässä auringonnousu vai lasku? Auringolasku, tunnen taiteilijan eikä hän koskaan ole ennen iltapäiväää herännyt.0244