ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
- 3662
- 0659
- 0656
SUOMALAINEN MÖI
Ilotulitteita kiinalaiselle. Kiinalaine: liian pitkä tulilnaka. Suomalainen poisti tulilangan. Kiinalainen: liikaa ruuti2653RYSSÄ BRITTI JA SAKEMANNI
Kinasivat siitä, kenellä korkein talo. Ryssä: Meidän talomme yltää pilviin. Britti: Ei tuo mitään. Meidän talomme yltää3650- 5650
ENONI
Tuli sodasta ja näytti mulle käsikranaattia. Heitä se tuonne huusi niin nähdään kuinka jytkähtää. Niin hän heitti ja het2649MIKÄ ON MAAILMAN PISIN RAVINTOLAN NIMI?
Tietysti se on Äteritsiputeritsipuolilautatsibaari.0644- 0642
JOS RUOTSALAIPARISKUNNALLA
On vseisänky niin miten he nukkuvat? Pelastusliivt päällä turvallisuussyistä.0635- 0634
KUN MYKKÄ ASIKAS
Menee rautakauppaan ja hinkkaa kädellään pöytää, se tarkoitta, että hän tahtoohiomapaperia. Mutta jos sinne tämän jälkee0631YLEENSÄ RAMION SOPUISA MIES
Mutta kerran mulle tuli ihan kunnon riita tyttökaverini kanssa: Kuulesinä tyttö, sun paikkaas on jo kyselty ja olishan m0629- 0628
KADUTTAA
En teidä mitä tekisin. Olen jatkuvasti vihainen äidilleni. Minunhan pitäisi huolestua nyt kun hän on sairaslomalla. Ja m0621SISÄÄNÄKYNTI OLI PUUTRAHAN
Puolella ja Päästäinen koputti. Kuka siellä? PÄÄSTÄINEN! Asukas kuuli, että "päästä ineen" ja kävi avaamassa. Päästäinen0621- 0620
- 0617
JUNTUSEN VEEKKO
Joka VIINALLE ol heekko, suustahii kalusto ol syönnä hammaspeekko. Höörypäessään Veekko piätti lähtee kyselemmää uuvelle0613MIES ON LÄHDÖSSÄ RAVINTOLASTA
Kun tulee kaatosade. Naulakossa on 1 ainut sateenvarjo, johon on kirjoitettu: Tämän sateen varjon omistaja on nyrkkeilij12611