ramipussinen

Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
- 060
IITSENI MITTAINEN
Olen siis vähän ihastunut samanmittaiseen naiseen. Hän on todella seksikäs ihan muutenkin.060LEIRITOIMINNAN AMMATTITUTKINTO
Onko sellaista olemassakaan? Ja jos on, niin siihenhän voisi antaa kuolutusta myös tuolla Heitajärvellä (leirikeskuksess059- 059
- 059
- 059
- 058
MIKSI ARMEIJA ON NIIN TÄRKEÄ?
Mitä hittoa me maanpuolustuksellakaan tekisimme, jos emme saisi harjoitella sitä missän058VIROLAISUPSEERI NEKKI PÄRMIN
Suomenkieli ei aina tahdo sujua. Kerrankin hän uhkasi alaistaan: Minä panen teitä kaksi viikkoa päävartiossa! Siihen uha058MINIHAMEEN TULEE OLLA KUIN PAPIN SAARNA
Tarpeeksi pitkä peittääkseen olennaisen ja tarpeeksi lyhyt herättääkseen mielenkiinnon.058RIITTA JA TOPI
Diu diu diu, Riitta ja Topi diu diu diu, Etkö koskaan opi että Riitta jo Topi on love, etkö koskaan opi että Riitta ja T058- 057
- 056
- 056
JOS SEURUSTELU TAI EDES SEN YRITTÄMINEN
Olisi helppoa niin olisin varmaan maailmanmestari siinä, mutta kun niin ei vaan ole.055- 055
KUSIHUOSO AIKAMIES
Eräs kaveri kyllästyi lopulta jatkuvaan kusenhajuun. Ei kastelemista tarvitse hävetä, mutta etkö voisi mennä psykiatrin055KOKEMUKSIA SUOJALASIEN KÄYTÖSTÄ
Ne ovat siis sellaiset, jotka ovat samalla voimakkuudella kuin silmälasini. Voiko tällaisia suojalaseja käyttää esim. la155PYYDÄN ANTEEKSI
Sillä olen miettinyt tekojeni seurauksia. Ja yksinkertsisesti päättänyt, etten toista samoja virheitä. Minua voi myös tu055- 054