Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bravo.bravi
profiilit
bravo.bravi
bravo.bravi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
3009
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No simasuu itse :> Jos puolen euron pääsiäismunissa olis runoja lapulla sisällä eikä jotain pikkusta muovilelua, ne olis juuri tuollasia :p
22.05.2013 01:31
Pelaa vain kotiotteluja.
22.05.2013 01:18
Tietysti voi, vaikka runoja:
simassa on neidon suu
mua kiinnosta ei mikään muu
:s
Ehkä ei kuitenkaan ole luontainen tapa ilmaista itseään monellekaan miehelle.
22.05.2013 01:13
Kyl vonkaaminen on enemmän fysiikkaa kuin kemiaa. Ekoilla treffeillä kokeiltuna käy helposti kuin samanapaisille magneeteille.
22.05.2013 01:03
Ei kannata, kihahtaa vaan miehen hattuun.
21.05.2013 20:02
Parikin huvittavaa tapausta viime aikoina kun naimissa oleva tyyppi on päivittänyt faceen siviilisäätynsä ja se pölähtää siihen aikajanalle ko. päivämäärällä sydämen kanssa ja onnitteluja virtaa. Naimisiin ovat menneet jo joskus 90-luvulla. Yksi laittoi hätääntyneenä päivityksen perään, että mä oon menny naimisiin jo 20 vuotta sitte, älkää hyvät ihmiset onnitelko. Sama muija o edelleen. Huonommin tuntevat tietysti luuli että on eronnut ja kipittänyt uudestaan naimasille.
Eli ei tosiaan merkkaa yhtään mitään.
21.05.2013 19:52
Hyvä idea. Hämmästyttävä tieteellinen ihme kun kesäkolli ui koiraa ympäri järveä :>
21.05.2013 19:46
Kaikenlainen petollisuus on myrkkyä. Uskottomuus, mutta kaikki muukin pelaaminen, vedättäminen, kusettaminen ja paskan puhuminen. Jos sellasta paljastuu, ei ole syytä minkäänlaista tuntemista jatkaa. Mustasukkaisuus vainoharhaisena muotona on samaa kastia.
Noin muuten sellaset jutut, jotka loukkaa omia perusarvoja, voi estää suhteen. Voivat liittyä mihin vaan elämän osa-alueeseen. Jos toinen on piittaamaton huithapeli asiassa, mikä itselle on tärkeä.
21.05.2013 19:39
Et vissiin ole hänelle kovin tärkeä. Et ainakaan rahaan verrattuna.
Jotkut ihmiset on sellasia, että ne haluaa arvottaa ääneen ihmisiä, vaikka siihen ei ole mitään tarvetta. Mitä läheisempi suhde on, sitä typerämpää touhua. Eroonhan pääsee muutenkin kuin ilmoittamalla, että etpä mulle paljon merkkaa.
Käske lussuttaa master cardiaan seuraavan kerran kun hän lähestyy huulet törröllään.
20.05.2013 12:41
Afrikkaan, se on vielä kokematta. Voisin mennä vaikka käymään Villa Karossa ja kirjoittaa siellä jotain kuolematonta tai ainakin palstalle.
20.05.2013 12:23
Hän ei näe tarjoustasi apuna vaan yksityisyyteen puuttumisena, ilman hyvää syytä. Nalkuttamisena ehkä, vaikka pukeutuu vaan rennosti ja nuorekkaasti.. Ei tule johtamaan mihinkään kun vaatteet on miehen aatteet. Ei siis kannata luulla, että mieskin on sitä mieltä, että pukeutuu naurettavasti ja vaan jääräpäisyyttään vastustaa muutosta. Hän on sitä mieltä, että pukeutuminen on ok as it is. Persvakoaankaan ei itse näe, joten ei haittaa.
Mitäs meinasit sitten tehdä? Parisuhde tuskin voi olla loputonta keskustelua miehen pukeutumisesta.
18.05.2013 02:09
Seukkaat Niles Cranen kanssa, paitsi että Niles palvoo Daphneaan ja tekee mitä vaan hänen puolestaan. Oudon kuuloinen heppu. Onko hänellä hyvä peppu vai miksi ylipäätään olet hänen kanssaan? Puoletkin tosta riittäisi mulle tekemään yhteiselämän mahdottomaksi.
18.05.2013 01:58
Jos hän katsoo lätkää ja Tamia, voi ehkä vielä pahentua nykyisestäkin..
Hänelle kyse on varmaan yksilöllisestä tyylistä, se mikä sulle on kauhean järkyttävää. Hyvä itsetunto tuntuu olevan. Kannattaa varmaan kohta puoleen ratkaista onko asia niin suuri, että soommoro ellei muutosta tule.
18.05.2013 01:50
En aio, mutta Suomen ad/hd-blondi voi pärjätä kohtuullisesti. Ainakin resepti on ehtaa euroviisua.
18.05.2013 01:38
Haluisin kyllä toistaiseksi voimassa olevan kollisopimuksen, koska kesäkollithan hylätään julmasti elokuussa eikä sitä mouruamista kestäis kukaan. Unelmahomma; sievän kesämisun uuninpankolla 24/7, mitä nyt välillä vähän misun masun päällä hurisemassa =)
18.05.2013 01:34
Tarvisit siis sen Fiestan, nopeusrajoittimella. Max 80 km/h. Ainoa mikä tepsii lämä tiskissä-Oasikseen ^ O
12.05.2013 03:29
Haisunokka on ehdottomasti parempi kuin kokkelinokka. Venäjällä näin sellasenkin tapauksen jolla sieraimet oli muovivuorattu, kun ne oli niin syöpyneet... Niin pahana et varmaankaan ole ;p
Ei taida olla sellasta paikkaa, vaikka kipeästi tarvittaisiin. Taitaa tää palsta olla paras, täällähän voi rutista mistä vaan :>
Ajoissa pakkaaminen on sou last siison. Hyvää matkaa sinne jonnekin ja vaikka motarilla voi päästellä vapaasti, ei se välttämättä kannata :) Q7 alle, sillä pääsee.
12.05.2013 03:17
Sulla on nuuhkutusaddiktio :D Tämähän ei ole ensimmäinen kerta kun asiasta puhutaan. Uhkapelit, viina, huumeet... O:lla haisut :> En tiedä miten sitä hoidetaan. Ehkä terapiamielessä pakotetaan haistelemaan Axea ja Rexonaa kunnes paranee? Vaan etpä taida olla motivoitunut paranemaan, sellasta haisua on tänne asti :p
Olis ihanaa. Aina joku lagaa, mättää tai muuten vaan tökkii. Ryhdistäytykää insiröörit.
12.05.2013 02:50
Räty-ropakanta on jo osa suomalaista identiteettiä, mut yhtä hauskaa siinä oli kun pulleahko Bubi Wallenius yritti juosten pysyä Sepon perässä.
12.05.2013 02:37
Aina nää mene jonnekin vituralleen. Miksei kehitetä sellasta scriptiä, jossa tekstit menee minne ne on ajateltu eikä sinne minne ne laittaa??
12.05.2013 02:35
61 / 151