Mitäpä pitäisi ajatella miehestä, joka jättäisi minut samantien, jos siitä hyvästä saisi rahaa koko loppuelämäksi? Toisaalta mies on ehkä hullunrehellinen tämän myöntäessään, mutta silti.... Isäänsä ja äitiään ei kylläkään rahasta hylkäisi, tosin ovat hyvintoimeentulevia, joten mahtaako siinäkin olla osin raha motiivina.
Ja mä en saa tästä kommenteista sitten loukkaantua, en. Ja ei, en itse ottanut puskista tällaista kompakysymystä esiin vaan tuli ihan vain keskustelun lomassa esiin.
raha vai minä -> raha
14
189
Vastaukset
Et vissiin ole hänelle kovin tärkeä. Et ainakaan rahaan verrattuna.
Jotkut ihmiset on sellasia, että ne haluaa arvottaa ääneen ihmisiä, vaikka siihen ei ole mitään tarvetta. Mitä läheisempi suhde on, sitä typerämpää touhua. Eroonhan pääsee muutenkin kuin ilmoittamalla, että etpä mulle paljon merkkaa.
Käske lussuttaa master cardiaan seuraavan kerran kun hän lähestyy huulet törröllään.- ap.
:D Kiitos superpiristävästä vastauksesta! XD
- lelu, vaan ei lulu
Aika hassu, mun puoliso taas sanoa, että ootko mun kaa sitte, jos voitan lotossa. Pelkää, että lähden, kun petti aikasemmin. Jollekkin on vaan se raha ihmissuhteitakin tärkeimpää.
- Vilwa
Aika monet meistä voi ostaa rahalla. Niin se vain menee ja sukupuolesta riippumatta. Jos on oikein rakas, niin luulisi, että ei ihan pikkurahasta nyt ainakaan, mutta jos olisi huono rahatilanne ja tarjottaisiin vaikka 10 miljoonaa, niin kyllä siinä jo miettisi asiaa itse kukin. Kuinka paljon maksaa hyvä parisuhde? ja jos ei taas ole hyvä, niin...
Joskus kannattaisi pitää mölyt mahassaan.
Äkkiseltään tuo kuulostaa todella materialistiselta. Toisaalta aika harva nainen on halukas miestään elättämään, kuten lama-ajan erotilastot ja tutkimukset osoittivat. Tietenkin ajatus rahan rakkauden ylittävästä voimasta on niin ikävä, ettei sitä kukaan omalta kohdaltaan ainakaan nimellään tai naamallaan kehtaa myöntää.
Vaan kuinka moni eroaisikaan, jos ei yhteiset lapset ja omaisuus yhdessä pitäisi. Tosin silloinhan motiivina ei oikeastaan ole raha vaan mahdollinen rahan puute tulevaisuudessa.- Adjö!!!!!
Voi miks ei koskaan mun kohalla!!!???
Pakkaisin sen laukut ja plankkaisin kengätkin valmiiksi, kunhan vaan RAHAT olis taatusi ja turvallisesti tilillä, mulla!!!!!! - $$$
"Money makes the world go around
The world go around
The world go around
Money makes the world go around
It makes the world go 'round.
money, money money.. " (Täti-vastausta pukkaa ;) ): Tuollainen tilanne/mahdollisuushan on monellakin teitä hieman vanhemmalla avioparilla (oletan että olette melko nuoria): jos naisella on vaikka omaisuutta enemmän ja parilla ei ole avioehtoa. Silloinhan mies voisi toteuttaa tuollaisen haaveen ja lähteä lipettiin, viedä rahat ja viheltää mennessään, niin sanotusti. Mutta, mutta.. Luulen, että sun mies ajan kuluessa oivaltaa, että raha tuo harvoin niitä onnen hetkiä, jos niistä pitää yksin yrittää nauttia. Nauttiiko mies tavaroista, joistakin yksityisistä esineistä, mitä haluaa haalia itselleen? Sekö hänelle onnea tuottaa? Jos itse ajattelen, mitä iloa rahasta on, niin lähinnähän se on turvana ja suhteessa eläen yhteisten matkojen ja muiden yhteisten kodinhankintojen myötä tärkeää, harvemmin tavaran. (Itse pidän kyllä kauniista esineistä, mutta harvoin hintavista) Turvana myös, jos lapset sairastuvat tms. tarvitsevat jotakin oleellista, tärkeää kussakin elämän vaiheessa. Enkä nyt tarkoita mopoautoja tai muita turhakkeita, vaan oikeasti tärkeää.
Hiukan hullua myös, että poikakaverisi sanoi ääneen tämän hataran ajatelmansa. Oliko kyseessä pieni provosointi, halusiko hän herättää huomiota suhteeseenne, sen ongelmiin tms.? Vai halusiko hän vain pahoittaa mielesi? Silloin voidaan kysyä, miksi? Mikä oli motiivi? Kyllä mä toki uskon, että on ihmisiä, joille raha on tärkeämpää kuin ihmissuhteet, mutta luulen, että sellaiset ihmiset ovat aika onnettomia.. Uskon, että silloin harvoin mikään riittää, sellaista onnea tuovaa summaa tavoittelee loppuelämänsä?- ap.
Mies ei välitä tavarasta, mutta helposta elämästä, stressittömästä puuhastelusta ja kokemuksien kartuttamisesta kylläkin. Siitä kun kaikki vaan sujuu eikä minkään eteen tarvitse nähdä juuri vaivaa. Siinä kun tuo helppo elämä ja yx tyttöystävä on rinnakkain niin mä saisin jätkät varmaan aika surutta. "Kyllä sä nyt jonkun toisen löytäisit varmaan" tais olla jatkokommentti.
- korjaus
ap. kirjoitti:
Mies ei välitä tavarasta, mutta helposta elämästä, stressittömästä puuhastelusta ja kokemuksien kartuttamisesta kylläkin. Siitä kun kaikki vaan sujuu eikä minkään eteen tarvitse nähdä juuri vaivaa. Siinä kun tuo helppo elämä ja yx tyttöystävä on rinnakkain niin mä saisin jätkät varmaan aika surutta. "Kyllä sä nyt jonkun toisen löytäisit varmaan" tais olla jatkokommentti.
jätkät=hatkat
- ed.
ap. kirjoitti:
Mutta hän siis kaipaa helppoa elämää ilman kumppania (ainakin ilman sua), stressitöntä puuhastelua yksin, kokemuksien kartuttamista itsekseen? Aika monet ihmiset kaipaavat noita asioita, mutta jakaen kokemukset, puuhastelut jne ainakin osittain jonkun läheisen ihmisen kanssa. Muuten ne eivät oikein tunnu miltään..
- Ikisinkku M
Et maininnut tarkkaa summaa mutta kuitenkin ilmeisesti mittava määrä jos koko loppuelämäksi, ilmeisesti niin ettei koskaan tule mistään pulaa? Ei tarvitsisi töissä käydä jos ei haluu jne.? Joo, ilmanmuuta ottaisin rahat, harva teistä naisista niin erinomainen tai poikkeuksellinen on että tarvitsisi edes miettiä.
- ap.
Eihän sun tätä tarvitse miettiä ollenkaan, koska olet jo valintasi tehnyt muutenkin nimimerkkisi pohjalta.
>Mitäpä pitäisi ajatella miehestä, joka jättäisi minut samantien, jos siitä hyvästä saisi rahaa koko loppuelämäksi?
Älä ajattele sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312713Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232140Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4202113- 791799
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201739Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671560- 1281322
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221207Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130- 581048