teeriss

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
15
Kommenttia
237
- Munuaisvaivaan lääke.Kirjoitan tämän, koska sain tältä palstalta suuren avun aikoinaan. 17-vuotiaalla kollillani todettiin liian pissimisen j0378
- Kissa oksentaa...Hei. Osaisiko joku sanoa jotain... Mulla on 17-vuotias kolli. Aikalailla terve tähän saakka, mutta vajaa viikko sitten a92226
- Yamaha 20 hpKirjoittelin tuossa äsken Hondani ongelmista. En tiedä näiden härveleiden hinnoista mitään. Nyt olisi honukan tilalle ku2563
- Honda 15 hv:perä??Hajos perä. Joku neulalaakeri oli pimahtanut ja hiertänyt kaikki kolme ratasta. Eli pitäisi uusia koko perän sisuskalut.4711
- Teoriakoetta voi harjoitella.Lueskeli tätä palstaa ja täällä moni kysyy teoriakokeen harjoittelusta. Varsinkin tuo KIKI kertoilee, että sitä ei vois131453
- Juo ja pissii koko ajan?Viistoistavuotias leikattu kolli on alkanut juoda yhä enempi ja tietenkin pissiä. Maatiaisen hiekka pitää vaihtaa suunni7766
- KääpiötSirkuksessa oli maailman pienin ja toiseksi pienin kääpiö. Eräänä aamuna maailman pienin kääpiö käveli aamukahville tutu21911
- Jos yksiJos yksi tiiliskivi painaa kaksi kiloa ja puoli tiiltä, niin paljonko painaa kaksi tiiltä?286636
- KANTAPÄÄT KIPEYTYY...??Aloitin kuntoilun vuodenvaihteessa. Vaaka yllätti. Nyt juoksen aamuisin noin 5-7 kertaa/vko 10km.Aikaa menee tasan tunti121818
- KIRJA Hassuista "mokista"Pitkään olen kirjoittanut tällekkin palstalle... Mutta nyt aion kerätä aineistoa kirjaan, joka tulisi olemaan jotain;"153001
- Hondan 15 hp moottorin vika????Mulla on ko, perämoottori. noin 15-vuotta vanha. Joka vuosi olen vaihtanut tulpat ja bensansuodattimen sekä peräöljyt.61438
- LAPPULIISATTeen tutkimusta "lappuliisojen" käyttäytymisestä. Kertokaa negatiivisia ja positiivisia puolia omista kokemuksistanne. M689730
- ADAM MALYZAloitin foorumin jo aikoja sitten, mutta se oli mennyt jonnekin muille sivuille. ASIA OLI TÄMÄ. Oliko kukaan seurannut M111297
- YLE SENSUROI - MIKSI???26.1.KLO 6.15 Radio Ylen 1:llä aamuhartaudessa puhui Kalevi Virtanen Espoosta. Hän kritisoi aika rankalla kielenkäytöllä7710
- YLE SENSUROI - MIKSI???26.1.klo 6.15 YLE:n Radio 1:nen lähetti aamuhartauden, jossa puhui pääsihteeri Kalevi Virtanen. Hän kritisoi aika rankoi2848