Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

15

Kommenttia

237

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Munuaisvaivaan lääke.

    Kirjoitan tämän, koska sain tältä palstalta suuren avun aikoinaan. 17-vuotiaalla kollillani todettiin liian pissimisen j
    Kissojen terveys
    0
    203
  2. Kissa oksentaa...

    Hei. Osaisiko joku sanoa jotain... Mulla on 17-vuotias kolli. Aikalailla terve tähän saakka, mutta vajaa viikko sitten a
    Kissojen terveys
    9
    1785
  3. Yamaha 20 hp

    Kirjoittelin tuossa äsken Hondani ongelmista. En tiedä näiden härveleiden hinnoista mitään. Nyt olisi honukan tilalle ku
    Veneily
    2
    407
  4. Honda 15 hv:perä??

    Hajos perä. Joku neulalaakeri oli pimahtanut ja hiertänyt kaikki kolme ratasta. Eli pitäisi uusia koko perän sisuskalut.
    Perämoottorit
    4
    601
  5. Teoriakoetta voi harjoitella.

    Lueskeli tätä palstaa ja täällä moni kysyy teoriakokeen harjoittelusta. Varsinkin tuo KIKI kertoilee, että sitä ei vois
    Autokoulu
    13
    1288
  6. Juo ja pissii koko ajan?

    Viistoistavuotias leikattu kolli on alkanut juoda yhä enempi ja tietenkin pissiä. Maatiaisen hiekka pitää vaihtaa suunni
    Kissojen terveys
    7
    637
  7. Kääpiöt

    Sirkuksessa oli maailman pienin ja toiseksi pienin kääpiö. Eräänä aamuna maailman pienin kääpiö käveli aamukahville tutu
    Arvoitukset
    2
    1704
  8. Jos yksi

    Jos yksi tiiliskivi painaa kaksi kiloa ja puoli tiiltä, niin paljonko painaa kaksi tiiltä?
    Arvoitukset
    28
    6296
  9. KANTAPÄÄT KIPEYTYY...??

    Aloitin kuntoilun vuodenvaihteessa. Vaaka yllätti. Nyt juoksen aamuisin noin 5-7 kertaa/vko 10km.Aikaa menee tasan tunti
    Juoksu
    12
    1705
  10. KIRJA Hassuista "mokista"

    Pitkään olen kirjoittanut tällekkin palstalle... Mutta nyt aion kerätä aineistoa kirjaan, joka tulisi olemaan jotain;"
    Autokoulu
    15
    2886
  11. Hondan 15 hp moottorin vika????

    Mulla on ko, perämoottori. noin 15-vuotta vanha. Joka vuosi olen vaihtanut tulpat ja bensansuodattimen sekä peräöljyt.
    Perämoottorit
    6
    1169
  12. LAPPULIISAT

    Teen tutkimusta "lappuliisojen" käyttäytymisestä. Kertokaa negatiivisia ja positiivisia puolia omista kokemuksistanne. M
    Parkkisakot
    68
    9203
  13. ADAM MALYZ

    Aloitin foorumin jo aikoja sitten, mutta se oli mennyt jonnekin muille sivuille. ASIA OLI TÄMÄ. Oliko kukaan seurannut M
    Mäkihyppy
    11
    1181
  14. YLE SENSUROI - MIKSI???

    26.1.KLO 6.15 Radio Ylen 1:llä aamuhartaudessa puhui Kalevi Virtanen Espoosta. Hän kritisoi aika rankalla kielenkäytöllä
    Arvot ja etiikka
    7
    603
  15. YLE SENSUROI - MIKSI???

    26.1.klo 6.15 YLE:n Radio 1:nen lähetti aamuhartauden, jossa puhui pääsihteeri Kalevi Virtanen. Hän kritisoi aika rankoi
    Yleistä mediasta
    2
    617