teeriss
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
15
Kommenttia
237
LAPPULIISAT
Teen tutkimusta "lappuliisojen" käyttäytymisestä. Kertokaa negatiivisia ja positiivisia puolia omista kokemuksistanne. M689484Jos yksi
Jos yksi tiiliskivi painaa kaksi kiloa ja puoli tiiltä, niin paljonko painaa kaksi tiiltä?286380KIRJA Hassuista "mokista"
Pitkään olen kirjoittanut tällekkin palstalle... Mutta nyt aion kerätä aineistoa kirjaan, joka tulisi olemaan jotain;"152927Kissa oksentaa...
Hei. Osaisiko joku sanoa jotain... Mulla on 17-vuotias kolli. Aikalailla terve tähän saakka, mutta vajaa viikko sitten a91968Kääpiöt
Sirkuksessa oli maailman pienin ja toiseksi pienin kääpiö. Eräänä aamuna maailman pienin kääpiö käveli aamukahville tutu21789KANTAPÄÄT KIPEYTYY...??
Aloitin kuntoilun vuodenvaihteessa. Vaaka yllätti. Nyt juoksen aamuisin noin 5-7 kertaa/vko 10km.Aikaa menee tasan tunti121732Teoriakoetta voi harjoitella.
Lueskeli tätä palstaa ja täällä moni kysyy teoriakokeen harjoittelusta. Varsinkin tuo KIKI kertoilee, että sitä ei vois131329Hondan 15 hp moottorin vika????
Mulla on ko, perämoottori. noin 15-vuotta vanha. Joka vuosi olen vaihtanut tulpat ja bensansuodattimen sekä peräöljyt.61276ADAM MALYZ
Aloitin foorumin jo aikoja sitten, mutta se oli mennyt jonnekin muille sivuille. ASIA OLI TÄMÄ. Oliko kukaan seurannut M111217YLE SENSUROI - MIKSI???
26.1.klo 6.15 YLE:n Radio 1:nen lähetti aamuhartauden, jossa puhui pääsihteeri Kalevi Virtanen. Hän kritisoi aika rankoi2680Juo ja pissii koko ajan?
Viistoistavuotias leikattu kolli on alkanut juoda yhä enempi ja tietenkin pissiä. Maatiaisen hiekka pitää vaihtaa suunni7664YLE SENSUROI - MIKSI???
26.1.KLO 6.15 Radio Ylen 1:llä aamuhartaudessa puhui Kalevi Virtanen Espoosta. Hän kritisoi aika rankalla kielenkäytöllä7635Honda 15 hv:perä??
Hajos perä. Joku neulalaakeri oli pimahtanut ja hiertänyt kaikki kolme ratasta. Eli pitäisi uusia koko perän sisuskalut.4634Yamaha 20 hp
Kirjoittelin tuossa äsken Hondani ongelmista. En tiedä näiden härveleiden hinnoista mitään. Nyt olisi honukan tilalle ku2460Munuaisvaivaan lääke.
Kirjoitan tämän, koska sain tältä palstalta suuren avun aikoinaan. 17-vuotiaalla kollillani todettiin liian pissimisen j0245