Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
miia.salo
profiilit
miia.salo
miia.salo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
27
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Munkkipossu on myös selvinpäin, ihan ikänsä vuoksi! En missään nimessä halua miehelle mitään hankaluuksia joten paras näin...
Tuolla aikaisemmin Neon on jakanut tietoaan alaikäisten avecien merkitsemisestä :)
Ja kyllä minun juhlapukuun kuuluu vannehame :) Minut voi siis kurssijuhlasta bongata tällainen puku päällä:
http://vanhojentanssipuvut.fi/files/2010/01/LF09001.jpg
Väri tulee olemaan vihertävän turkoosi. Miltä näyttää? Rohkeasti mielipiteitä jakoon (:
Onko teillä linkata kuvia mekosta/kampauksesta? Olisi kiva nähdä muiden valintoja :)
-MS
05.06.2012 00:09
En ole vielä kenkiä löytänyt, mutta jos lykästää niin ostan sellaiset (rumat) tanssikengät, että jaksaa seisoa/tanssia/kävellä koko päivän ja illan :)
Jos ei lykästä, niin sitten ihan normit, umpikärkiset korkkarit, korkoa about 5 cm. Kai ne on jotain satiinia päältäpäin.
Ehkä ei kannata mitään sandaalimallisia tai varpaita näkyviin jättäviä peep toe kenkiä ajatella. Toisaalta eipä ne sieltä mekon alta näy..
-MS
30.05.2012 16:51
Minnee123: Onnea valmistumisesta! :) Menikö kirjoitukset nappiin? Kyllä se mekko äkkiä löytyy ku lähtee ettimään oikeella asenteella. Aikataulut tulee kai aika loppu vaiheessa vasta..
Jagu: siis missä välissä siellä on muuten edes ne tanssit?? Minä en todellakaan osaa edes valssin askelia :D Livistät jonnekkin niin pian joku random tulee pyytämään tanssiin, kutsusta on epäkohteliasta / ei voi kieltäytyä. Että kai sitä sen oman uo:n kanssa käy jotain vähän lattialla pyörimässä mieluummin kuin .. randomin?
-MS
29.05.2012 13:41
RUK2012: Tuolta oppilaskunnan sivuilta kattelin. Okei ne on vissiin viime vuoden järjestelyt, mutta kuten avec kuljetuksetkin, ne ovat lähes poikkeuksetta samat joka vuonna. Mitä sitä hyvää muuttamaan ;) Mies on tosiaan kärkikompaniassa, ja he majoittuvat aveceineen Lappeenrantaan. http://www.oppilaskunta.net/kurssijuhla/hotellit
-MS
23.05.2012 15:44
Neon: Oot vaan niin kaunis (+ kiltti ja hyväkäytöksinen) että sut halutaan toistamiseen aveciksi! :)
Matka kyllä tulee kestämään aivan liian kauan. Onneksi on kaveri mukana niin on mukavampi, ja kyllähän sitä ois tutustunu väkisinki matkan aikana, jos ois siis ollu tuntematon vieruskaveri linja-autossa.
Yritykseltä X tuli tänään s.postia että mekon kankaat leikattiin tänään ja puvun valmistus on päässyt siis kunnolla käyntiin! Huippua! Huippua ja kallista.
Niin ja kävin tänään varaamassa ajan juhlakampaukseen, silloin perjantaille. Ärsyttää kun oli jotenki niin vaikeeta se homma kyseisessä kampaamossa, eivät meinanneet millään käsittää milloin ja mitä, missä ja miksi.
Tilanne oli se, että halusin nutturan sijaan jotain kiharakampausta, niin että hiukset on osittain ylhäällä, mutta epäilin kestääkö sellainen kampaus lauantaihin asti. Menin kysymään. Täti kassalla sanoi että tuskin kestää, ja että nuttura olis siitä huono että sitä on vaikea itse korjailla jos se alkaa hapsottamaan.
Eli mikään ei tuu hänen mukaansa kestämään, ja päädyttiin siihen että laitetaan kiharakampaus ja sitte semmonen verkko päähän (semmonen mikä vedetään paplarienki päälle yöksi) niin että kiharat ei suoristu ainakaan niin paljoa ja sitten että laitan hotellilla itse lisää kiharoita ennen juhlaa. Kiva maksaa tommosesta mansikoita että saan sitte loppupeleissä vääntää ite niitä kiharoita kiireellä :) Hotelli Lappeenrannassa!
Mihin ratkaisuihin muut avecit on päätyneet hiustensa kanssa? Kestävää, etiketin mukaista nutturaa vai jotain muuta? Itse hotellilla vai edellisenä iltana kampaajalla?
-MS
21.05.2012 18:04
Netistä löytyy vaikka millä mitalla vanhoja keskusteluja aiheesta, niitä oon lukenu melkoisen aktiivisesti. Tietoa/vinkkejä on onneks näistä kertyny niin ei tartte ihan ulapalla olla (:
Semmoseen en oo vielä löytäny vastausta, mutta kiinnostais tietää, että miten alaikäiset avecit merkitään? Siellä on kumminkin paljon porukkaa paikalla, kutsutaanko alaikäiset johonki kokoon vai mitä? Ja onko se merkitseminen sitten joku ruma neonvihree ranneke joka pilaa sitten juhla-lookin :(
-MS
17.05.2012 21:57
Hei!
Kokkolasta nousen minä kyytiin ja onneksi on tiedossa yksi kaveri/tuttu lukiolta joka tulee kans sinne :) Ollaan siis 17v molemmat, eli varmaan sieltä nuorimmasta päästä.. Itse menen poikaystävän aveciksi (seurusteltu puolitoista vuotta) ja kaveri menee sitten isoveljensä aveciksi.
Mekkoa tehdään minulle para-aikaa, se kerkeää juuri ja juuri juhlaan. Samaa mekkoa käytän ensi vuonna vanhojen tansseissa, se ei ole mikään kermakakku vaan sieltä kapeammasta päästä. On se toki koristeellinen, mutta se ei niin vaivaa, kun mekko on kumminkin oikean mittainen eikä mikään polvipituinen.
Oon stressannu näitä ''tanssiaisia'' jo hetken aikaa joten kiva saada kohtalontovereita! Vaikka oman uo:n sanoin ei ole mitään stressattavaa, kauniilta tulemme kaikki naiset näyttämään siellä.
Toivottavasti saadaan porukkaa kokoon keskustelemaan (lue: panikoimaan), vertaistuki paras tuki (:
- MS
15.05.2012 22:11
2 / 2