Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
fari.g
fari.g
fari.g
Liittynyt 13v sitten
18
aloitusta ·
9589
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miten niin Jumala vihasi, eikö ihmiset ?
Ehkä Jumala odottaa että teissä herää myötätunto, että herääkö. Tuleeko parannusta vai ei.
30.11.2015 21:37
erioli
En tarkoittanut vanhoja mysteeriuskontoja, vaan elämän mysteeriä yleensä tai jotain, jota vain yllättäen tapahtuu, eikä kukaan voi mitään.
Jos tietää elämän MIKSI ? Tietää kyllä MITEN, mutta ei sitä kukaan tiedä. Tuntuu että kaikki katselevat suu auki, että kuinka se näin meni ja mitä tulee seuraavaksi.
30.11.2015 21:32
erioli
Voi harmi, minua kiehtoo aina hiukan mystiset asiat, mutta ne eivät ole nyt kovin muodikkaita.
30.11.2015 19:15
No hyvä on, ehkä nuo vanhat ovatkin liian kaukaisia. Tai mistä sen koskaan tietää.
asiasta toiseen.....annoit ymmärtää, että olet perehtynyt islamiin. En ymmärrä Koraanissa erästä sanaa, joten voisitko valaista hiukan. Sana on Huuto. Mitä se mahtaa tarkoittaa: " Huuto sai heidät valtaansa ja aamulla he makasivat kuolleina maassa. "
"Huutavan ääni erämaassa " ..löytyy myös raamatusta.
Kuka siellä huutaa?
30.11.2015 15:39
Kuolleet eivät tee mitään, elleivät sitten synny uudestaan.
Siitäpä tulikin mieleeni, että Rooman sotajoukot koostuivat suurelta osin syyrialaisista, silloin kun Jerusalemia hävitettiin.
Tuleeko siitä mitään mieleen noin, niin kuin, tuomiopäivän näkökulmasta.
30.11.2015 14:07
erioli
Muhammad on kuollut, kuten Jeesuskin, miten heidän edessään alistutaan ?
30.11.2015 13:55
Joo, enpä tiedä, koska koraanissa sanotaan, että ME valitsimme teidät, annoimme teille Tooran ja Jeesuksen Marian pojan, eläinten uhraamisen jne.
Josko lienee Islam se jumala.
30.11.2015 13:01
EU:n tärkein tehtävä olisi nyt miettiä, mistä miljoonille nuorille miehille, joita hyppii aitojen yli tulemaan, kuin toiselta planeetalta, löydetään vaimoja, koska muuten se räjähtää käsiin koko humanitaarinen operaatio.
30.11.2015 12:54
Onko EU saanut mitään hyvää aikaan Israelissa, Ukrainassa, Syyriassa, ylipäätänsä missään?
30.11.2015 11:59
Maailman yhdentyminen Taloudessa on ajanut karille.
Talouteen perustuvaa uutta maailmanjärjestystä toitotettiin jokin aika sitten.
30.11.2015 11:52
Julkisesti pitää sanoa, että kunnioittaa kaikkien uskontojen edustajia.
Kunnioitatko sinä ?
Minä en ole saanut lahja-kunnioitus-vuodatusta. Olen kapinalli.
29.11.2015 12:05
Minulla ei käy ollenkaan kateeksi, käykö kekillä?
29.11.2015 11:40
Avain puuttuu.
Vielä on kansoilla peite kasvoilla. Lopun ajassa profeetatkin häpeävät puheitaan ja sanovat, 'En ole profeetta vaan peltomies.'
29.11.2015 10:18
Puhut Kaanaan maasta joka on mennyt kadotukseen.
Kun kodin kauniin taivaisen sain tähden Jeesuksen, / en viihdy maailmassa en, vaan jäävät riemut sen. / Oi Kaanaanmaa, oi kaunis maa, se maa jossa Jeesus on!
28.11.2015 21:16
Neitsyiden kannattaa nyt pitää lamppunsa palamassa, koskaan ei tiedä milloin herra tulee....... jos siis odottaa herran tuloa.
Se on herrojen herra joka eniten avaa....neitsyitä. Näin olen kuullut.
Avaja porttis ovesi, käy herraa vastaan nöyrästi.
28.11.2015 11:41
Yaa-Maa =meri.........Yaam-Taa= järvi.
Naa H-Raa=joki.
Tämän tiedon mukaan: Learn Assyrian Online
27.11.2015 21:07
Kerran eräs islam taustainen henkilö sanoi minulle, että tiedätkö, että Jumala voi lyödä kuoliaaksi.
Mietin nopeasti, mitä hän mahtaa tarkoittaa ja sanoin: Ehkä, jos vaikka salama iskee ja kuolee, voisi ajatella, että Jumala löi kuoliaaksi, mutta muuten en ymmärrä.
Kunnes sitten luin Apostolien tekoja ja siellä kerrotaan eräästä pariskunnasta joka ei luovuttanut kaikkea omaisuuttaan apostolien jalkojen juureen ja jumala löi heidät kuoliaaksi.
Minä en usko, että se oli Jumala, vaan apostolit itse.
Islamissa pitää myös luovuttaa omaisuutensa niille, jotka taistelevat jumalan tiellä. Muuten Salaam voi iskeä.
27.11.2015 17:39
Sano silloin faraolle: 'Näin sanoo Herra: Israel on minun esikoispoikani;
4:23 sentähden minä sanon sinulle: Päästä minun poikani palvelemaan minua. Mutta jos kieltäydyt päästämästä häntä, niin katso, minä tapan sinun esikoispoikasi.'"
2 Mooseksen kirja.
27.11.2015 15:56
"Israel on minun esikoiseni, päästä minun poikani palvelemaan minua. "
"Kun Israel oli nuori rakastin minä sitä, ja Egyptistä minä kutsuin poikani."
27.11.2015 15:43
"Arvoituksia."
" Mistä viha juutalaisia kohtaan ? "
Kymmenen käskyä on yksi syy. Ihmiset eivät tunne olevansa vapaita tappamaan, ryöstämään ja valehtelemaan, kun on kiellot.
Toinen on kristinuskon levittämä viha, joka itseasiassa on kilpailukeino, kuten elinkeinotoiminnassa on tapana. Kilpailukyvyn säilyttäminen edellyttää sitä, että kilpilijaksi koettu halvennetaan ja panetellaan omaksi nosteeksi. Ruma tapa ja seuraukset ovat olleet kauhistuttavat, mutta se ei yritystoiminassa merkitse mitään. Voitto on pääasia.
Juutalaisuutta ei voi mitenkään voittaa, juutalaisuus on niin suuri tarina ja tosi, että vaikka maailmassa ei olisi enää yhtään juutalaista, he silti ovat olleet... ovat... ja tulevat olemaan. Eikä heidän tarvitse kilpailla, he vain kirjoittavat... elämänkirjaa.
27.11.2015 11:13
433 / 480