Utöyan saaren tapahtumat jatkuivat Pariisissa, koska Ranska on ollut ajamassa Israelin vastaisia pakotteita EU:n alueelle. Utöyan saarella vietettiin palastiina solidaalisuus, vihaa ja vihaa Israelia iltamia, jossa Norjalaisia kehoitettiin boikotoimaan Israilissa tuotettuja tuotteita jne. vapaamuurari Breivik sai yksin enemmän pahaa aikaan kuin Pariisiin hyökännyt ISIS kalifaatin taistelia ryhmä.
Tapahtumien yhteys ei Raamattuun ja Jeesuksen sanaan uskovia yllätä. Et tosiaankaan voi turvata Israelin Jumalan varjeluun, jos boikotoit Isrelia ja ihannoit terroria.
Mitä Risto Santala vastasi Martti Ojareksen
16
133
Vastaukset 16
- se-dementia
Anteeksi kysenen ohjelma= ma 07.00 Ajankohtaista Lähi-idästä ISIS - uusi uhkatekijä
- Aloittajalle
Älä unohda holokaustia. Se oli Jumalan teko.
- vel-vel
Holokaustin Jumala toki salli tapahtua, että Aamoksen kautta tullut profetia toteutuisi:
9:Ettekö te, israelilaiset, ole minulle niinkuin etiopialaisetkin? sanoo Herra. Enkö minä johdattanut israelilaisia Egyptin maasta ja filistealaisia Kaftorista ja aramilaisia Kiiristä?
Katso, Herran, Herran silmät ovat syntistä valtakuntaa vastaan, ja minä hävitän sen maan pinnalta; kuitenkaan en minä Jaakobin heimoa kokonaan hävitä, sanoo Herra.
Sillä katso, minä käsken seuloa Israelin heimoa kaikkien kansain seassa, niinkuin seulalla seulotaan: ei jyvääkään putoa maahan. Miekkaan kuolevat kaikki minun kansani syntiset, jotka sanovat: "Ei saavuta, ei kohtaa meitä onnettomuus." Sinä päivänä minä pystytän jälleen Daavidin sortuneen majan ja korjaan sen repeämät ja pystytän sen luhistumat, ja rakennan sen sellaiseksi, kuin se oli muinaisina päivinä,
niin että he saavat omiksensa Edomin jäännöksen ja kaikki pakanakansat, jotka minun nimiini otetaan, sanoo Herra, joka tämän tekee.
Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin kyntäjä tavoittaa leikkaajan ja rypäleitten polkija siemenenkylväjän, jolloin vuoret tiukkuvat rypälemehua ja kaikki kukkulat kuohkeiksi muuttuvat. Silloin minä käännän kansani Israelin kohtalon, ja he rakentavat jälleen autiot kaupungit ja asuvat niissä, he istuttavat viinitarhoja ja juovat niiden viiniä, he tekevät puutarhoja ja syövät niiden hedelmiä. Minä istutan heidät omaan maahansa, eikä heitä enää revitä pois maastansa, jonka minä olen heille antanut, sanoo Herra, sinun Jumalasi. - edelliselle
vel-vel kirjoitti:
Holokaustin Jumala toki salli tapahtua, että Aamoksen kautta tullut profetia toteutuisi:
9:Ettekö te, israelilaiset, ole minulle niinkuin etiopialaisetkin? sanoo Herra. Enkö minä johdattanut israelilaisia Egyptin maasta ja filistealaisia Kaftorista ja aramilaisia Kiiristä?
Katso, Herran, Herran silmät ovat syntistä valtakuntaa vastaan, ja minä hävitän sen maan pinnalta; kuitenkaan en minä Jaakobin heimoa kokonaan hävitä, sanoo Herra.
Sillä katso, minä käsken seuloa Israelin heimoa kaikkien kansain seassa, niinkuin seulalla seulotaan: ei jyvääkään putoa maahan. Miekkaan kuolevat kaikki minun kansani syntiset, jotka sanovat: "Ei saavuta, ei kohtaa meitä onnettomuus." Sinä päivänä minä pystytän jälleen Daavidin sortuneen majan ja korjaan sen repeämät ja pystytän sen luhistumat, ja rakennan sen sellaiseksi, kuin se oli muinaisina päivinä,
niin että he saavat omiksensa Edomin jäännöksen ja kaikki pakanakansat, jotka minun nimiini otetaan, sanoo Herra, joka tämän tekee.
Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin kyntäjä tavoittaa leikkaajan ja rypäleitten polkija siemenenkylväjän, jolloin vuoret tiukkuvat rypälemehua ja kaikki kukkulat kuohkeiksi muuttuvat. Silloin minä käännän kansani Israelin kohtalon, ja he rakentavat jälleen autiot kaupungit ja asuvat niissä, he istuttavat viinitarhoja ja juovat niiden viiniä, he tekevät puutarhoja ja syövät niiden hedelmiä. Minä istutan heidät omaan maahansa, eikä heitä enää revitä pois maastansa, jonka minä olen heille antanut, sanoo Herra, sinun Jumalasi.Miksihän Jumala vihasi ja vihaa juutalaisia.
- Ih-me
Jumalalla on unelma ja Hän myös toteuttaa tuon unelman.
Apt:ssa 1:6-7 Jeesus vastasi opetuslapsilleen: Niin he ollessansa koolla kysyivät häneltä sanoen: "Herra, tälläkö ajalla sinä jälleen rakennat Israelille valtakunnan?"
Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut. Tuossa Aamoksen kirjan tekstissä Jumala kertoo profeettansa kautta, koska Hän alkaa rakentaa Israelin valtakuntaa:
"Sillä katso, minä käsken seuloa Israelin heimoa kaikkien kansain seassa, niinkuin seulalla seulotaan: ei jyvääkään putoa maahan. Miekkaan kuolevat kaikki minun kansani syntiset, jotka sanovat: "Ei saavuta, ei kohtaa meitä onnettomuus." Sinä päivänä minä pystytän jälleen Daavidin sortuneen majan ja korjaan sen repeämät ja pystytän sen luhistumat, ja rakennan sen sellaiseksi, kuin se oli muinaisina päivinä,"
Jeesus on vastaus ihmisten kaikkiin tarpeisiin, synnit on jo sovitettu. Taivaallinen Isä ei enää ole vihainen, koska kaikkien syntivelat on jo maksettu.
2.Korinttolaiskirje:
"Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa. " - edelliselle
Ih-me kirjoitti:
Jumalalla on unelma ja Hän myös toteuttaa tuon unelman.
Apt:ssa 1:6-7 Jeesus vastasi opetuslapsilleen: Niin he ollessansa koolla kysyivät häneltä sanoen: "Herra, tälläkö ajalla sinä jälleen rakennat Israelille valtakunnan?"
Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut. Tuossa Aamoksen kirjan tekstissä Jumala kertoo profeettansa kautta, koska Hän alkaa rakentaa Israelin valtakuntaa:
"Sillä katso, minä käsken seuloa Israelin heimoa kaikkien kansain seassa, niinkuin seulalla seulotaan: ei jyvääkään putoa maahan. Miekkaan kuolevat kaikki minun kansani syntiset, jotka sanovat: "Ei saavuta, ei kohtaa meitä onnettomuus." Sinä päivänä minä pystytän jälleen Daavidin sortuneen majan ja korjaan sen repeämät ja pystytän sen luhistumat, ja rakennan sen sellaiseksi, kuin se oli muinaisina päivinä,"
Jeesus on vastaus ihmisten kaikkiin tarpeisiin, synnit on jo sovitettu. Taivaallinen Isä ei enää ole vihainen, koska kaikkien syntivelat on jo maksettu.
2.Korinttolaiskirje:
"Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa. "Ajatella. Mitähän syntiä olivat tehneet vastasyntyneetkin kun joutuivat suoraan kaasukammioon. Juutalaisten oma luoma jumala on sairas psykopaatti.
edelliselle kirjoitti:
Miksihän Jumala vihasi ja vihaa juutalaisia.
Vastaus saattaa piillä Raamatussa.
https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=raamattu
Tärkeää ymmärtää. "Ensin juutalaisille. Sitten muille." Muut tulevat saamaan osansa. Tulee vaikea aika.
Mark 13 19. Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.
TUHOT
https://www.youtube.com/watch?v=kpATsQ7Uq0A&feature=youtu.be&t=2m17s
SYNKKÄ TULEVAISUUS
https://www.youtube.com/watch?v=nWekgeylMZ4&feature=youtu.be&t=27s
IHMISIÄ KUOLEE PALJON
https://www.youtube.com/watch?v=po2BZoe_L3w&feature=youtu.be&t=1m4sedelliselle kirjoitti:
Ajatella. Mitähän syntiä olivat tehneet vastasyntyneetkin kun joutuivat suoraan kaasukammioon. Juutalaisten oma luoma jumala on sairas psykopaatti.
Onneks kolikolla on kaksi puolta. Osaako kukaan laskea kuinka monta ihmissielua on pelastunut aborttien ja muiden ennenaikaisten kuolemien kautta? Monille on tullut ei-toivottuja keskenmenoja. Jumala lohduttaa. Keskenmenneet lapset ovat hyvässä tallessa:)
https://www.youtube.com/watch?v=1BIMLfWwSlI
Miten niin Jumala vihasi, eikö ihmiset ?
Ehkä Jumala odottaa että teissä herää myötätunto, että herääkö. Tuleeko parannusta vai ei.- Jumala-rakastaa-kansaans
Jumala
"Miekkaan kuolevat kaikki minun kansani syntiset,
jotka sanovat: "Ei saavuta, ei kohtaa meitä onnettomuus." (Juutalaiset eivät kaivanneet isiensä maahan, koska he rakastivat asua Saksassa.)
Sinä päivänä minä pystytän jälleen Daavidin sortuneen majan ja korjaan sen repeämät ja pystytän sen luhistumat, ja rakennan sen sellaiseksi, kuin se oli muinaisina päivinä,"
Jaakob Te avionrikkojat, ettekö tiedä, että maailman ystävyys on vihollisuutta Jumalaa vastaan? Joka siis tahtoo olla maailman ystävä, siitä tulee Jumalan vihollinen. Vai luuletteko, että Raamattu turhaan sanoo: "Kateuteen asti hän halajaa henkeä, jonka hän on pannut meihin asumaan"?
Noin Jumala irroitti Heidät ja kaikista muistakin pakanakansoista- luoksensa Israeliin. - KTS--
Katsos kun näiden psykopaattilahkolaisten "jumala" on samanlainen kuin he itsekin. Narsistinen, väkivaltaa ihannoiva ja omaan pakkomielteeseensä sopeutumattomien kiduttaja ja murhaaja.
- luulivat
saksalaisien aatu toimi Lutterin neuvojen mukaisesti, ja tänään ISIS, PLO, hamas, ym talebaanit jatkavat aatun aloittamaa pimeyden ideologiaa.
" tulee aika, jolloin jokainen, joka tappaa teitä, luulee tekevänsä uhripalveluksen Jumalalle. Ja sen he tekevät teille, koska he eivät tunne Isää eivätkä minua."
Mutta, miksi te toteutatte Jumalan tahdon, jos näyttää julmalta.
- edelliselle
Ei ihminen toteuta vaan jumala panee toteuttamaan. Eihän ihmisen askeleet ole hänen itsensä johdettavissa( kirkkoraamattu)
edelliselle kirjoitti:
Ei ihminen toteuta vaan jumala panee toteuttamaan. Eihän ihmisen askeleet ole hänen itsensä johdettavissa( kirkkoraamattu)
Amen.
Room 9:15 Sillä Moosekselle hän sanoo: "Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan, ketä armahdan." 9:16 Niin se ei siis ole sen vallassa, joka tahtoo, eikä sen, joka juoksee, vaan Jumalan, joka on armollinen. 9:17 Sillä Raamattu sanoo faraolle: "Juuri sitä varten minä nostin sinut esiin, että näyttäisin sinussa voimani ja että minun nimeni julistettaisiin kaiken maan päällä." 9:18 Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo. 9:19 Sinä kaiketi sanot minulle: "Miksi hän sitten vielä soimaa? Sillä kuka voi vastustaa hänen tahtoansa?" 9:20 Niinpä niin, oi ihminen, mutta mikä sinä olet riitelemään Jumalaa vastaan? Ei kaiketi tehty sano tekijälleen: "Miksi minusta tällaisen teit?" 9:21 Vai eikö savenvalajalla ole valta tehdä samasta savensa seoksesta toinen astia jaloa, toinen halpaa käyttöä varten?
Matt. 28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Juud. 1:25 hänelle, ainoalle Jumalalle ja meidän pelastajallemme Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, hänelle kunnia, majesteetti, voima ja valta ennen kaikkia aikoja ja nyt ja iankaikkisesti! Amen.
Paavalin mukaan se on synti, joka on tullut sinuun asumaan.
Kirkko on näköjään islamin opissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119783
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.20716- 39685
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32639Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38567Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 76517
- 63491