Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
fari.g
profiilit
fari.g
fari.g
Vapaa kuvaus
Aloituksia
18
Kommenttia
9589
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ISIS on kuulemma syntynyt AL-Qaidan syrjäytyneistä ?
Jos Suomen musliminuoret ovat syrjäytyneet, niin mistä he ovat syrjäytyneet, islamista, vai suomalaisuudesta.
Onko yhteiskunta syrjäyttänyt musliminuoret islamista, vai syrjäyttääkö islam heidät yhteisunnasta ?
Miten juutalaisnuoret eivät ole syrjäytyneet kummastakaan, ei yhteiskunnasta, eikä juutalaisuudesta ?
11.04.2015 09:57
Kun muslimit huutavat Al-laaaw, kristityt on selittäneet, että juutalaiset ovat jääneet Lain alle, vaikka ei liity mitenkään juutalaisiin.
Kun Muhammadilla on maalauksissa liina kasvoilla, se on kristityille yhtä kuin, että juutalaisilla on peite kasvoilla.
Kun enkeli käskee Muhammadin lukea, 'Lue tämä' , Muhammad sanoo kolme kertaa; ' en osaa'. Se on kristityille yhtä kuin, että juutalaiset eivät ymmärrä kirjoituksia.
Mitä pitäisi ajatella.
11.04.2015 09:29
Heppuli on ihastunut Allahiin..
11.04.2015 09:17
Jeesus lähetti Juudaksen ilmoittamaa mistä hänet löytää. Sitten hän käskee porukoiden ostaa miekkoja.
Sitten joukko menee vangitsijoita vastaan Getsemaneen.
Vangitsijat tulevat ja Jeesuksen kaverit hyökkäävät joukon kimppuun, yksi sivaltaa korvan papin apulaiselta.
Jeesus kieltää taistelemisen ja kaverit juoksevat karkuun, kuka minnekkin.
Jeesus vangitaan ja viedään.
Jeesukselta kysytään; ' oletko sinä juutalaisten kuningas ?'
Jeesus valittaa, että nyt minun kuninkuus ei ole tästä maailmasta, jos olisi ollut niin omat olisivat taistelleet minun puolesta.
Jeesus siis lähettää Juudaksen, sitten syytetään Juudasta.
Jeesus menee vangitsijoita vastaan, mutta vangitseminen onkin paha asia.
Jeesus kieltää taistelemisen, mutta sitten valittaa, että eivät taistelleet.
Jeesus halusi marttyyriksi, uhrikuoleman, mutta se onkin muiden syy, että näin kävi.
Muisttuttaa palestiinalaisten kieroa käytöstä.
11.04.2015 08:48
Jalaluddin Muhammad Akbar Suuri on kuollut satoja vuosia sitten. Vieläkö häntä palvotaan ?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Akbar
10.04.2015 17:31
Maailma on muuttunut aika tavalla, jos joku ei huomaa, on sokea.
Islamin maailma on liian suuressa sekasorrossa, veli veljeä vastaan ja kansa kansaa vastaan. Kaikki ryhmät toisiaan vastaan.
Toinen pelkää toista ja kolmas molempia, neljäs pelkää kaikkia ja viidettä pelkää jokainen. Kristityt siellä ovat jakaantuneet, kuka ketäkin tukemaan, henkensä pitimiksi valmiina käymään toistensa kimppuun.
Kaiken hulluuden keskellä, eräs kristitty pappi sanoi Libanonista kertovassa dokumentissa ; 'kunhan ei muututa yhden uskonnon maaksi kuten Israel.' Voihan Kaaoksen kanahäkki kun on helvetti mieluinen hänelle !
Eräs muslimi- isä uhosi nyrkit pystyssäi; 'meillä on paljon nuorukaisia, jotka kyllä räjäyttävät itsensä, me emme pelkää.'
Lähi-idässä suurin yhteinen uhka tuntuisi olevan ISIS, juutalaisvihaa ei niin paljon enää lietsota...... sen perusteella mitä itse olen havainnut.
Myös Iran tuntuu nousevan vihankohteeksi, koska sen uskotaan tukevan ISIS toimintaa .
10.04.2015 11:27
Husu on ilmeisesti tulkinnut asian niin, että tällaisilla kommenteilla saa Suomessa ääniä.
Meillä on niin monta mielipuolta ja vähän soittajia kanteleen.
10.04.2015 09:59
Venäläiset ovat kristittyjä, miksi kristityt eivät pidä melua, että tappoivat omiaan.
Varmaan vähän noloa.
Kun on hiljaa voi luulla, että mitään ei tapahtunut.
Holokaustin muistaminen on kiusallista myös, koska kristikansat olivat murhaajina, siksi yritetään mitätöidä, ja sanoa että....ei ollut niin paljon siellä ihmisiä.
08.04.2015 16:31
Tanak koostuu kolmesta osasta.
Ensimmäinen osa, Toora, sisältää asiat luomiskertomuksesta aina Mooseksen kuolemaan. Se on sisällöltään sama kuin protestanttisen Raamatun Mooseksen kirjat.
Toinen osa, Nevi'im (Navit), jakaantuu kahtia. Vanhemmat kirjat alkavat Joosuasta ja päättyvät Babylonian pakkosiirtolaisuuteen. Nuoremmat kirjat ovat varsinaisia profeettakirjoja.
Kolmas osa, Ketuvim, sisältää runoutta, viisauskirjallisuutta ja kerrontaa. Mukana on myös Tanakin ainoa ilmestykirjallinen teksti eli Danielin kirja.
Kertoo Wikipedia.
08.04.2015 16:04
Mooseksen kirjat on Toora, ei Talmud.
08.04.2015 15:58
Onko sana 'neitsyt' väännetty sanasta netzer ?
Netzer tarkoittanee jotain uutta, oksaa, vihreää vesaa, jälkeläisiä, uusi puu, joka kasvaa vierelle vanhan, joka kuoli.
En ole lukenut Talmudia, en osaa hepreaa. Pitäisi osata muuten ei ymmärrä.
08.04.2015 14:14
" Niin minä lähestyin profeetta vaimoani ja hän tuli rasaaksi ja synnytti pojan. "
Kuka tämä on?
08.04.2015 12:18
Niin sanotaan teilläkin jos äiti ei ole lapsen syntyessä naimisissa.
08.04.2015 11:03
Hesekielissä on erittäin ankaraa nuhtelua siitä kuinka...." saastutti itsensä heidän epäjumalillaan." ja kuinka tytöt lankesivat Assurian ja Egyptin miesten kanssa, niiden komeiden soturien, joilla oli isot elimet ja niin edelleen.....
08.04.2015 09:27
Kaikki uskonnotko Israeliin harrastelemaan.....???
Miettikää nyt vähän Profeettojen sanaa. Vieraat jumalat olivat juuri se syy, miksi Jumala aina vihastui.
08.04.2015 09:15
Eikö palestiinalaisilla ole oma hallitus, voiko sinne mennä määräilemään.
08.04.2015 09:08
Rauhan Jumala olkoon teidän kanssanne, ja teidän ketaroittenne kanssa niin, että ette kompastuisi ja jalkaanne loukaisi pimeillä kujilla kompastuskiviin.
06.04.2015 14:21
Älkää aina aloittako sotaa, kun minä tulen palstalle.
Minä olen Rauhan tytär, en mikään Troijan Helena.
06.04.2015 14:13
Voi sääli teitä, minä aistin ihan toisenlaisen.
06.04.2015 13:40
Minä olen lukenut, että Jeesus istuu nyt voiman oikealla puolella ja tulee sieltä tuomitsemaan..........
- islamissa on paljon joukkovoimaa.
06.04.2015 13:29
467 / 480