Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
fari.g
profiilit
fari.g
fari.g
Vapaa kuvaus
Aloituksia
18
Kommenttia
9589
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Uskokaa sitten Rauhaan, sitähän me toivomme ..... ojentautukaa niin, että ketarat venyy.
06.04.2015 13:08
Edelliseni oli vastaus kommenttiin: 'Onko Luoja' .
06.04.2015 12:58
En minä tiedä, riippuu kai siitä miten elää.
Luetaanko puupäisyys synniksi, vai autuudeksi, minä siitä en päätä.
06.04.2015 12:56
Kristittyjen toimesta Juudas on aina luettu pahantekijäksi ja viimeiseksi kaikista...
On siis toteutunut myös tämä: Viimeiset tulevat ensimmäisiksi ja ensimmäiset viimeisiksi.
06.04.2015 12:13
No minä vastaan; Israel on itsenäinen valtio.
Jeesus ( henkilö) ei tullut takaisin, mutta Israelin pelastuminen tuli. Pelastus tuli takaisin. Juudasta juutalaisten kautta.
06.04.2015 12:07
Tiedätkö mitä Juuda tai Juudas toivoi, minkä puolesta hän oli, eli ja kuoli. Ja mikä hänen toiveensa nyt kolmannella vuosituhannella on toteutunut ?
06.04.2015 11:57
Abba isä
Onko Isä Abba , poika on bar......Bar Abbas
06.04.2015 11:32
Et ole koskaan lukenut Talmudia, siirtelet vain väärennöksiä.
Omatekoisia jakeita ja kappaleita, joita ei edes ole.
Säälittävä surkimus.
06.04.2015 09:08
Mistä viisauden löytää?
"Mistä viisaus on lähtöisin? Missä asuu ymmärrys?
Se on kätkössä, kukaan ei voi sitä nähdä, se on piilossa taivaan linnuiltakin. Kuolema sanoo, tuonela sanoo: 'Vain huhu siitä on kulkenut korviimme.'
Jumala yksin tuntee tien viisauden luo. Hän yksin tietää, missä se asuu. Hän näkee maan ääriin saakka, hän näkee kaiken, mikä on taivaan alla. Kun hän antoi tuulelle voiman, kun hän osoitti vesille rajat, kun hän sääti määräajat sateelle ja avasi ukkosen jylinälle tien, silloin hän näki viisauden, punnitsi sen, otti sen palvelukseensa, piti sen kanssa neuvoa.
Ihmiselle hän sanoi: 'Viisautta on Herran pelko, ymmärrystä se, että karttaa pahaa.'"
Job 28:20-28 [kr92] [kr38]
Viisaus on Sofia.
04.04.2015 16:18
En tiedä kenelle kirjoitit, mutta voin kertoa, että jeesus oli aikeissa kuristaa minut eräänä yönä unessa, koska noin yleisesti olen epäileväinen hänen suhteensa. Huusin äitiä, kuten jokainen vaistomaisesti tekee, kun henki kyseessä.
No, edesmennyt äitini siihen tuli, kietoi kädet ympärilleni suojelevasti ja jeesus lähti. :D
Jeesus ei ehkä kestä arvostelua, tai sitä, että kukaan uskaltaa kritisoida häntä.
Tai minun pääni vain kuvittelee niin ja unet tuovat kuvat esiin.
Olin kuitenkin ihan oikeasti tukehtua, mutta niin olin jo syntyissäni.
04.04.2015 13:48
" Ristinsä kantaminen..."
Niin, tämähän on murheen laakso ja mitä murheellisempi olet , mitä kumarammassa kuljet, sitä kirkkaamman kruunun saat ? Jos uskallat olla onnellinen, niin älä ainakaan näytä sitä, koska Allah tulee lopussa kastamaan helvetin tuleen jokaisen onnellisen Kaaferin.
04.04.2015 12:07
"1.Johanneksen kirje: 1:9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."
Huomaa tuosta, että Johannes puhuu heistä, apostoleista, he siis tekivät vääryyttä. Hmmm.....
04.04.2015 11:50
Mutta antavatko juutalaiset anteeksi teille, kun olette pahennukseksi heille ?
Ykksi juttu evankeliumissa, jota tuskin kukaan on huomannut on se, että Mooses ja Elia hakivat Jeesuksen pois, vaikka Jeesus sanoi, että kaikki ennen häntä tulleet ovat rosvoja ja ryöväreitä.
Tarkoittaako se sitä, että Mooses ja Elia ovat ylen armollisia, tai sitä, että juutalaiset vievät jeesuksen pois. Heillä kun ei ole tapana jättää yhtäkään lammasta laumasta ulos.
Suurin toive on minullakin, että joku lopettaisi sen ristillä riippumisen, kärsimyksen katselu ei sykähdytä vaan päinvastoin kauhistuttaa. Juutalaiset ovat pelastaneet kansan, mutta jeesus on vielä täällä kidutettavana, vaikka hautakin on olemassa siellä Pyhällä maalla.
04.04.2015 11:47
" Miksi juutalaisia vihataan "
Viha on toisen aatteen kilpailukeino, elämme markkinataloudessa.
03.04.2015 10:51
Loppuu murhamiesten juhlinta palestiinassa ja Hamasin harjoittama siviilien käyttö ihmiskilpinä.
Riippuu tietysti siitä, onko tuo tuomioistuin puolueeton.
02.04.2015 16:07
Oletko koskaan miettinyt sitä, että miksi olet katkera ?
Tai sitä, että minne purkautuisit, ketä syyttäisit, jos ei olisi juutalaisia.
Jos vaihteeksi purkautuisit vaikka papille, heillä on sielunhoitovelvollisuus, saavat siitä ihan palkkaakin.
02.04.2015 15:28
Jos pitäisi valita hallitsija, että haluatko kuninkaaksi rikkaan juutalaisen vai valehtelevan rosvon, niin kyllä minä valitsisin rikkaan juutalaisen, olisi ainakin hyvät mahdollisuudet säilyä hengissä.
02.04.2015 12:57
Pääsiäisenä ajattelin muistaa juutalaisten vapautumista Egyptin orjuudesta ja syödä pari katkeraa yrttiä, lammasta ja lähdevettä.
Eläköön vapaa Jerusalem, suuren kuninkaan Daavidin kaupunki.
Sinä, joka olet täynnä enemmän kuin tuhat ja yksi tarinaa ja ilman noita tarinoita elämä olisi ollut paljon tylsempi.
02.04.2015 11:59
Juutalaiset ovat ainoat ihmiset, ketkä ei valehtele.
Johonkin tässä maailmassa täytyy voida luottaa, ja minä luotan juutalaisiin. Siis...uskon.
02.04.2015 11:42
Onko sinulla jokin neurologinen häiriö, joka voisi selittää nuo vainoharhaiset viritelmät.
Vai oletko muuten vain jonkin uskonnon uhri.
Ei kantsi uskoa jokaista sakramenttia, vaikka oppi kuuluu, että kunhan toistat riittävän usein niin muuttuu todeksi.
01.04.2015 16:42
468 / 480