Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
fari.g
fari.g
fari.g
Vapaa kuvaus
Aloituksia
18
Kommenttia
9589
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kolme henkeä ? Ja Sammakon näköisiä.
Näöstä en tiedä, mutta kurnutus kyllä kuuluu, peräti näkyy.
13.02.2015 15:13
Älä hoe uskonrauhaa vaan USKO Rauhaan.
Se alkaa sinusta, lopeta mekastus.
Täällä ei ole mitään hätää. Juutalaiset tulevat sitten, kun opitte kunnioittamaan juutalaisuutta, Tulette niin sanotusti Herran nimeen.
13.02.2015 14:49
Sydämen ympärileikkaus...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Uhraaminen#mediaviewer/File:Codex_Magliabechiano_(141).jpg
13.02.2015 14:41
MARANATA.......Kristillisesti 'Herramme tulee', tai 'tule herra'.
Mara on oikealta vasemmalle ARAM, jonka aramit sanovat merkitsevän Seemin poikaa, ei siis Seimen poikaa.
Ilmestyskirja sanoo; 'Sinä et tiedä milloin minä sinun päällesi tulen.'
Paha on oikealta vasemmalle, AHAP, 'Arabi Ahab..tuo sankari aavikon.'
13.02.2015 13:45
MARANATA.......Kristillisesti 'Herramme tulee', tai 'tule herra'.
Mara on oikealta vasemmalle ARAM, jonka aramit sanovat tarkoittavan Seemin poikaa.
Ilmestyskirja sanoo; 'Sinä et tiedä milloin minä sinun päällesi tulen.'
Paha on oikealta vasemmalle, AHAP, 'Arabi Ahab..tuo sankari aavikon.'
13.02.2015 12:05
Sinulla ei ole Äitiä, et voi syntyä uudesti.
13.02.2015 10:55
Sinulla ei ole Äitiä, eikä tytärtä.
13.02.2015 10:36
Teillä ei ole Äitiä.
13.02.2015 10:29
Voinee vetää sen johtopäätöksen, että ne, jotka toivovat ' Pyhän hengen,( Spiritus Sancti) vuodatusta' juutalaisille, toivovat itseasiassa rangaistuksia, eli sanktioita, vaikka ei olisi aihettakaan.
12.02.2015 10:53
Rangaistuksia...sanktioita...pakotteita...
Sankta = Pyhä
Jos sanonta, ' Spititus Sancti' on lähde sanalle sanktioita, se tarkoittaa 'pyhää henkeä', eli 'pyhä henki' on rangaistuksia, kristillisesti.
" Kansainvälisessä oikeudessa sanktio tarkoittaa sellaista pakotetta, joka on vastatoimenpide rauhaa uhkaaville tai rauhaa rikkoville tai hyökkäystoimen aloittaville tahoille."
12.02.2015 10:18
Kristitytkin ymmärtävät ' hengen valtakunnan.' sillä ei ole rajoja. Itse käyttäisin sanaa ' Mielen maailma ' . Oikea mieli, Oikeamielisyys, vanhusrkaus.... tai toisinpäin.
Hindut käyttävät sanaa 'Vaikuntha.'
Josta taas voi jatkaa tärkeimpään, eli vaikutukseen. Mikä vaikutus mielen maailmalla, (valtakunta) sillä ylemmällä on alempaan, eli maalliseen. Miten se vaikuttaa ihmisten elämään. Toimiiko oikeudenmukaisuus myös alhaalla, jos siitä mielessään jotain ymmärtää, ( on vaikutelmia ). Siksi tarvitaan tekoja tuon maailman toteutumiseksi. Kärsivällisyys on yksi 'aseista'. Koska...
vastustusta ja muuta 'hurlumheitä' , hurmosliikettä, uskomusta ja oletusta on olemassa, oikeudenmukaisuuden valo ei pääse alas asti loistamaan.
12.02.2015 09:47
Huomaatko, että sanassa tuemme on mukana sana EMME. Jos ei tuuttaa.
Toivon, että pelastus on juutalaisista, varsinkin Palestiinan tytöille, Palestiinan lapsille yleensä. Miksi synnyttää lapsia kuoleman omaksi, pommilapsiksi, tai lapsivaimoiksi.
12.02.2015 08:56
Tanakissa löytyy koorahilaiset, ja Toorassa Ismal, mutta ei kristiaaneja.
11.02.2015 15:46
Johtuisiko se Mooseksen sauvasta, kun vedet ovat saastuneet.
Jos se vaikka toimii.
11.02.2015 14:25
Älä yleistä, minä en ole antisemitisti.
11.02.2015 14:19
Talismaani on ilmeisesti kristittyjen hengellistämä talentti,,,, ja Herra nauroi.
11.02.2015 13:27
No voi kheleitä ja taikaoppisia. Mahtoi R-nauraa.
Jos sana talismaani tulee sanasta talentti.......
"Talentti oli varsin suuri rahayksikkö. Antiikin Kreikassa Homeroksen aikoina se oli härän arvo kullassa. Aleksanteri Suuren aikoina hopeatalentti oli noin 26 kiloa hopeaa. Uuden testamentin aikoina talentti oli noin 6 000 denaaria, kun denaari oli työläisen päivän palkka. Tarkkoja arvioita talentin arvosta nykypäivänä on kuitenkin vaikea antaa muinaisten mittojen epämääräisyyden takia."
11.02.2015 13:13
Oiko tuo kuitenkin varmempi keino kuin joku talismaani, joka on taikakalu.
Ei kukaan järkevä usko taikalujen voimaan.
Kuka oli 'vaeltava juutalainen', joku juutalaiseksi tekeytyvä kristitty.. vai ? Eikö hän itse ollut petollinen, siinä tapauksessa ?
11.02.2015 12:39
Niin, ja mitä sitten ? Onko ROTHSCHILD yhtä kuin kaikki juutalaiset ?
11.02.2015 12:22
Niinpä, mutta älkää asettako sitä iestä toisille, kuten juutalaisille, vaan kantakaa itse, jos huvittaa.
Teille se on tarkoitettu, koska sitä palvotte.
Tarkoitushan on päästä ikeen alta pois.
11.02.2015 10:02
475 / 480