Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kilammh
profiilit
kilammh
kilammh
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
21
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siistii, näin se pitää ollakkin. Soitin juuri rakastajalle ja sovimme että tulee meille nauttimaan vmon suloista!
07.08.2023 22:09
Olen+samaa+mietä,+nyt+kin+odotamme+sauna+kaveria!
26.03.2021 11:14
Juuri+näin,+hyvin+toimii+teillä+kuvio.++Tosi+energistä+on+kimppa+ja+nautittavaa!
26.03.2021 11:11
Hyvä+juttu,+rento+meininki,+hurmiolliset+keimit!
23.03.2021 19:50
Juuri+samoin+meillä.+Kerran+oli+kaksi+vierasta+ja+tämä+kolmas+mies+oli+esittämässä+machoa+ja+meni+pilalle+koko+tunnelma.++Siksi+päädyimme+että+yksi+vieras+paras+ellei+löyty+harmonista+kaveri+pari.+Samanlainen+kokemus!
23.03.2021 19:07
Juuri+näin,+kaikki+saa+osansa!
23.03.2021 17:36
Kuulostaa+hyvältä.++Ei+ehkä+meillä+noin+usein+mutta+1-2+kertaa+kk.
23.03.2021 17:12
Kyllä+pystyisin.+++Ei+pidä+tuomita+ja+vetää+johtopäätöksiä+aikaisemmin+tapahtuneista+asioista!
23.03.2021 17:01
moi! Refleksologi Päivi Haapalehto Mikkeli ja apu löytyy vauvoista vaariin. Myös muuhun hyvinvointiin! 0408390815
13.03.2014 12:10
Lektiinejä muodostuu vereen epäsopivien ravintoaineiden vaikutuksesta. Minulla ryhmä AB ja mikäli syon nautaa niin se aiheuttaa mm nenän vuotoa ja limakalvojen herkistymistä. Katso netistä artikkelit veriryhmä ruokailusta tai syö oikein oman veriryhmäsi mukaa.! Kirjoittanut DADAMO & WHITNEY ! Marjo Urbanskin sivuilla kanssa tietoa ko asiasta! Mutta ekaksi se V-ryhmä selville!
21.02.2014 17:46
Hei! Mistä huomasit asettaa kysymyksen tuollain eli yhdistää nämä tekijät? Käsitykseni on että, KYLLÄ on yhteys! Yhteys on silleen että ravinto mitä nautimme menee ruoansulatus järjestelmään ja aineenvaihduntaan. Epäsopiva ruoka aiheuttaa mm suolistotulehduksen mistä tulee häiriö järjestelmään ja mm myrkkyjä elimistöön. Suolisto/ vatsojen vaivat ilman muuta rassaavat psyykettä jo ilman muuta mutta sitten tulee vielä eriaineiden ns riippuvuudet joita suolisto ongelmat "kehottavat" nauttimaan koska antavat hetken helpotuksen tunteen mutta itseasiassa pahentavat ja ylläpitävät tilannetta. Tämä olisi pitkä juttu kertoa mutta tässä aluksi. Tiedätkö mikä on veriryhmäsi? A,O,B vai AB? Olisi hyvä tietää siitä voisi päätellä sinun lektiinin muodostuksen. Jos kiinostaa niin selvitä asia! Kaikki liittyy kaikkeen!
19.02.2014 22:08
Moi! Haluan siirtaa Picassata kaikki kuvani ja vain yksin kappalein, mutta minne. Minulla on Mikrosoftin Skydrive, kannattaako sinne siirtää ja onko mahdollista. Mikä olisi paras kuvien taltioimis kohde? Ilmeisesti Nokian saa lähettämään aina hyväksytyt kuvat Driveen vai pitääkö komento antaa erikseen, en haluaisi kuin hyväksytyt kuvat talteen. Minusta Picassa on hankala epäselkeä ja monistaa kuvia olen väsynyt siihen. Liekö hermoissa vikaa?
19.02.2014 07:25
Jos menet Thaimaahan niin sieltä kentältä alku tarpeeseen. Sitten perillä kadun vaihtopisteestä tai pankista.
19.02.2014 07:07
Kyllä! Meillä on täällä aivan pers...tä koko ajatus maahanmuuttajista ja tänne tulevista ihmisistä. Suomen pitäisi säätää omat lakinsa siten että tänne pääsisi kohtuullisen helposti mutta sitten olisi ellettävä lakien mukaan ja esim osoitettava 3kk kuluessa verotodistus tai muu luotettava selvitys toimeen tulosta tai että on hankkinut fyrkkää ja hoitanut elämisensä täällä. Nykyinen tapa hoitaa asioita on aivan käsittämätön. Ottakaa oppia esim Australiasta tai NZ missä on selkeät säännöt ja lait. Nyt kun tänne otetaan niin ei saa mennä töihin vaan sossuun ja koko turva verkkoon kiinni, no kuka nyt enää lähteekään töihin kun on "uraputki" sossussa? Höpsis politikot hohhoii järki käteen!!
14.02.2014 16:33
Juuri näin on!
13.02.2014 22:02
Saastuttavuus ja luonnon varojen tuhlausta. Jos ei nastoja jiin pinnoitukset vähenisi 1/3 osaam joten meidän teiden kunto olisi paljon parempi. Nastat saisi lailla kieltää, kuljettajan asenne ratkaisee turvallisuuden ja tietty ajotaito!
13.02.2014 16:40
Meillä on poikkeus! Vältämme hiilareita molemmat, siis jauhotuotteet pois. Minä hieman ruisleipää vaimo ei ollenkaan. Vaimo syö enemmän lihaa mutta emme perunaa ollenkaan. Taikauskoa tai ei mutta olemme todenneet että noudattamalla ed mainittuja ravinto suosituksia paino ja kehon kunto ok. Ei lihas eikä nivel tai muita särkyjä! Ymmärrän että asenne myös vaikuttaa ja se että kiinnittää huomion mitä suuhunsa pistää. Kaikki makeutetut juomat ja ns limut eivät kuulu meidän aineisiin samoin kuin einekset!
13.02.2014 16:37
Moi! Tiedätkö veriryhmäsi, oletko O,A,B vai AB? Siinä voisi olla yksi ratkaiseva juttu painon alenemiseen. Me olemme paneutuneet veriryhmä ruokailuun ja sillä on merkitystä mitä ravintoaineita nauttii. Vaimoni on O ja minä AB joten meillä on tiettyjä aineita joista toiset sopivat hänelle mutta eivät minulle. Periaatteessa me kiinnitetään tähän huomio ja sitten hiilareihin, t m
13.02.2014 08:29
Nainen on parhaimmillaan n. 35-50V mutta ei se tarkoita että 10V, - tai + voi olla ihan hyvä. Olen ollut huomattavasti iäkkäämän kanssa ja on ollut tosi hyvää, nautinnollista rakastelua! Siis tälläinen haarukka 25-65V.
09.04.2013 23:39
Hienoa hienoa! Vapaudutaan vanhoista ajatus kahleista asujen ja pukeutumisen suhteen! Voiko tuperämpää olla kuin kaiken määrittäminen ja laaduttaminen? Käsittämätöntä, Vapaus pukeutua kauniisti ja seksikkäästi kuuluu kaikille myös miehille. Olen samaa mieltä että parisuhteessa olisi niinkuin muutenkin tajuttava ihmisen yksilöllisyys ja hyväksyttävä kumppani ja hänen toiveensa mikäli se ei riko itseä. Keneltä muka kauneus, seksikyys jne on poissa? Kannustan pukeutumaan, nautitaan kauneudesta ja ollaan mitä ollaan!
02.02.2013 06:11
1 / 2