seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
Onko kaivattusi
80
1680
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joko saa sitä hyvää
- Anonyymi00002
No joo.
- Anonyymi00003
Kyllä on.
- Anonyymi00004
Ei ole lähelläkään. Vetovoimainen ja rakastettava on.
- Anonyymi00006
Ahaa. Onko kaivattusi nainen?
- Anonyymi00005
Hmmm. Katson tuleeko tähän mikä numero.
- Anonyymi00018
4444
- Anonyymi00007
On ja kirkkaasti
- Anonyymi00008
Oli, mitä tähän ikään kohdannut.
- Anonyymi00009
On! Mitä kiihottavaa voi olla esim. kaupan ruutupyjamaosastolla? Niinpä! Tämän olet saanut aikaan senkin seksikäs 🫵🏻
- Anonyymi00049
Ei mtn käryy kuule täst
- Anonyymi00010
No helposti on. Kyllä nuoremmalla sykkii😮💨 :D
- Anonyymi00012
Kun hän on mielessä, niin tekee. Eikä ihan vähän, kyllä hän sen tietääkin mitä tunnen. On hän ihana ja...💓🍌
- Anonyymi00050
Hyvä aina muistaa tai
- Anonyymi00011
No sitäkin kyllä.
- Anonyymi00013
Ei nyt sentään. Olen tavannut miss Suomejakin useampia. Mutta seksuaalista vetovoimaakin on monenlaista. Toisilla se on pelkkää ulkonäköä, toisilla myös persoonasta, osaamisesta ym. säteilevää.
- Anonyymi00014
Ainakin kiihkeä on
- Anonyymi00015
On. En ole ketään halunnut näin paljon aiemmin.
- Anonyymi00016
Ei ole. Paljon seksikkämpiä miehiä tiedän.
- Anonyymi00017
Kyllä, ihana mies on 🥰
- Anonyymi00019
Tuo ei edes sillälailla vaikuttanut rakastumiseeni, vaikka hän onkin erittäin kaunis ja seksikäs nainen. Vaan hänen luonne, persoona ja fiilis jonka hänen läsnäolo saa aikaan. Ehkä sen verran elettyä elämää takana, että arvostaa paljon muita asioita, eikä mieti asioita seksuaalisen vetovoiman kautta., koska kun kaikki muu on kunnossa, se synnyttää sen vetovoiman luonnostaan. Vastauksesta ei tarvitse vetää kenenkään hernettä nenuun.
- Anonyymi00033
Voi,voi sulle ei hyvä fiilis heilu sitten kun tää löytää toisen rakkaan.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Vanha koira ei uusia temppuja opi sanotaan.
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Niin, kukaan ei ole minä, mutta ei sille mitään voi. 1629
- Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ei näköjään. Edes kirjoittamaan että olet sivusta koirinesi. 1629
- Anonyymi00039
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tuo kommenttisi ei liity mihinkään. Hatustasi vedit skenaarion ja yrität sillä vispilöidä aikaiseksi jotain draamaa. Säälittävää.
sivu - Anonyymi00051
Että on ainakin vähintään ns mukava naine
- Anonyymi00052
Anonyymi00034 kirjoitti:
Joo, älkää ees miettikö
- Anonyymi00020
On ehdottomasti!
- Anonyymi00021
On erittäin eroottinen, ihanuus, mielessä yhä vaan. Kun vaan saisi häntä hyväillä, nauttia jne. Suukkoja suulle ja kaulalle, niskaan myös...❤️🔥🍒
- Anonyymi00022
aaaaa että onko ihan pakko ,se vasta ois elämää🤭😘🥺🔥
- Anonyymi00023
Yllättävän kokematon siihen että vientiä olisi ollut. Onko se vastapuoli sitten tehnyt kaiken aina.
- Anonyymi00024
Ihan hullua harrastaa irtosuhteita...
- Anonyymi00025
Nykyisin oo kuin tuontia
- Anonyymi00053
Anonyymi00025 kirjoitti:
Nykyisin oo kuin tuontia
Ja ennen oli vientiä?
- Anonyymi00026
Mä en oo ihminen, joka tuntee seksuaalista vetovoimaa tuntemattomiin. Mun pitää tuntea ihminen ensin. Enkä mä osaa ajatella, että meidän välinen vetovoima olisi vain seksuaalista. Itseasiassa mä olin ollut häneen jo jonkin aikaa ihastunut ennen kuin pystyin kuvittelemaan meidän harrastavan sitä ja siksi en ollut varma, mitä tunnen häntä kohtaan. Nyt kyllä pystyn. 😳
- Anonyymi00027
Mulla on ollut sama. Nyt on inhottava tilanne.
En halua ketään toista.
- Anonyymi00028
Niin kauan kuin olen ollut ihastunut häneen niin on ollut juu seksuaalisesti vetovoimaisin.
- Anonyymi00040
Kuinka kauan olet ollut ihastunut?
- Anonyymi00066
Anonyymi00040 kirjoitti:
Kuinka kauan olet ollut ihastunut?
No kauan.
- Anonyymi00029
Kyllä, ihan kärkipäässä. Hyvin miehekäs olemus, että heikkoa tekee.
- Anonyymi00030
Mikä jottei, kyllähän sitä mielellään kattelis.
- Anonyymi00031
tavallaan kyllä koska oma rakas
- Anonyymi00032
Kyllä hän on! Tihkuu seksiä ulospäin ja uskomattoman huoliteltu kaunis Nainen. Saa varmasti useimmankin miehen kuolaamaan peräänsä. Keveys liikkua ja siro ulkomuoto tekee hänestä todella namipalan. Mutta on yksi pointti jonka keron nyt... Otan omani ja lupia en keneltäkään kysele!
- Anonyymi00035
Ai eikö sillä ollutkaan tuon lisäksi läskiä persettä ja alle ja käsivarsissaa?Ainakin viime kesänä oli.
- Anonyymi00054
” Otan omani ja lupia en keneltäkään kysele!” Parkeeraa se hevoskärrys ny hetkeks kuitenkin. Saako täällä nauraa?
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
” Otan omani ja lupia en keneltäkään kysele!” Parkeeraa se hevoskärrys ny hetkeks kuitenkin. Saako täällä nauraa?
Huumori vaikea laji oliko, gollum?
- Anonyymi00038
Useinhan sitä vetovoimaa on kaikin tavoin kun on toisesta kiinnostunut.
https://www.youtube.com/watch?v=BhN_dE1q5rU&list=RDBhN_dE1q5rU&start_radio=1 - Anonyymi00041
On. Ei. En osaa sanoa. Itsellä kun seksuaalinen vetovoima hehkuu eniten suhteessa ollessa. Silloin kun on oletettavissa, että seksiä seuraa. Ikävöinnin kohteeni on vasta ihastukseni ja tietenkin hän on myös sillä tavalla kiinnostava ja viehättävä. Pääasiassa kuitenkin hänessä muut asiat kiehtoo enemmän. Ja ihastumista pidemmälle en tule pääsemään, niin parasta olla ihan vaan coolina.
- Anonyymi00043
On.
- Anonyymi00044
Ei oikeastaan, ei meillä oikein toiminut se puoli ja siihen se varmaan kariutuikin. Silti rakastuin. Näköjään kaikkea ei saa aina samaan pakettiin.
- Anonyymi00045
Teillä oli siis oikein s*ksiä? Hyvä, että täällä kirjoittelee jotkut todelliset suhteilijatkin, eikä pelkät haaveilijat.
- Anonyymi00047
Anonyymi00045 kirjoitti:
Teillä oli siis oikein s*ksiä? Hyvä, että täällä kirjoittelee jotkut todelliset suhteilijatkin, eikä pelkät haaveilijat.
Saavutus sekin, mutta ei se pitkälle riittänyt joten täällä ollaan taas 😂
- Anonyymi00046
Patja” ei ollut käyttöikä pitkä, halpa patja on huono sijoitus , patja saa joulun jälkeen mennä kiertoon, tahraisena ja rumaan, hyvästi patja,
- Anonyymi00056
Eli näpeissä yks ruttunen kortonki eikä ees sen kanssa hermoilulle käyttöö ei mtn
- Anonyymi00063
Onko kaivattuni seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olen ikinä tavannut?
No näin voidaan sanoa. se vamppas niin miehet kuin naiset alle aikayksikön ja hoiteli ne todella nopeasti ja pieteetillä mm. baarin vessassa oli lesbo jutskia ja miehiä piisas.
Olihan sillä suhinottotaidot next level ja jatkuva kiima muutenkin.- Anonyymi00069
Niin paitsi sä jäit ilman, voivoi. harmi.
- Anonyymi00078
Oho, onko sana kiirinyt mun suihinottotaidoista?🤭
- Anonyymi00064
Me tiedämme molemmat ettemme voi saada koskaan parempaa seksiä keneltäkään muulta kuin toisiltamme.
- Anonyymi00070
Totta 😌
- Anonyymi00071
Todennäköisesti olisi ollut mieletöntä.
- Anonyymi00065
Kyllä hän on hyvin vetovoimainen!
Niitä on useita, kohde on vaihdellut! Vmo on kesto suosikki ollut pitkään! Toki tapaan ihania haluttavia naisia useinkin, tunnen kuumotusta kehossa! Nousee valmius läheisyyteen.
Vmolla on myös oikeus kohdata ja haluta myös muita. Se tuo valtavan nosteen suhteeseen!- Anonyymi00074
En ennätä näitä mutta nyt kun käväisen niin tämä on niin selvä. Kaivattuni on.
Paljon muuta on hän minulle,mutta kaupan päälle tulee tuo.
Mieheltä - Anonyymi00075
Pelkän pillun takia pitäs vartalo malli olla samanlainen kuin beyoncella vähintään jos ei nainen osaa itsestään muuta antaa kuten olen sanonut mulla on tarkat kriteerit kiitos naisten olen muokannu omanlaisensa kriteerit sen mukaan mitä toinen kuvitteli itsestään pystyvänsä antamaan varoitin joskus kannattaa miettiä mitä multa vaatii raha on ainoa vaade johon en ole suostunut edes nainen kokee tarvitsevansa rahaa osaa kaiketi sitä itse hankkia ja sitä myöden hommata itselleen miehen jolle se riittää
- Anonyymi00076
Sitäkin, mutta me ollaan jotenkin samalla aaltopituudella. Ollaan naurettu yhdessä samoille asioille. Ja nautin siitä kun saan hänet nauramaan. N—>M
- Anonyymi00077
Kaikin tavoin, jos tykkää niin kaikki puolet näyttää ja ennenkaikkea tuntuu niin hyvälle.💓
- Anonyymi00079
On kyllä.
- Anonyymi00080
Oli todella pitkään juurikin sitä .
- Anonyymi00081
Ei minulla ole kaivattua. En etsi sellaista. Haluan vain ystävyyssuhteen ikäiseni vanhemman miehen kanssa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään22921911Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen1104277Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu873326Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv532224Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?2051920Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2901650Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1391624Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?731571Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1691519Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S151413