Onko kaivattusi

Anonyymi-ap

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?

80

1680

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Joko saa sitä hyvää

• Anonyymi00002

No joo.

• Anonyymi00003

Kyllä on.

• Anonyymi00004

Ei ole lähelläkään. Vetovoimainen ja rakastettava on.

• Anonyymi00006

Ahaa. Onko kaivattusi nainen?

• Anonyymi00005

Hmmm. Katson tuleeko tähän mikä numero.

• Anonyymi00018

4444

• Anonyymi00007

On ja kirkkaasti

• Anonyymi00008

Oli, mitä tähän ikään kohdannut.

• Anonyymi00009

On! Mitä kiihottavaa voi olla esim. kaupan ruutupyjamaosastolla? Niinpä! Tämän olet saanut aikaan senkin seksikäs 🫵🏻

• Anonyymi00049

Ei mtn käryy kuule täst

• Anonyymi00010

No helposti on. Kyllä nuoremmalla sykkii😮‍💨 :D

• Anonyymi00012

Kun hän on mielessä, niin tekee. Eikä ihan vähän, kyllä hän sen tietääkin mitä tunnen. On hän ihana ja...💓🍌

• Anonyymi00050

Hyvä aina muistaa tai

• Anonyymi00011

No sitäkin kyllä.

• Anonyymi00013

Ei nyt sentään. Olen tavannut miss Suomejakin useampia. Mutta seksuaalista vetovoimaakin on monenlaista. Toisilla se on pelkkää ulkonäköä, toisilla myös persoonasta, osaamisesta ym. säteilevää.

• Anonyymi00014

Ainakin kiihkeä on

• Anonyymi00015

On. En ole ketään halunnut näin paljon aiemmin.

• Anonyymi00016

Ei ole. Paljon seksikkämpiä miehiä tiedän.

• Anonyymi00017

Kyllä, ihana mies on 🥰

• Anonyymi00019

Tuo ei edes sillälailla vaikuttanut rakastumiseeni, vaikka hän onkin erittäin kaunis ja seksikäs nainen. Vaan hänen luonne, persoona ja fiilis jonka hänen läsnäolo saa aikaan. Ehkä sen verran elettyä elämää takana, että arvostaa paljon muita asioita, eikä mieti asioita seksuaalisen vetovoiman kautta., koska kun kaikki muu on kunnossa, se synnyttää sen vetovoiman luonnostaan. Vastauksesta ei tarvitse vetää kenenkään hernettä nenuun.

• Anonyymi00033

Voi,voi sulle ei hyvä fiilis heilu sitten kun tää löytää toisen rakkaan.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Vanha koira ei uusia temppuja opi sanotaan.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Niin, kukaan ei ole minä, mutta ei sille mitään voi. 1629

• Anonyymi00037
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Ei näköjään. Edes kirjoittamaan että olet sivusta koirinesi. 1629

• Anonyymi00039
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Tuo kommenttisi ei liity mihinkään. Hatustasi vedit skenaarion ja yrität sillä vispilöidä aikaiseksi jotain draamaa. Säälittävää.

sivu

• Anonyymi00051

Että on ainakin vähintään ns mukava naine

• Anonyymi00052
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Joo, älkää ees miettikö

• Anonyymi00020

On ehdottomasti!

• Anonyymi00021

On erittäin eroottinen, ihanuus, mielessä yhä vaan. Kun vaan saisi häntä hyväillä, nauttia jne. Suukkoja suulle ja kaulalle, niskaan myös...❤️‍🔥🍒

• Anonyymi00022

aaaaa että onko ihan pakko ,se vasta ois elämää🤭😘🥺🔥

• Anonyymi00023

Yllättävän kokematon siihen että vientiä olisi ollut. Onko se vastapuoli sitten tehnyt kaiken aina.

• Anonyymi00024

Ihan hullua harrastaa irtosuhteita...

• Anonyymi00025

Nykyisin oo kuin tuontia

• Anonyymi00053
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Nykyisin oo kuin tuontia

Ja ennen oli vientiä?

• Anonyymi00026

Mä en oo ihminen, joka tuntee seksuaalista vetovoimaa tuntemattomiin. Mun pitää tuntea ihminen ensin. Enkä mä osaa ajatella, että meidän välinen vetovoima olisi vain seksuaalista. Itseasiassa mä olin ollut häneen jo jonkin aikaa ihastunut ennen kuin pystyin kuvittelemaan meidän harrastavan sitä ja siksi en ollut varma, mitä tunnen häntä kohtaan. Nyt kyllä pystyn. 😳

• Anonyymi00027

Mulla on ollut sama. Nyt on inhottava tilanne.
        En halua ketään toista.

• Anonyymi00028

Niin kauan kuin olen ollut ihastunut häneen niin on ollut juu seksuaalisesti vetovoimaisin.

• Anonyymi00040

Kuinka kauan olet ollut ihastunut?

• Anonyymi00066
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Kuinka kauan olet ollut ihastunut?

No kauan.

• Anonyymi00029

Kyllä, ihan kärkipäässä. Hyvin miehekäs olemus, että heikkoa tekee.

• Anonyymi00030

Mikä jottei, kyllähän sitä mielellään kattelis.

• Anonyymi00031

tavallaan kyllä koska oma rakas

• Anonyymi00032

Kyllä hän on! Tihkuu seksiä ulospäin ja uskomattoman huoliteltu kaunis Nainen. Saa varmasti useimmankin miehen kuolaamaan peräänsä. Keveys liikkua ja siro ulkomuoto tekee hänestä todella namipalan. Mutta on yksi pointti jonka keron nyt... Otan omani ja lupia en keneltäkään kysele!

• Anonyymi00035

Ai eikö sillä ollutkaan tuon lisäksi läskiä persettä ja alle ja käsivarsissaa?Ainakin viime kesänä oli.

• Anonyymi00054

” Otan omani ja lupia en keneltäkään kysele!” Parkeeraa se hevoskärrys ny hetkeks kuitenkin. Saako täällä nauraa?

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

” Otan omani ja lupia en keneltäkään kysele!” Parkeeraa se hevoskärrys ny hetkeks kuitenkin. Saako täällä nauraa?

Huumori vaikea laji oliko, gollum?

• Anonyymi00038
    • Anonyymi00041

On. Ei. En osaa sanoa. Itsellä kun seksuaalinen vetovoima hehkuu eniten suhteessa ollessa. Silloin kun on oletettavissa, että seksiä seuraa. Ikävöinnin kohteeni on vasta ihastukseni ja tietenkin hän on myös sillä tavalla kiinnostava ja viehättävä. Pääasiassa kuitenkin hänessä muut asiat kiehtoo enemmän. Ja ihastumista pidemmälle en tule pääsemään, niin parasta olla ihan vaan coolina.

• Anonyymi00043

On.

• Anonyymi00044

Ei oikeastaan, ei meillä oikein toiminut se puoli ja siihen se varmaan kariutuikin. Silti rakastuin. Näköjään kaikkea ei saa aina samaan pakettiin.

• Anonyymi00045

Teillä oli siis oikein s*ksiä? Hyvä, että täällä kirjoittelee jotkut todelliset suhteilijatkin, eikä pelkät haaveilijat.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Teillä oli siis oikein s*ksiä? Hyvä, että täällä kirjoittelee jotkut todelliset suhteilijatkin, eikä pelkät haaveilijat.

Saavutus sekin, mutta ei se pitkälle riittänyt joten täällä ollaan taas 😂

• Anonyymi00046

Patja” ei ollut käyttöikä pitkä, halpa patja on huono sijoitus , patja saa joulun jälkeen mennä kiertoon, tahraisena ja rumaan, hyvästi patja,

• Anonyymi00056

Eli näpeissä yks ruttunen kortonki eikä ees sen kanssa hermoilulle käyttöö ei mtn

• Anonyymi00063

Onko kaivattuni seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olen ikinä tavannut?

No näin voidaan sanoa. se vamppas niin miehet kuin naiset alle aikayksikön ja hoiteli ne todella nopeasti ja pieteetillä mm. baarin vessassa oli lesbo jutskia ja miehiä piisas.

Olihan sillä suhinottotaidot next level ja jatkuva kiima muutenkin.

• Anonyymi00069

Niin paitsi sä jäit ilman, voivoi. harmi.

• Anonyymi00078

Oho, onko sana kiirinyt mun suihinottotaidoista?🤭

• Anonyymi00064

Me tiedämme molemmat ettemme voi saada koskaan parempaa seksiä keneltäkään muulta kuin toisiltamme.

• Anonyymi00070

Totta 😌

• Anonyymi00071

Todennäköisesti olisi ollut mieletöntä.

• Anonyymi00065

Kyllä hän on hyvin vetovoimainen!

• Niitä on useita, kohde on vaihdellut! Vmo on kesto suosikki ollut pitkään! Toki tapaan ihania haluttavia naisia useinkin, tunnen kuumotusta kehossa! Nousee valmius läheisyyteen.
      Vmolla on myös oikeus kohdata ja haluta myös muita. Se tuo valtavan nosteen suhteeseen!

• Anonyymi00074

En ennätä näitä mutta nyt kun käväisen niin tämä on niin selvä. Kaivattuni on.
      Paljon muuta on hän minulle,mutta kaupan päälle tulee tuo.
      Mieheltä

• Anonyymi00075

Pelkän pillun takia pitäs vartalo malli olla samanlainen kuin beyoncella vähintään jos ei nainen osaa itsestään muuta antaa kuten olen sanonut mulla on tarkat kriteerit kiitos naisten olen muokannu omanlaisensa kriteerit sen mukaan mitä toinen kuvitteli itsestään pystyvänsä antamaan varoitin joskus kannattaa miettiä mitä multa vaatii raha on ainoa vaade johon en ole suostunut edes nainen kokee tarvitsevansa rahaa osaa kaiketi sitä itse hankkia ja sitä myöden hommata itselleen miehen jolle se riittää

• Anonyymi00076

Sitäkin, mutta me ollaan jotenkin samalla aaltopituudella. Ollaan naurettu yhdessä samoille asioille. Ja nautin siitä kun saan hänet nauramaan. N—>M

• Anonyymi00077

Kaikin tavoin, jos tykkää niin kaikki puolet näyttää ja ennenkaikkea tuntuu niin hyvälle.💓

• Anonyymi00079

On kyllä.

• Anonyymi00080

Oli todella pitkään juurikin sitä .

• Anonyymi00081

Ei minulla ole kaivattua. En etsi sellaista. Haluan vain ystävyyssuhteen ikäiseni vanhemman miehen kanssa!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      229
      21911
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      110
      4277
    3. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      87
      3326
    4. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      53
      2224
    5. Temutatko ?

Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?
      60 plus
      205
      1920
    6. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1650
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      139
      1624
    8. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      73
      1571
    9. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      169
      1519
    10. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1413
    Aihe