Ns "aisankantaja"?

Haluan kuulla kokemuksia # aisankantajana# olemisesta. Kiinostaa että mistä moinen johtuu? Minua on kiehtonut jo pitkään ko asia ja se on todella kiihottava juttu. Miksi se kiihottaa ja on kuin kuumeinen olo kun sitä ajatteleekin. Näen usein unta ko asiasta. Minun unessani toistuu hyvin samankaltainen tapahtuma, voimoni käy vieraissa ja tulee sitten kotiin hyvin touhukkaana - energisenä ja jalkoväli kosteana. Minulla on joskus aikanaan ollut kimppaa naisyst kanssa ja siinä oli samankaltainen värinä. Ei ollut mustasukkaisuutta vaan erittäin myönt kokemus ja hullaannuttava. Haluanko vain yksinkertaisesti jakaa rakkaan, hyvän vaimoni myös muiden kanssa? Olen ilmeisesti jotenkin "humaani" yksilö?? Onko teillä kokemusta ja ymmärrystä tällaisesta humanismista?

8

3876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

Sana jota haet on aisankannattaja.

• Niin minäkin

Tunnetaan myös nimellä COCKOLD.

• Kukkopoeka
        Niin minäkin kirjoitti:

Tunnetaan myös nimellä COCKOLD.

Tai oikeasti Cuckold!

• kylmäkulliko
        Kukkopoeka kirjoitti:

Tai oikeasti Cuckold!

..ja tarkoittaa siis mitä?

• Jakaja1

Kyllä kysymys on laajennetusta RAKKAUDESTA, siis jakamisen ilosta! Minusta se on tosi upeaa ja tuo uuden ulottuvuuden rakkauteen!

• Kiimaineneldorado

Olipa upeasti kuvattu tuo energinen fiilis! Sähköinen tunnelma on myös minulla kun vaimoni käy kylässä ja tulee kotiin paikat kosteana. Minun tehtäväni on olla kotona pöytä katettuna yöpalaa varten. Saan kyllä osani kaikesta kattauksesta!

• Juuri näin, kaikki saa osansa!

• Ai_saa

Minäkö aisankannattaja ? Haluan katsella , kun vaimoni nussii nuorten kundien kanssa ja osallistus myös. En ole mitenkään elistettu tai kykenemätön. Päin vastoin, minä hallitsen tilanteen. Eikö aisankannatukseen liity tuo alistaminen myös ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      209
      11944
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8228
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      59
      6353
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      177
      5277
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      58
      5000
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      51
      4523
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      119
      4451
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      119
      3946
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      83