Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bg-ope
profiilit
bg-ope
bg-ope
Vapaa kuvaus
Aloituksia
22
Kommenttia
6997
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Tiedän,+millä+tavalla+vääristelijät+toimivat."
Esim.+tällä+tavalla?+
https://www.youtube.com/watch?v=uWd6XgBVIcg
Kas+kun+jos+saarnaat+täyttä+luulonvaraista+ja+vääristelevää+paskaa,+saat+sen+mitä+ansaitset.+Aivan+kuten+Alex+Jones.
18.07.2017 10:23
"Teoria+kaltaistenne+uskovien+alhaisesta+moraalista+vahvistuu+vuosi+vuodelta+ja+sitä+voidaan+pitää+nyt+tieteellisesti+vahvistettuna+faktana,+jota+ei+ole+kenenkään+syytä+enää+epäillä."
Kerropa+missä+olet+tuollaista+"tieteen"+tekemistä+opiskellut?+
Huvittavaa+seurata+tuota+jakomielistä+suhtautumista+tieteeseen:+toisaalta+tiede+on+saatanasta,+toisaalta+tuo(kin)+luulevainen+pyrkii+itse+olemaan+"tieteellinen".+Pyrkii,+vaikka+tuollaiset+bluffit+eivät+mene+läpi+kuin+enintään+muille+yhtä+pahasti+todellisuudesta+heittäyksissä+oleville.
18.07.2017 00:52
"Myös+minä+tulkitsin+ensin+väärin+sen,+mihin+bg-ope+viestillään+viittasi,+sillä+minä+en+osannut+edes+kuvitella+sitä,+että+joku+olisi+luullut+minun+väittävän+nikkien+varastamisen+olevan+yleinen+tapa+ateistien+yms.+keskuudessa.+Pidin+viittaussuhdetta+selvänä,+niin+että+viittasin+ateistien+yms.+yleiseen+alhaiseen+moraaliin+ja+sen+mukaan+käyttäytymiseen,+jota+tapaa+he+jatkavat+loputtomiin.+"
Tulkitsepa+asia+niin+että+sinä+olet+paljastanut+olevasi+yksinkertainen+idiootti+heti+alusta+lähtien+vedellessäsi+täysin+naurettavia,+kokonaista+ihmisryhmää+koskevia+johtopäätöksiä+muutaman+esimerkin+perusteella.+
En+minäkään+väitä+että+kaikki+uskovaiset+olisivat+noin+yksinkertaisia+kuin+sinä.+Tai+yhtä+aleentuneesti+syyntakeisia+kuin+Mark5.+Tai+niin+todellisuudesta+irtaantuneita+kuin+Tomi+Aalto.+Vain+yksinkertaiset+ihmiset+tekevät+yleistyksiä+suppean+otoksen+ja+oman+kokemuksensa+perusteella.+Niin+sinä+kuitenkin+teit,+ja+teet+yhä+uudelleen,+koska+olet+niin+saatanan+tyhmä+ettet+ymmärrä+mitä+teet.
18.07.2017 00:26
"Rehelliset+ja+vilpittömät+ihmiset+ymmärtävät+tämän+asian,+mutta+sinä+et+kuulu+heidän+joukkoonsa,+eivätkä+siihen+kuulu+kovin+muutkaan+evoluutiouskovat,+ateistit+ja+agnostikot+-+tuskinpa+yksikään+heistä.+Saa+nähdä.+Teillä+kun+on+yleisenä+tapana+toimia+moraalisesti+alhaisella+tavalla+ja+vääristellä+toisen+sanoja+sekä+valehdella+ja+nikkien+varastaminen+on+vain+yksi+monista+moraalittomista+tavoistanne+toimia,+mutta+siihenkin+joku+teistä+näköjään+välillä+syyllistyy."
Ei+tuosta+nyt+tule+oikein+mitään:+yrität+selitellä+itseäsi+ulos+siitä+ettet+muka+tekisi+yleistäviä+ja+köykäisesti+perusteltuja+väitteitä+kokonaisesta+ihmisryhmästä,+kun+jo+seuraavassa+lauseessa+esität+TAAS+yleistäviä+ja+köykäisesti+perusteluja+väitteitä+ko.+ihmisryhmästä.+Sinä+et+ilmeisesti+mahda+tuolle+yksinkertaisuudellesi+mitään.
18.07.2017 00:12
"Minulle+riittää:+en+tuhlaa+aikaani+moraaliltaan+alhaisiin+ihmisiin,+joiden+elämää+hallitsee+valhe+ja+sokea+fanaattinen+usko,+ja+jotka+eivät+ole+kykeneviä+oikaisemaan+omia+virheitään+vaan+jatkavat+tahallaan+vääristelyä+ja+valehtelua+omien+tarkoitusperiensä+(ateistisen+agendan)+edistämiseksi,+johon+älykkään+suunnitelman+ja+luomisen+kannalla+olevien+ihmisten+systemaattinen+mustamaalaus+kuuluu."
Paksusti+veistelty+ihmiseltä,+joka+tekee+aloituksen+mustamaalatakseen+omien+mutujensa+pohjalta+kokonaista+ihmisryhmää.+
Kiitos,+olet+tehnyt+arvokasta+työtä+ateismin+ja+rationaalisuuden+hyväksi,+luunonvaraista+uskovaisuutta+vastaan.
17.07.2017 17:22
"Miksi+vääristelet+aiemmin+kirjoittamaani+viestiä+ja+sen+sanomaa?+Sinä+yhdistit+kaksi+selvästi+erilleen+kirjoitettua+kappaletta+toisiinsa.+"
Otetaanpa+tuo+"vääristely"+pois:+
"Tätä+foorumia+lukeneet+tietävät+kyllä+sen,+että+varastit+minun+nikkini,+jota+käytin+paljon+ennen+kuin+sinä+rekisteröit+sen+ja+teit+sen+silkkaa+pahuuttasi.+Osoitat+jatkuvasti+alhaisen+moraalisen+tasosi+jatkamalla+samalla+tavalla.+
Lieneekö+tapasi+toimia+hyvin+yleinen+ateistien+ja+muiden+heidän+tavoin+uskovien+keskuudessa?+Vaikuttaa+siltä,+että+se+on+hyvin+yleistä,+mikä+selittynee+luomis-uskon+tuottaman+korkeamman+moraalin+puutteella."
Lieneekö+tapasi+toimia+ei+siis+viittaa+nikin+varastamiseen,+josta+edellisessä+kappaleessa+kerrot?+
Ok.+
Ja+ajattelet+jonkun+ottavan+sinut+todesta?+
:D
17.07.2017 17:19
"• ekosysteemi+ja+universumi+näyttävät+suunnitelluilta"
Ne+jotka+ovat+ekosysteemeihin+vähänkään+perehtyneet+ymmärtävät+että+jos+ne+joku+suunnitteli,+on+suunnittelijan+täytynyt+olla+pervessi+sadisti.+
Malarialoisen,+käen,+ynnä+muut+loiset+suunnitteli+siis+aloittajan+mukaan+"älykäs"+suunnittelija,+luoja.+Sama+hemmo+suunnitteli+siis+myös+nämä+veijarit:+
"Elefanttitaudin+aiheuttajana+on+noin+90+%+tapauksista+imusuonistossa+loisiva+rihmamato+Wuchereria+bancrofti,+joka+on+vain+ihmisparasiitti.+Mutta+myös+rihmamadot+Brugia+malayi+ja+Brugia+timori+aiheuttavat+tautia+ihmisillä,+mutta+ne+loisivat+myös+eläimillä.+Mato+tarttuu+hyttysten+(Culex,+Anopheles+tai+Aedes)+välityksellä.[2]+"
https://fi.wikipedia.org/wiki/Elefanttitauti
Että+tattista+vaan,+"suunnittelija".+Minun+tontille+ei+ole+sinulla,+perverssillä+sadistilla,+mitään+asiaa.
17.07.2017 17:15
"Taitaa+kreationismiin+kuulua+voimakas+taipumus+tai+alttius+pakkomielteisiin.+Yleisesti+se+pakkomielle+kretuille+on+evoluutio,+mutta+välillä+sen+voi+hetkeksi+syrjäyttää+muu+voimakas+kokemus,+kuten+nikin+menettäminen,+mistä+kretu+voi+saada+ketjullisen+kirjoitettavaa."
Niin,+tai+toisten+ihmisten+seksuaalisuus.+Mutta+ei+ihme:+monien+kreationistien+uskonkappaleissa+todistellaan+kuinka+heidän+palvomansa+kaikkeuden+luoja+on+sairaalloisen+kiinnostunut+ihmisen+sukupuolielimistä+ja+seksuaalisuuteen+liittyvistä+asioista.+Miksei+siis+itse+uskovainenkin.
17.07.2017 17:05
"Tällaiset+tutkimukset+ja+niihin+vetoaminen+osoittavat+ateistien+ja+agnostikoiden+ja+evoluutiouskovien+alhaista+moraalia,+eivät+mitään+muuta."
Tässä+muutama+tutkimus,+jotka+kaikki+osoittavat+että+olet+pihalla+kuin+lintulauta+koko+aiheesta:+
"Kristillisiin+opetuksiin+uskominen+Suomessa+on+entistä+heikompaa.+Suomalaisista+runsas+neljännes+(27+%)+ilmoitti+Kirkon+tutkimuskeskuksen+marraskuussa+2011+teettämässä+kyselyssä+uskovansa+kristinuskon+Jumalaan.+Vuoden+2007+kyselyyn+verrattuna+osuus+on+pudonnut+kymmenellä+prosenttiyksiköllä.+Ateismi+on+sen+sijaan+kasvanut.+Yli+viidennes+suomalaisista+(21+%)+ilmoitti,+ettei+usko+Jumalan+olemassaoloon.+Osuus+on+noussut+kaikkien+aikojen+suurimmaksi."
https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/suomalaisten-usko-jumalaan-ja-kristillisiin-oppeihin-on-vahentynyt/
Edellämainittu+on+Kirkon+tutkimuskeskuksen+teettämä+tutkimus,+joten+sinun+on+aivan+turha+selitellä+että+tutkimus+"ateistien+ja+egmostikoiden+ja+evoluutiouskovaisten+alhaista+moraalilla"+tehty+"vilpillinen"+tutkimus.+++
On+siis+fakta+että+jumalusko+hiipuu+Suomessa,+ateismin+yleistyessä.+Entäpä+luomisusko+vs.+evoluutio?+
"Evoluutioon+tutkimuksessa+ilmoittaa+uskovansa+65+prosenttia+suomalaisista."
"Kaikkiaan+tutkimuksessa+oli+mukana+34+maata.+Suomessa+tutkimustulosta+ei+selitä+niinkään+uskonto+kuin+koulutustaso.+Dosentti+Helena+Korpelainen+arvelee,+että+kysymys+evoluutiosta+voi+olla+jäänyt+epäselväksi+niillä+varttuneemmilla+ikäluokilla,+jotka+eivät+sitä+koulussa+ole+opiskelleet."
https://yle.fi/uutiset/3-5750463
Noin.+Viittaus+siihen+että+sivistymättömämmät+ihmiset+ovat+taipuvaisia+uskomaan+luomismyytteihin.+
Sitten+uskovaisuus+vs.+ateismi/evolutionismi+yliopistoissa:
"Väitöskirja:+Enemmistö+yliopisto-opettajista+ei+usko+Jumalaan"
"Jorma+Hietamäen+väitöskirjasta+selviää,+että+enemmistö+yliopisto-opettajista+ajattelee,+ettei+maailman+syntyyn+liity+mitään+yliluonnollista+ja+että+elämä+on+kehittynyt+maan+päällä+evoluution+kautta.+Myös+ihmisen+psyyke+on+tämän+kehityksen+tuotetta+eikä+jatka+elämää+kuoleman+jälkeen.+Enkeleitä+tai+muita+henkiolentoja+ei+ole+olemassa,+ja+kaikki+paranormaalit+ilmiöt+saattavat+olla+tulevaisuudessa+selitettävissä+tieteen+avulla.+Lisäksi+lähes+puolet+vastaajista+ajatteli,+että+inhimillinen+moraali+on+biologisen+ja+kulttuurievoluutiokehityksen+tuotosta."
"Yli+80+prosenttia+yliopisto-opettajista+uskoo+darwinistiseen+evoluutioteoriaan.+Ateisteista+yksikään+ei+ole+darwinistisesta+evoluutioteoriasta+täysin+eri+mieltä,+kun+taas+täysin+tai+lähes+samaa+mieltä+on+98+prosenttia.+Myös+uskoviksi+itsensä+luokittelevista+64+prosenttia,+eli+selvä+enemmistö,+pitää+evoluutioteoriaa+uskottavana.+Hietamäki+toteaakin+tutkimuksessaan,+että+evoluutiousko+on+yliopisto-opettajien+suurta+enemmistöä+maailmankuvallisesti+yhdistävä+piirre."
https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/vaitoskirja-enemmisto-yliopisto-opettajista-ei-usko-jumalaan/
Siinäpä+faktaa+sinulle,+luulevainen.+Ei+ole+oikein+linjassa+sen+kanssa+että+vihjailet+luomisuskoisten+tekevän+edelleen+suurimman+osan+tieteestä.+Ei+pidä+paikkaansa,+eikä+varsinkaan+Suomessa.+
Jaa+ja+entäpä+se+älykkyys?+
Kirjoitin+pointti+jo+tuonne+ketjuun,+mutta+kirjoitetaan+se+tähän+uudelleen:+
Sillä+ei+ole+merkitystä+missä+tiedekunnassa+on+älykkäintä+porukkaa.+Merkitystä+on+sillä+että+Suomen+tiedekunnissa+opiskelevien+keskimääräinen+älykkyys+on+korkeammalla+tasolla+kuin+esim.+adventistien+kaatumaseuroissa.+Se+takaa+sen+että+yliopistojen+ja+tutkimuslaitosten+suorittama+tieteellinen+tutkimus+on+laadukkaampaa+ja+älyllisesti+rehellisempää+kuin+luulevaisten+mutuilu+ja+hihhulointi.++
Ja+tässä+vielä+tutkittua+tietoa+älykkyyden+ja+ateismin+yhteydestä:+
"Ateistit+ovat+älykkäämpiä+kuin+uskonnolliset+ihmiset,+ja+syynä+siihen+on+se,+että+ateistit+pystyvät+hallitsemaan+paremmin+vaistojaan+ja+toimimaan+rationaalisesti."
"Lopputulos+oli+ja+on+edelleen+selvä:+uskovaiset+ihmiset+ovat+keskimäärin+vähemmän+älykkäitä+kuin+ei-uskovaiset."
http://natgeo.fi/kansat-ja-kulttuurit/uskonto/tasta-syysta-ateistit-ovat-alykkaampia-kuin-uskonnolliset-ihmiset
17.07.2017 16:57
"Tulkitsit+väärin+viestini.+En+ole+väittänyt,+että+kaikki+evoluutiouskovat+ja+ateistit+sekä+agnostikot+varastavat+nikkejä."
Jaa+et+vai?+Ei+valehteleminen+tässä+auta+enää+yhtään,+päin+vastoin.+
Tässä+sinun+vastauksesi+nikkivarkaalle:+
"Tätä+foorumia+lukeneet+tietävät+kyllä+sen,+että+varastit+minun+nikkini,+jota+käytin+paljon+ennen+kuin+sinä+rekisteröit+sen+ja+teit+sen+silkkaa+pahuuttasi.+Osoitat+jatkuvasti+alhaisen+moraalisen+tasosi+jatkamalla+samalla+tavalla.+Lieneekö+tapasi+toimia+hyvin+yleinen+ateistien+ja+muiden+heidän+tavoin+uskovien+keskuudessa?+Vaikuttaa+siltä,+että+se+on+hyvin+yleistä,+mikä+selittynee+luomis-uskon+tuottaman+korkeamman+moraalin+puutteella."
Sinä+kirjoitit+nimenomaan+nikkivarkaudesta,+ja+viittaat+siihen+tällä:+
"Lieneekö+tapasi+toimia+hyvin+yleinen+ateistien+ja+muiden+heidän+tavoin+uskovien+keskuudessa?+Vaikuttaa+siltä,+että+se+on+hyvin+yleistä,+mikä+selittynee+luomis-uskon+tuottaman+korkeamman+moraalin+puutteella."
Noin.+"+Vaikuttaa+siltä,+että+se+on+hyvin+yleistä,+mikä+selittynee+luomis-uskon+tuottaman+korkeamman+moraalin+puutteella."
Kuuluuko+tuohon+luomis-uskon+tuottamaan+korkeampaan+moraaliin+myös+epärehellisyys?+
"Tarkoitin+sanoillani,+että+te+käyttäydytte+huonosti+ja+osoitatte+siten+alhaista+moraalia.+Toki+tämä+ei+koske+ihan+kaikkia+tavallasi+"uskovia",+mutta+melkein+kaikkia,+"
Noin,+oikein+alleviivaat+sitä+kuinka+yleistät+mutusi+tuottaman+mielikuvan+koskemaan+kaikkia+"tavallani+uskovia".+Yksinkertaiset+yleistävät,+ja+kaikista+yksinkertaisimmat+tekevät+sen+netin+keskustelupalstakokemuksen+perusteella.+En+minäkään+väitä+että+kaikki+uskovaiset+olisivat+niin+syyntakeettomia+kuin+Mark5,+tai+niin+yksinkertaisia+yleistäjiä+kuin+sinä.+
"enkä+ole+koskaan+tavannut+moitteettomasti+käyttäytyvää+evoluutiouskovaa+tai+naturalistia+(ateistia+tai+agnostikkoa).+Edustatte+keskiharmaan+ja+tummanharmaan+eri+sävyjä+aina+sysimustaan+asti,+kun+väri+kuvaa+moraalia+ja+valkoinen+on+korkeinta+moraalia+edustava+väri."
Tavannut+missä?++
"Tässä+asiassa+on+tullut+väärinkäsityksiä+puolin+ja+toisin.+Olen+selittänyt+niitä+hetki+sitten+kahdessa+peräkkäisessä+viestissä+tuolla:"
Minulla+ei+ole+väärinkäsityksiä+esittämistäsi+mutuiluista.++
"Minulla+on+ollut+huonosti+toimiva+ja+harkitematon+tyyli+vastata+osaan+viestejä+lukematta+niitä+ensin+kokonaan+loppuun,+mistä+johtuen+asian+käsittely+on+monimutkaistunut+ja+tullut+vaikeammaksi+ymmärtää."
Tyylistäsi+voisin+sanoa+sen+verran+että+lopeta+viestiesi+kopiointi+ellet+halua+antaa+itsestäsi+trollin+kuvaa.++
"Sanon+vielä+kerran,+että+sinä+olet+tulkinnut+minua+väärin+ja+minä+olen+tulkinnut+sinua+väärin,+mistä+tämä+sekaannus+tässä+asiassa+on+johtunut.+Mitä+jos+annettaisiin+tämän+asian+olla,+jos+olet+nyt+ymmärtänyt,+mitä+on+tapahtunut?"
Annan+olla+heti+kun+myönnät+että+yleistit,+ja+teit+sen+erittäin+köykäisin+perustein.++
"Voin+toki+jatkaa+rautalangasta+vääntämistä,+mutta+epäilen+sinun+vääntävän+jatkossa+tarkoituksellisesti+vinoon+viestejäni.+Sinä+et+voi+tietää+sitä,+mitä+olen+ajatellut+aiempaa+viestiäni+kirjoittaessani+ja+mihin+olen+sanoillani+viitannut.+Olen+vilpitön+siinä+asiassa+ja+älykäs+ihminen+huomaa+sen+lukemalla+nuo+kaksi+linkittämääni+viestiä+peräjälkeen."
Ei+ole+mitään+epäselvyyttä+siitä+että+sinulla+on+tietynlainen+-+täysin+päin+helvettiä+oleva+-+mielikuva+ihmisryhmästä+jota+arvostelet.+Ei+ihme,+ethän+tunne+arvostelemiasi+ihmisiä,+etkä+tietysti+voikaan+tuntea+henkilökohtaisesti+niin+suurta+osaa+Suomen+ateisteista+/+evolutionisteista,+että+olisit+siinä+asemassa+että+voisit+esittää+heistä+paikkansapitäviä+mielipiteitä.+Sinulla+on+vain+tuo+mutu.+Luulo.+
"Kaltaiseesi+huonoon+käytökseen+ja+loan+heittoon+en+aio+ryhtyä,+vaikka+useimmat+ihmiset+luonnostaan+niin+tekisivät+(metsä+vastaa+niin+kuin+sinne+huudetaan+ja+vääryyteen+vastataan+samalla+mitalla).+Sellainen+ei+ole+minun+tapani+toimia,+vaikka+syyllistyn+siihen+joskus,+samoin+kuin+tarkoitukselliseen+yleistämiseen+sen+jälkeen,+kun+minua+on+provosoitu.+En+ole+siis+moitteeton+ja+täydellinen,+mutta+en+aio+alentua+sinun+tasollesi+ja+käyttää+sellaisia+nimityksiä+lähimmäisestä+kuin+sinä."
No+voi+hyvää+päivää+nyt.+Sinun+tarkoituksesi+KOKO+TÄSSÄ+KETJUSSA+on+ollut+heittää+faktoihin+perustumatonta+lokaa+evolutionistien+ym.+niskaan,+erityisesti+biologiaa+opiskelevien+päälle.+Syytät+heitä+tyhmiksi,+enemmänkin:+että+biologian+laitoksella+"tyhmyys+kumuloituu",+ja+sitten+heittäydyt+marttyyriksi+kun+tulee+viestiä+vastapalloon?+Olet+sinä+kyllä+säälittävän+paska+ihmiseksi.+Oikea+tekopyhyyden+ruumiillistuma.+
Koska+olet+täysin+kykenemätön+tuomaan+näyttöä+tuon+loanheittosi+tueksi.+minä+tuon+näyttöä+sinua+ja+harhaisia+uskovaisen+luulojasi+vastaan.+Näytän+sinulle+mikä+ero+on+tosiasioilla+ja+esittämilläsi+luuloilla.
17.07.2017 16:13
"Viittasin+näillä+sanoilla+omassa+mielessäni+viestiä+kirjoittaessani+yleisesti+siihen+huonoon+käytökseen+ja+moraalittomuuteen,+jota+evoluutiouskovat+ja+ateistit+sekä+agnostikot+osoittavat+tällä+foorumilla.+Sanavalintani+oli+toki+huono+ja+viittaussuhde+epäselvä+ja+mahdoton+havaita+(kirjoitan+nopeasti+enkä+aina+tarkista+viestejäni+ennen+postaamista,+joten+tällaisia+huonosti+muotoiltuja+lauserakenteita+tulee+tehtyä+silloin+tällöin+ajatusten+virratessa+nopeammin+kuin+ehdin+kirjoittaa+-+200-300+lyöntiä+minuutissa)."
Kirjoitusnopeudella+ei+ole+mitään+tekemistä+sen+kanssa+että+teit+yleistävän+väitteen+erittäin+köykäisin+perustein.+Yksinkertaiset+ihmiset+yleistävät.+Kaikista+yksinkertaisimmat+tekevät+sen+köykäisin+tai+olemattomin+perustein.
17.07.2017 15:45
"Viittasin+näillä+sanoilla+omassa+mielessäni+viestiä+kirjoittaessani+yleisesti+siihen+huonoon+käytökseen+ja+moraalittomuuteen,+jota+evoluutiouskovat+ja+ateistit+sekä+agnostikot+osoittavat+tällä+foorumilla.+"
Niin,+onpa+jännä+että+saat+vastaasi+karkeaa+kieltä+sen+jälkeen+kun+esität+"kokemusperäisiä",++yleistäviä+ja+mustamaalaavia+väitteitä+kokonaisesta+ihmisryhmästä.+
Melkoista+hurskastelua+taas+kerran+ihmiseltä,+jonka+aloituksen+punainen+lanka+näyttää+olevan+että+"evoluutiouskoiset"+(joka+on+jo+itsessään+loukkaava+termi)+ja+"biologian+ja+maantiedon+opiskelijat"+ovat+tyhmiä.++Että+kun+ovat+nuo+niin+moraalittomia+kun+eivät+hyvällä+katso+harrastamaasi+loanheittoa.+
"Fanaattinen+uskosi+on+lisäksi+sokaissut+sinut+täysin"
Fanaattinen+"uskoni"+mihin,+tarkalleen?+
"niin+että+et+ymmärrä+totuutta"
Mitä+"totuutta",+tarkalleen?+
+"ja+jos+sinulla+sattuisi+olemaan+järkeä+keskivertoa+enemmän+-+mitä+epäilen+vahvasti+-+niin+et+käytä+sitä,+koska+paradigmasi+on+sokaissut+sinut+ja+käyttäydyt+sen+vuoksi+tyhmästi+älykkäitä+asioita+tutkiessasi+(älykäs+suunnitelma+ja+luominen)."
Olen+koulutukseltani+biologi,+ja+hämmästelen+että+kuka+tai+mikä+loi+esimerkiksi+niin+kertakaikkisen+säälimättömän+poikastappajan,+toisten+lintujen+pesissä+loisivan+eliön+kuin+käki.+Oliko+se+sinun+jumalasi?
17.07.2017 15:41
"Lue+tämä+viestiketju+niin+saat+faktoja,+mutta+eiväthän+ne+sinulle+kelpaa.+"
Faktat+kelpaavat+toki.+Esittämäsi+väitteet+vain+eivät+ole+faktoja+nähneetkään.+Sen+huomaa+siitä+että+olet+täysin+kykenemätön+tuomaan+tutkittua+tietoa+väitteidesi+tueksi.+Olet+luulonvarainen+uskovainen+vääristelijä.+
"Minä+en+moraalisesti+niin+alhaiselle+ihmiselle+vaivaudu+enää+paljon+mitään+kirjoittamaan+kuin+mitä+sinä+olet+osoittanut+viesteilläsi.+"
Mikä+viesteissäni+tarkalleen+oli+"moraalisesti+alhaista"?+Se+että+tuomitsin+nikkivarkaan?+
"Olet+verrattavissa+sellaiseen+"persereikään"+ja+"alhaiseen+lieroon",+joka+on+varastanut+monia+nikkejäni+ja+jatkaa+yhä+sen+tekemistä+(tässä+käyttämäni+"haukkumanimet"+ovat+evoluutiouskovien+keksimiä+henkilöstä,+joka+varastaa+nikkejä)."
Hah,+eli+uskovainenkin+saa+haukkua,+kunhan+ilmoittaa+että+käytetyt+sanat+ovat+"evoluutiouskovien+keksimiä".+
Huomionarvoista+on+myös+se+että+haukkumisen+perusteet+jäivät+nyt+sinulta+mainitsematta.+Millä+perusteella+rinnastat+minut+nikkivarkaaseen,+luulevainen?+
Siksikö+että+kyselen+sinulta+näyttöä+mustamaalaavien+ja+tarkoitushakuisten+väitteidesi+tueksi?
17.07.2017 15:23
"Sinulla+on+melko+erikoinen+tapa+suhtautua+nikin+varastamiseen+ja+kehtaat+vielä+epäillä+sitä,+että+niin+ei+olisi+tapahtunut?"
En+epäile+etteikö+nimimerkkisi+olisi+varastettu.+En+myöskään+hyväksy+sitä+enkä+pidä+nikkien+varastelua+hyvänä+asiana.+Jos+olisit+älykäs+ihminen,+olisit+voinut+päätellä+tämä+tästä+mitä+kirjoitin:
"Millä+perusteella?+Että+joku+yksittäinen+älykääpiö+menee+ja+varastaa+nikkisi?"
Mutta+ei+auttanut+nikkivarkaan+nimittäminen+älykääpiöksi,+kun+sinä+vähä-älyinen+idiootti+menet+ja+tulkitset+asian+täysin+päinvastaisesti,+että+muka+epäilen+nikkivarkauden+ylipäätään+tapahtuneen.+Ei+ihme+että+olet+kreationisti:+olet+yksinkertainen+ihminen.+
Väännän+vielä+rautalankaa:+minä+en+epäile+etteikö+joku+persereikä+olisi+varastanut+nikkiäsi.+Minä+olen+vain+sitä+mieltä+että+vain+yksinkertainen+ihminen+-
kuten+sinä+-+voi+hypätä+tuosta+yhdestä+tapauksesta+johtopäätökseen,+että+nikkien+varastelu+on+ateistien+keskuudessa+"hyvin+yleistä".++Ymmärsitkö+nyt,+vai+väännänkö+vielä+paksumpaa+rautalankaa?+
Toinen+ohjeeni+oli+että+hanki+vakinikki,+niin+ei+tarvitse+murehtia+sitä+että+joku+valehteleva+persereikä+varastaa+nikkisi.+
Miksi+et+rekisteröi+nimimerkkiä,+kuten+suurin+osa+palstan+vakikirjoittajista?
16.07.2017 19:44
"Jos+et+ymmärrä+näin+yksinkertaista+asiaa,+niin+olet+harvinaisen+tyhmä,+vaikka+annat+itsestäsi+toisenlaisen+kuvan,+tai+sitten+vääristelet+asioita+tahallisesti+ja+johdatat+lukijoita+harhaan.+Kumpi+on+se+syy,+miksi+olet+kirjoittanut+sen,+mitä+kirjoitit?+Annas+kun+arvaan:+olet+tyhmä."
Paksusti+veistelty+ihmiseltä+joka+osoitti+ensin+yksinkertaisuutensa+yleistämällä+yhden+(1)+ihmisen+teon+koskemaan+koko+ihmisryhmää,+ja+sitten+tekee+päätelmiä+biologiaa+opiskelevien+"tyhmyydestä"+pelkästään+omaan+mutuun+perustuen.+
+Kyllä,+tietysti+jonkun+tiedekunnan+opiskelijat+ovat+vääjäämättä+keskimäärin+älykkäämpiä+kuin+jonkun+toisen,+mitattiin+tuo+asia+sitten+millä+tavalla+tahansa.+Sillä+ei+ole+vain+loppupeleissä+paskankaan+merkitystä,+koska+keskimäärin+kaikkien+tiedekuntien+opiskelijoiden+kuupassa+on+enemmän+älliä+kuin+kaatumaseurojen+uskovaisilla+vammailijoilla.
16.07.2017 19:22
"Lukiossa+heitä+huonommin+menestyneet+opiskelijat+ovat+hakeutuneet+lukemaan+biologiaa+ja+maantieteitä+viimeisten+87+vuoden+aikana.+Se+selittää+sen,+miksi+biologit+ovat+olleet+ja+ovat+yhä+vielä+keskimäärin+tyhmempiä+(vähemmän+älykkäitä)+kuin+muiden+alojen+opiskelijat."
Olepa+hyvä+ja+laita+linkki+tutkimukseen+/+tutkimuksiin+joista+tulee+vahvistusta+väitteellesi.+
Minun+kouluni+parhaiten+kirjoituksissa+menestynyt+opiskelija+lähti+lukemaan+biokemiaa,+ja+tutkimusala+on+enemmän+tai+vähemmän+evoluutioon+liittyvää.+Tällä+6+laudaturin+opiskelijalla+ei+ole+mitään+nokan+koputtamista+evoluutiosta.+Jostain+syystä+sitä+evoluutiosta+märisemistä+löytyy+eniten+juuri+siitä+suunnasta+jossa+ei+ole+koulutusta+eikä+ymmärrystä+edes+asiasta+jota+vastustetaan.+
"Tyhmyys+on+kumuloitunut+biologian+opiskelijoiden+keskuudessa+ja+aloilla,+joilla+naturalistit+ovat+enemmistönä+kehittyneiden+maiden+yliopistoissa."
Ja+tuosta+myöskin+kaipailisin+faktaa+esille.
16.07.2017 17:07
"Lieneekö+tapasi+toimia+hyvin+yleinen+ateistien+ja+muiden+heidän+tavoin+uskovien+keskuudessa?"
Älä+yleistä,+varsinkaan+kun+sinulla+ei+ole+muuta+kuin+todeksi+todistamaton+luulo+väitteesi+tueksi.+
"Vaikuttaa+siltä,+että+se+on+hyvin+yleistä,"
Millä+perusteella?+Että+joku+yksittäinen+älykääpiö+menee+ja+varastaa+nikkisi?+Älä+yleistä,+ellet+halua+vaikuttaa+yksinkertaiselta+ja+luulonvaraiselta+ihmiseltä.+
Paras+keino+välttyä+nikkekä+kopioivilta+persesilmiltä+on+hankkia+vakinikki.+Hanki,+tai+totuttaudu+ajatukseen+että+joku+kirjoittaa+nikilläsi.+
"mikä+selittynee+luomis-uskon+tuottaman+korkeamman+moraalin+puutteella."
Millä+tavoin+sinun+moraalisi+on+korkeampi+kuin+minun?+Miten+se+näkyy+normaalielämässä?
16.07.2017 16:52
ROT+aikoo+omien+sanojensa+mukaan+kirjoittaa+aiheesta+kirjan.+Siksi+tämä+aktiivinen+spammaus+sinne+tänne+Tomi+Aallon+toimesta:+kirjan+markkinointia.+
Kirjan+sisällöksi+näyttäisi+muodostuvan+muun+muassa:
-+Geenejä+ei+ole+olemassa,+ja+jos+onkin,+ne+eivät+ohjaa+elämää+/+ominaisuuksia.+
-+Ominaisuudet+eivät+periydy+(perinnöllisyys+on+yksi+evoluution+tärkeimmistä+mekanismeista,+joten+se+täytyy+kieltää).+Ja+jos+periytyvätkin,+se+on+Jeesuksen+suunnitelma.
-+Ominaisuudet+eivät+muuntele,+ja+jos+muuntelevatkin,+se+on+Jeesuksen+ansiota.+
-+Luonnonvalintaa+ei+ole.+Kun+eliöt+kuolevat+esim.+geneettisen+rappeutumisen+/+kromosomien+loppumisen+takia+(tähän+löytynee+valehdeltuja+esimerkkejä+kirjasta),+kyse+ei+ole+luonnonvalinnasta+vaan+siitä+että+Jeesus+halusi+noiden+lajien+kuolevan.+Kyse+on+siis+jeesuksenvalinnasta+(saat+käyttää+tuota+termiä+kirjassasi+Tomi+jos+haluat).+
-+Geneettinen+informaatio+ei+kasva,+vaan+vähenee.+Tästä+esimerkkinä+punakettu,+joka+ei+ole+vähillä+kromosomeillaan+kyennyt+paljon+muuta+kuin+levittäytymään+laajemmalle+kuin+yksikään+muu+kettulaji+maapallolla.+
-+Tieteestä+70%+on+pseudotiedettä,+eli+kaikki+se+tiede+ja+ne+osat+tutkimuksista+mitkä+eivät+tue+Tomin+ja+kuvitellun+Jeesuksen+kuviteltuja+ajatuksia.+
-+Evoluution+opetus+kouluissa+pitää+lopettaa,+koska+geenit+eivät+aiheuta+ominaisuuksia,+paitsi+silloin+kun+ne+aiheuttavat+sairauksia.+
-+Unohtuiko+jotain?+Ai+niin,+maailmanloppu+ja+Jeesus+tulee+ihan+just!
15.07.2017 12:33
"Jos+sinulla+on+jotain+urputtamista+kirjoituksistani+kädetön,+niin+tee+se+tavalla+jolla+on+merkitystä."
Viestini+ja+sen+"merkitys"+oli+osoitettu+molochille,+ei+sinulle.+Yritä+ymmärtää,+jos+vain+mielisairaudeltasi+millään+kykenet.
"Oikeastikko+täällä+joutuu+jatkuvasti+aikuisille+ihmisille+painottamaan,+että+ne+faktat+pöytään,+jotka+ei+miksikään+muutu+tuolla+tyhjällä+kuorolaulun+yrittämisellä,+tai+suu+suppuun."
Mielenterveysongelmasi+näkyvät+kyllä+tavassasi+käydä+keskustelua.+Voit+tietysti+vedota+siihen+etteivät+viestisi+ja+raivokohtauksesi+ole+aitoja,+vaan+olet+pelkästään+näytellyt+henkisesti+tasapainotonta+ihmistä.+
Oli+niin+tai+näin,+I+don't+give+a+fuck.
14.07.2017 13:48
"Evoluutioteoria+on+ateistien+iltasatu.+Evoluutiolle+ei+ole+mekanismeja.+Älkää+eksykö,+hyvät+ihmiset."
Evoluutioteorian+mukaan+lasten+kasvonpiirteet+eivät+johdu+mutaatioista+vaan+vanhemmilta+perityistä+geeneistä+ja+niiden+rekombinaatiosta,+perintötekijöiden+muuntelusta.+Samainen+ominaisuuksien+periytymistä+ja+niiden+muuntelua+aiheuttava+mekanismi+selittää+myös+sen+miksi+sisarukset+toisaalta+muistuttavat+vanhempiaan+mutta+ovat+kuitenkin+kaikki+hieman+erinäköisiä.+
Mutta+kerro+toki+ROT+hieman+tarkemmin,+miten+tuo+sinun+esittelemäsi+"mekanismi"+selittää+sen+että+jälkeläiset+muistuttavat+vanhempiaan+(esim.+kasvonpiirteiltään,+ihonväriltään,+hiuksiltaan),+mutta+samalla+niin+että+kaikkien+perillisten+ominaisuuksissa+on+hieman+vaihtelua+eli+muuntelua.+Johtuuko+tämä+siitä+että+näiden+vanhemmat+ovat+altistuneet+esim.+raskauden+aikana+erilaisille+ravinnolle,+tai+kenties+erilaisille+feromonipöllähdyksille,+jolloin+epigeneettinen+säätely+aiheuttaa+nuo+samankaltaisuudet+ja+toisaalta+erot,+vai+miten+tämä+asia+selittyy?+
Kerro,+niin+minä+voin+sitten+vastaavasti+kertoa+oppilaille+miten+te+kreationistit+nämä+asiat+selitätte.+Saavat+oppilaat+päättää+sitten+ihan+itse+kumpaan+teoriaan+uskoa.+Reilua,+eikö+vain?
13.07.2017 20:35
60 / 350