Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

2736

1. En ole rilllipäinen enkä pyöreä, ja kyllä muistaakseni olen joka kerta kysynyt suurinpiirtein noilla sanoilla, että saanko tehdä oman sarjan välissä. Jotkut antaa tehdä ja toiset taas ei. Joku tosi iso apinan näköinen mies vaikutti kerran todella närkästyneeltä kun rohkenin moista kysyä, mutta päästi sitten kuitenkin tekemään :) .

Sitten on kanssa näitä jotka levittelee tavaroitaan vähän joka laitteisiin, eli vesipullo jätetään yhteen ja pyyhe toiseen paikkaan, että voi sitten jonkun kysyessä että voiko laitteeseen mennä, vastata että voi kun mää olin kyllä juuri nyt aikeissa mennä juuri siihen.

En jaksa enää kinata tänä iltana, mutta olkoon vain tällaisena yleisenä tiedonantona että minun mielestäni tuollaiset omaan napaansa tuijottajat ovat salilla sitä ylivoimaisesti vittumaisinta kategoriaa.
  2. Miten voit tietää mitä muut sinusta ajattelevat?

Varsinkin tuo lyhyys on semmoinen juttu että jos nyt mies on yli 160 cm pitkä niin en uskoisi todellakaan ensimmäisenä siihen kiinnittäväni huomiota. Minulla on monia jokseenkin itseni pituisia tai lyhyempiäkin kamumiehiä (so. 170 cm kieppeillä) joita en todellakaan noteerannut millään tavoin lyhyiksi ennen kuin jossain yhteydessä tuli noista pituuksista puhe. Tosin jos mies vaikuttaa jotenkin yleisesti epätavallisen vittumaiselta tyypiltä, niin silloin voi moiseen syytä miettiessään tulla noteeranneeksi tuon lyhyyden eri tavalla.

Toinen juttu on sitten nuo mitäänsanomattomat vaatteet. Siis kuljetko oikeasti itse kaupungilla kiinnittäen huomiota ihmisten mitäänsanomattomiin vaatteisiin tyyliin ”Jaahas, onpa siinä herralla/rouvalla harvinaisen tavanomainen ja massaan hukkuva asukokonaisuus”? Kyllä minun huomioni kiinnittyy pukeutumiseen ainoastaan jos sen on jotenkin silmiinpistävän erikoista, muuten se on kyllä jokin muu juttu josta joku ihminen jää mieleen, jos jää.