Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

2736

  1. En ole rilllipäinen enkä pyöreä, ja kyllä muistaakseni olen joka kerta kysynyt suurinpiirtein noilla sanoilla, että saanko tehdä oman sarjan välissä. Jotkut antaa tehdä ja toiset taas ei. Joku tosi iso apinan näköinen mies vaikutti kerran todella närkästyneeltä kun rohkenin moista kysyä, mutta päästi sitten kuitenkin tekemään :) .

    Sitten on kanssa näitä jotka levittelee tavaroitaan vähän joka laitteisiin, eli vesipullo jätetään yhteen ja pyyhe toiseen paikkaan, että voi sitten jonkun kysyessä että voiko laitteeseen mennä, vastata että voi kun mää olin kyllä juuri nyt aikeissa mennä juuri siihen.

    En jaksa enää kinata tänä iltana, mutta olkoon vain tällaisena yleisenä tiedonantona että minun mielestäni tuollaiset omaan napaansa tuijottajat ovat salilla sitä ylivoimaisesti vittumaisinta kategoriaa.