Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En ole rilllipäinen enkä pyöreä, ja kyllä muistaakseni olen joka kerta kysynyt suurinpiirtein noilla sanoilla, että saanko tehdä oman sarjan välissä. Jotkut antaa tehdä ja toiset taas ei. Joku tosi iso apinan näköinen mies vaikutti kerran todella närkästyneeltä kun rohkenin moista kysyä, mutta päästi sitten kuitenkin tekemään :) .
Sitten on kanssa näitä jotka levittelee tavaroitaan vähän joka laitteisiin, eli vesipullo jätetään yhteen ja pyyhe toiseen paikkaan, että voi sitten jonkun kysyessä että voiko laitteeseen mennä, vastata että voi kun mää olin kyllä juuri nyt aikeissa mennä juuri siihen.
En jaksa enää kinata tänä iltana, mutta olkoon vain tällaisena yleisenä tiedonantona että minun mielestäni tuollaiset omaan napaansa tuijottajat ovat salilla sitä ylivoimaisesti vittumaisinta kategoriaa.
15.10.2014 00:06
No eräällä salilla on seinällä lappuja joissa lukee että taukojen aikana on annettava toisille vuoro. Tällä salilla homma pelittääkin ihan hyvin, ja usko tai älä, useimmat ihmiset jaksavat ihan jopa seistä sen minuutin tauon ajan ihan mitenkään enempiä pyörtyilemättä.
14.10.2014 23:57
Haista itse. Ei juolahda saliapinan neandertalilaiseen mieleen että sen minuutin aikana ehtisi aivan hyvin joku muu tehdä sen oman sarjansa ja näin saada treeninsä suoritettua nopeammin? Lattialla on tilaa istuskella jos ei millään jaksa seistä tai kävellä muutamaa metriä penkille löhöämään.
14.10.2014 23:11
Et kai sentään oikeasti kuvittele että kukaan sinkkunainen menisi vapaaehtoisesti jäähalliin peliä katsomaan? Nyt herätys, pahvi. Kaikilla niillä jäähallissa olleilla ilman miesseuraa esiintyneillä naisilla oli tietysti poikaystävänä joku pelaajista, joka oli uhannut itkupotkuravarilla ellei tyttis tulisi jäähallille ja edes teenskentelisi katsovansa peliä.
14.10.2014 21:27
Ihan V-I-T-U-N hyvä kysymys.
14.10.2014 20:41
Mullakin on ollut tänään ihan paska päivä. Tuntuu että kaikki korpeaa tavallistakin enemmän enkä edes jaksa miettiä mitä syytä olisi olla onnellinen yhtään mistään. No, lohduttaa sentään se tieto että suurin osa tästä v*tutuksesta johtuu ihan vain PMS:stä ja pitäisi olla ohi viikon sisällä.
14.10.2014 20:38
Juu, onhan sitä hoivaviettiä jonkin verran varmaankin useimmissa naisissa ja jos ei sitä saa koskaan purkaa keneenkään, niin voipi alkaa tekemään harkitsemattomia tekoja kuten ottaa epämääräisiä pummeja kotiinsa vain siksi että saisi hoitaa jotakuta.
Käyhän se joskus itselläkin mielessä että olisi mukava jos ottaisi vaikkapa kissan että saisi jotain hoidettavaa. Mutta enpä vielä toistaiseksi ole sortunut, sillä tiedän se rajoittaisi elämääni enemmän kuin haluan ja vaikeuttaisi miehen löytämistä entisestään. Pehmolelu on siis yöllä kovassa halauskäytössä.
14.10.2014 20:27
Eipä ole ikinä tuommoisia tuloja ollut. Joskus oli bruttona maksimissaan hiukan yli pari tonnia ja nyt sitten juhlitaan ihan peruspäivärahalla, jee.
14.10.2014 20:16
Pikkuisen off-topiccia, mutta pakko mainita tämän päivän ehkä suurimmasta vitutuksenaiheesta eli siitä kun salilla tuntuu aina olevan näitä idiootteja jotka käyttää suurimman osan ajastaan laitteissa istumiseen tekemättä mitään. Sitten kun menee niiltä kysymään että voiko tehdä oman sarjansa siinä välissä, niin vastauksena on että ”ootas kun mää teen vielä pari sarjaa”, ja heti ollaan niin tekevinään siinä puoli minuuttia ja sitten alkaa taas se istuminen.
Siis mikä siinä on ettei millään kykene nostamaan persettänsä siitä ylös jos ei aio esim. viiteen minuuttiin tehdä mitään? Miksi joillakin ihmisillä on niin kova tarve estää muita käyttämästä treeniaikaansa tehokkaasti?
14.10.2014 19:55
Teidän salillanneko on kaikkien pakko treenata ilman housuja?
14.10.2014 19:08
No kyllähän No kyllähän sitä nyt luokitella voi kunhan vain on tarpeeksi monta luokkaa. Perusta vaikka itsellesi oma luokka jos tahdot.
14.10.2014 13:23
Ja viidentenä luokkana akateemiset työttömät sinkkunaiset, joilla ei ole kovin paljon varaa vaatia mieheltä, eikä myöskään varaa ostaa niitä kalliimpia luomukaurahiutaleita.
14.10.2014 13:20
Eipä jatku, ei. Siksi olisikin mukava löytää se elämänkumppani tai edes jokin sen tapainen vielä eläessään.
14.10.2014 11:37
Anteeks jos menee joidenkin mielestä hyvän maun rajoilla, mutta minua kyllä jaksaa tämä muumihuumori naurattaa aina kun olen väsynyt. :D
https://www.youtube.com/watch?v=C37CnWoqUKM
13.10.2014 23:30
Tuosta ketjun aloitusbiisistä päädyin parin mutkan kautta tähän. Todella koskettava biisi.
https://www.youtube.com/watch?v=gAQtC39q3Ig
13.10.2014 23:14
En nyt sinänsä ota kantaa siihen että minkälainen on hoitajien luonteenlaatu noin keskimäärin, mutta muistutanpa nyt tästäkin taannoin julkisuudessa esiintyneestä ”sisar hento valkoisesta”:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288336761211.html
Ja olinpa minäkin kerran sairaalassa sen verran pahasti loukkaantuneena ettei omin avuin onnistunut juuri mikään, ja sain hoitajakseni luultavasti vittumaisimman akan jota maa päällään kantaa. Luita oli poikki useammasta kohtaa ja rouva oli vakaasti sitä mieltä että kyllä sitä nyt hiukan akrobatiaa on siitä huolimatta pystyttävä harrastamaan ettei hänen turhaan tarvitsisi tupakka- ja juorutaukoaan lyhentää jonkun joutavan potilaan takia.
13.10.2014 20:50
Hauska päättelyketju. :)
Välillä tulee myös se hiivatulehduksen tai minkälie hoitoon tarkoitetun lääkkeen mainos, jossa se nainen oli ekaksi ihan itku kurkussa kun kirveli ja kutitti ja sitten lääkekuurin jälkeen ihan ikionnellisen näköinen.
Näköjään pyörii minullakin palsta-asiat sen verran päässä, että minulle tulee siitä aina mieleen että onpas mennyt tyttörukka palstamiesten vaatimuksesta kynimään alapäänsä kaljuksi ja siitä sitten on seurannut erinäisiä terveysongelmia.
13.10.2014 20:20
Minä en käytä korsettia siitä syystä että nuo harrastajien vakuuttelut sen haitattomuudesta eivät täysin vakuuta. Kyllä minun arkijärkeni sanoo että ainakin syvä hengitys rankassa liikunnassa vaikeutuu jonkin verran korsettia käyttäessä, ja sitten kanssa voisi kuvitella että kehon omat tukijärjestelmät kuten core-lihaksisto ja selkäranka heikentyisivät jos niillä olisi koko ajan tuollainen luonnoton tuki ympärillä.
Epäterveellisyyden takiahan korsetti nähdäkseni alunpitäen hylättiinkin 20-luvulla, kun muotiin tuli luonnollisen hoikan muotoinen ja terveen ruskettunut nainen. Vintage-fanaatikot toki yrittävät väsymättä kaivaa tukea päinvastaisille väitteilleen, mutta eipä tuohonkaan jostain syystä oltu tutkimusviitettä saatu laitettua.
Onhan tuo jutun alussa esiintyvä nainen toki hyväkroppainen, ja muutenkin uskon että korsetit vetoavat yleensä ottaen esteetikkoihin. Mutta tuota vanhaa tatuoitua korsettiäijää en ehkä välttämättä itse kuitenkaan mainitsisi samassa lauseessa estetiikka-sanan kanssa. :D
13.10.2014 19:27
Ai sori, kirjoitin olettaen sinut mieheksi, mutta tuon yhden toisen ketjun perusteella olet ilmeisesti sittenkin nainen.
Mutta tässä tapauksessa, a fortiori, en ymmärrä miksi ihmiset kiinnittäisivät huomiota jonkun naisen lyhyyteen? Tosin jos menee alle 130 cm, niin sitten ehkä saattaisi sen itsekin huomata.
10.10.2014 13:13
Miten voit tietää mitä muut sinusta ajattelevat?
Varsinkin tuo lyhyys on semmoinen juttu että jos nyt mies on yli 160 cm pitkä niin en uskoisi todellakaan ensimmäisenä siihen kiinnittäväni huomiota. Minulla on monia jokseenkin itseni pituisia tai lyhyempiäkin kamumiehiä (so. 170 cm kieppeillä) joita en todellakaan noteerannut millään tavoin lyhyiksi ennen kuin jossain yhteydessä tuli noista pituuksista puhe. Tosin jos mies vaikuttaa jotenkin yleisesti epätavallisen vittumaiselta tyypiltä, niin silloin voi moiseen syytä miettiessään tulla noteeranneeksi tuon lyhyyden eri tavalla.
Toinen juttu on sitten nuo mitäänsanomattomat vaatteet. Siis kuljetko oikeasti itse kaupungilla kiinnittäen huomiota ihmisten mitäänsanomattomiin vaatteisiin tyyliin ”Jaahas, onpa siinä herralla/rouvalla harvinaisen tavanomainen ja massaan hukkuva asukokonaisuus”? Kyllä minun huomioni kiinnittyy pukeutumiseen ainoastaan jos sen on jotenkin silmiinpistävän erikoista, muuten se on kyllä jokin muu juttu josta joku ihminen jää mieleen, jos jää.
10.10.2014 13:04
62 / 137