Kävin jäähallilla ja...

...vieläkään ei yksikään nainen tullut puhumaan, kaikki vaan katsoi peliä. Ilmeisesti jäähalli on arkisin ainakin sellainen mesta, että "kännivonkaajanaisiakaan" on turha odottaa ja nykynaisethan taas seurassaan esittää niin siveää, että ihan kuin ei koskaan oltaisi mitään "pahoja" tehty.

Viepä suomalainen nainen kämpille, niin kyllä "estot" katoaa samantien, on humalassa tai ei. Turha julkisilla paikoilla on esittää. Suurin temppu onkin kai puhua nainen mukaan, missä tahansa sitten liikkuukaan.

Mutta se "harrastuksista", muita ei olekaan, jos ei sitten satunnaisia baarireissuja lasketa, kun sattuu pääsemään ja silloinkin mennään juomaan kaatokännit, ei etsimään seuraa. Hallillakin otin yhden oluen, mutta eipä tuo vielä rohkaisuryypyksi riittäny, että olisi tuttavuutta tehnyt. Tosin empä nähnyt "kriteerien" mukaisia naisiakaan.

10

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et kai sentään oikeasti kuvittele että kukaan sinkkunainen menisi vapaaehtoisesti jäähalliin peliä katsomaan? Nyt herätys, pahvi. Kaikilla niillä jäähallissa olleilla ilman miesseuraa esiintyneillä naisilla oli tietysti poikaystävänä joku pelaajista, joka oli uhannut itkupotkuravarilla ellei tyttis tulisi jäähallille ja edes teenskentelisi katsovansa peliä.

• Jii007

Jääkiekko on parhaillaan niin kaunista, että kuvittelisi naisiakin kiinnostavan. No okei ei ehkä Suomessa.
        Ja onhan siellä katsomossa varmasti lätkäjätkistä unelmoivia lissuja pillu limassa vaikka kuinka paljon.

• Kіs-kіsu

Kyllä mulla on ollut tapana seurata finaalipelit paikan päällä. Kieltämättä lätkäyleisö on pääosin kansan syvistä riveistä, ja Ässien fanimatkalaiset ei edes näytä ihmisiltä.

• No en minä kyllä tiukkapeppuisia ja timmikroppaisia naisia mistään saliltakaan lähtisi hakemaan, itsehän en treenaisi edes nelikymppisenä, vaikka lääkäri sanoisi mitä.

Yliopisto on hyvä paikka löytää naisia, siellä lienee paras potentiaali, mutta tässä iässä kumppanin vakituiselle työpaikalle osaa jo antaa arvoa, jotta arki olisi helpompaa, koska kahden ihmisen elämää en voi kustantaa ennen kuin velat on maksettu.

• Kіs-kіsu

Kokeile sivistyneitä yleisöluentoja, joita järjestetään kirjastojen auditorioissa ym. paikoissa. Ei niissäkään tuttavuutta pääse hieromaan, mutta vanhusväestön lisäksi niissä ravaa tiedostavia kaunottaria, voit päästä vaikka viereen istumaan.

• Mulle on luentoa ihan tarpeeks siinä, jos ikinä tradenomiksi itseäni luen, kaikki riippuu siitä, että onko ensi syksynäkään motivaatiota saati haluja istua 4 tuntia illassa 4 päivänä viikossa töiden jälkeen koulun penkillä itsensä takia ja siihen vielä kotitehtävät ja tenttiin luvut päälle. Naista tuskin ilmaantuu ennen lopullista päätöstä.

Mukavuusalueelta en poistu, jos ei nainen tulee vastaan niissä paikoissa, joissa itse liikun, niin en kyllä etsimäänkään lähde. Nettiä en aio seuranhakuun kyllä käyttää ikinä.

• Kіs-kіsu
        foreveralone666 kirjoitti:

Mulle on luentoa ihan tarpeeks siinä, jos ikinä tradenomiksi itseäni luen, kaikki riippuu siitä, että onko ensi syksynäkään motivaatiota saati haluja istua 4 tuntia illassa 4 päivänä viikossa töiden jälkeen koulun penkillä itsensä takia ja siihen vielä kotitehtävät ja tenttiin luvut päälle. Naista tuskin ilmaantuu ennen lopullista päätöstä.

Mukavuusalueelta en poistu, jos ei nainen tulee vastaan niissä paikoissa, joissa itse liikun, niin en kyllä etsimäänkään lähde. Nettiä en aio seuranhakuun kyllä käyttää ikinä.

Mitenkään dissaamatta kenenkään tradenomiutta sulla on mielestäni potentiaalia vielä enempäänkin. Mutta eihän yksi tutkinto sulje pois toista. Ei kun öö, taitaapa nykyään sulkea.

• oihihu
        foreveralone666 kirjoitti:

Mulle on luentoa ihan tarpeeks siinä, jos ikinä tradenomiksi itseäni luen, kaikki riippuu siitä, että onko ensi syksynäkään motivaatiota saati haluja istua 4 tuntia illassa 4 päivänä viikossa töiden jälkeen koulun penkillä itsensä takia ja siihen vielä kotitehtävät ja tenttiin luvut päälle. Naista tuskin ilmaantuu ennen lopullista päätöstä.

Mikä nykytyössä mättää? Ja eikö se nettihomman "Esittely" toiminut

• Kіs-kіsu kirjoitti:

Mitenkään dissaamatta kenenkään tradenomiutta sulla on mielestäni potentiaalia vielä enempäänkin. Mutta eihän yksi tutkinto sulje pois toista. Ei kun öö, taitaapa nykyään sulkea.

Jos mie saisin tukiopettajattaren matematiikkaan, pääsisin varmasti yliopistoonkin, mutta omin avuin en kovin matemaattista tutkintoa yliopistosta saa. DI on käytännössä pelkkää matematiikkaa ja fysiikkaa, jossa mennään pidemmälle kuin lukiossa pitkässä matematiikassa (jonka tosin luin) ja toisaalta olisi tietty KTM, mutta en usko, että se titteli irtoaa matemaattisesti yhtään helpommalla.

Ja mitä yliopistoon tulee niin tentitkin ovat usein vähintään englanninkielisestä lähdeaineistosta ja lähteenä saattaa olla 6-7 monisatasivuista kirjaa, joista pitäisi ydinkohdat päntätä.

En pelkää yliopisto-opintoja varsinaisesti, mutta hakiessani nykyiseen opinoahjoon ammattikorkeakouluun, määritin itse tasoni AMK-tasolle, en yliopistoon. Toki, jos olisin hakenut diplomi-insinööriksi, olisin jo valmistunut, kun tutkintoaika on kaksi vuotta. Tradenomiopintoja taas on kaksi vuotta jäljellä.

Ja ei sulje pois paitsi päällekkäin suoritettaessa, mutta oli ainakin yliopistoissa mahdollista ennen, muun muassa entinen työkaverini, sittemmin ystävä, suoritti kaksi tutkinto päällekkäin, siitä kai ajatus kahden tutkinnon naiseen.

• oihihu kirjoitti:

Mikä nykytyössä mättää? Ja eikö se nettihomman "Esittely" toiminut

Kai se on se jollain tavalla "tylsä" näyttöpäätetyö. Helpollahan siinä pääsee fyysisesti, mutta ilman ammattiopistotutkintoa ei kovin fyysiseen työhön insinöörinä edes joudu/pääse, ellei sitten siivoojaksi hae.

Puhelinmyyntiäkin olen kokeillut ja istumatyö sekin, mutta provisiopalkattuna ei kyllä tiliä tee. Ja kyllähän totuus on se, että istumatyötä tekevänä vapaa-aikaan pitäisi ainakin jonkun verran sisältyä fyysistä toimintaa, siis muutakin kuin seksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      104
      2301
    2. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1430
    3. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1428
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      31
      1424
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1243
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      340
      1094
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      995
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      944
    9. Riittääkö 50 euroa jos mennään syömään treffeillä

Ja haluaa tarjota?
      Ikävä
      122
      821
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82