Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
drae
profiilit
drae
drae
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei rakas nuoriwicca! :)
Olen itekkin polkuni alussa, mutta etenemässä.
Oletko koskaan/joskus tuntenut olosi rauhalliseksi jossain tietyssä paikassa tai tilanteessa? Suihkussa ollessasi, tai kynttilät tuoneet lohtua? :)
Mene rauhalliseen paikkaan jossa tiedät voivasi rauhoittua ilman häirintää, ota hyvä asento ja meditoi. Vasten yleistä uskoa, meditaatiossa ei tarvitse istua, vaan pääasia on että itse tuntee olonsa hyväksi. Joten voit seistä vaikka päälläsi jos siltä tuntuu :P
Mutta! Kun olet rauhallinen, laita kätesi ns. "kuppiin", vapauta mielesi ja hengitä syvään. Kokeile alatko tuntea jotakin käsiesi välissä. Lämpöä? Keveyttä? Painoa? Älä hämmenny jos se ei heti onnistu. Wicca on ikuisen opin tie, et tule koskaan olemaan valmis, etkä täysin oppinut :)
Ja muista kolminaisuuden laki, tee hyvää, saat sen kolmesti takaisin, tee pahaa ja se tulee kolmesti takaisin.
Kaikkea hyvää ja onnea sinulle
28.10.2014 01:24
Anteeksi nyt arvon "Pelastunut". Minäkään en tule sinun uskontoasi morkkaamaan, joten älä sinäkään tule tänne meidän. Jos olet oikeasti noin ahdasmielinen, ettet pysty kunnioittamaan muita täällä, eikä sinulla ole mitään aiheeseen liittyvää, niin pyydän sinua olemaan keskustelussa jossain muualla. Kaikella kunnioituksella.
23.08.2013 18:12
Kiitos teille molemmille
19.08.2013 22:06
Voin sanoa että kaikkialle, oikeastaan TODELLA harvaan paikkaan pääset esim. tarjoilijaksi.. -.- koska se on ns "terveysriski"... -.- Ja kilinhumpat! Se ole mikään terveyshaitta, vaan hirveätä syrjintää vain koska jotkut kukkahattutädit saa kahvilassa sydärin :3
Sori jos vaikutti asiattomalta, mutta oli pakko jakaa :PPPP
04.08.2013 22:56
Kokemattomalle ja tietämättömälle loitsujen teko voi olla myös vaarallista ja vahingoittavaa. Ei siis suositella ns. Wiccasta kiinnostuneille "alokkaille", kuten esimerkiksi minulle :) Koitan tälläkin hetkellä löytää itselleni ohjausta parempaan tuntemukseen sisäisen itseni kanssa.
Olen huomannut itselläni ainakin että aluksi riittää tiedon kerääminen tietenkin, sekä tutustuminen omaan elementtiinsä ja meditointi. :)
02.08.2013 21:06
Sulatin kerran itse itselleni sellaisen pienen tinakorun, ja keskelle upotin kauniin sinivihreän kiven koska vesi on elementtini.
Kun näytin sitä eräälle wicca-ystävälleni hän sai hirmuiset sävärit korustani. Sanoi sen olleen täynnä energiaa. :) Joten suosittelen tekemään myös korunne itse jollakin keinolla. Tarkkailkaa vaan millä mielialalla korujanne teette, ettei vahingossa täyty negatiivisesta ja vahingollisesta energiasta :)
02.08.2013 20:54
1 / 1