korut

tartar

Millaisia koruja suosittelette käytettäväksi arkisin, esim. suojelemaan? Onko jotain noitakoruja? Mistä voisin niitä ostaa? Onko rihkama voimakoru?

10

887

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Celandine

Unio Mysticasta http://www.uniomystica.com voi ostaa voimakoruja. Käyttötarkoitus oli muistaakseni selitetty siellä. Ja sittenhän on se ympyrä ja sitten viivasta muodostuu vähän niin kuin kolme "sakaraa". Se on suojeluriimu.

• Polgara

Jos ankh-ristiä tarkoitat niin se on egyptiläinen voimakoru eikä riimu... Ja se symboloi ikuista elämää.. mutta sitä kaytetään myös pahan silmän torjumiseen...

Pol

• Topu

Muistatkos sattumalta kuka niitä koruja tekee?

Tunnen Suomessa asuvan jenkkiläisen korutaiteilijan, wicca myös itse, joka tekee näitä koruja ja tietää hyvin käyttötarkoitukset.

Kumpa vain muistaisin korupajan nimen... Menisi ainakin raha oikeaan osoitteeseen eikä millekään saksalaiselle lelukonsernille.

• Itzli

Tehkää itse korunne. Niissä on eniten voimaa. Itse olen väsännyt Das Massasta koruja siten, että muovailen ja leikkaan tarkkaan muotoonsa askarteluveitsellä, ja korun sisälle olen laittanut rautalankaa, jotta se olisi kestävämpi. Sitten maalataan ja sen jälkeen päälle vesiliukoista lakkaa (jotta maali ei ala liukenemaan lakatessa). Tuloksena ei tietenkään ole mitään millin tarkkoja hopeakiemuroita, vaan sellaisia hieman alkukantaisia koruja, mutta jos voimakkaita amuletteja haluatte, niin suosittelen kyllä tekemään ne itse tavalla tai toisella. Hyvä myös lahjaksi. Cernit-massaa voinee myös kokeilla, se on ainakin todella kestävää (kovetetaan uunissa), joskin hiukan vaikeampaa muovailla. Massasta tehtyihin koruihin on myös helppo painaa riimuja tai muita maagisia merkkejä toiselle puolelle tai kuinka vain. Älkää antako rahojanne Unio Mystikalle, joka myy magiaa 5 euroo 90 senttiä ja supporttaa ensisijaisesti New Agea ja Teosofiaa.

Oma suosikkini omista koruistani on alaspäin osoittava viisisakarainen meritähti, jonka keskellä on tuijottava silmä. Kaulaan. Toinen mistä pidin oli alaspäin osoittava Ankh, mutta se harmi kyllä katosi. Ajatelkaa, alaspäin osoittava ankh! The True Face of Evil!

• pöllö

mitä on Das/Cernit Massa? mistä hankit?...
        Ihailen :) the true face of evil ;D

• surullinen wicca

mä olen wicca!muut wiccalaiset sanoo et mua ei oteta mukaan jos en saa symbolia,tyhmää!mistä löytää symbolin haluan pysyä wiccana

• fiddle.fay

Mulla oli monta vuotta pentagrami ja kivi kaulakoruna, ostin sen amazonista. Se vaan tuntui oikealta, seurasin vaistoni. Sitt ketju katkesi. Piti ostaa uusi ketju, mutta sitten satuin löytämään tikari-korun, ja jotenkin vaan tuli sellainen olo että se olisi mulle, niin seurasin taas vaistoni, ja nyt mulla on se.

Ja luin tässä hiljattain kirjan, missä oli artikkeleita (Llewellyn's Witches' handbook 2010 tai mikä sen nimi nyt olikaan) ja yksi niistä artikkeleistä oli siitä miten tekee itse koruja. Inspiraatio iski, ja kun vaan ensi palkka tulee tilille, niin meen helmikaupaan ja sitt teen itselleni helmikaulakorun... :)

Mutta mun neuvo sulle on: seuraa sun intuitiota. Jos joku 50 sentin koru jostain romulaatikosta saa sut tuntemaan että se olisi sinua varten, luota siihen, älä ajattele että se pitää olla se kallein mitä löydät, tai mistään hienosta, tunnetusta paikasta. Itse tehdyllä mäkin ajattelen että on erityisiä voimia, ja on eniten "kiinni" ihmiseen joka sitä on tehnyt, mutta ei siihen ole mitään pakkoa.

• mininoita

Itse ostin ihan perus-pentagrammin Viiskannan Kaupasta (www.viiskanta.fi) ja olen ollut tyytyväinen. Kyllä riipus on antanut oman energiansa! :)

• pentagram89
    • Sulatin kerran itse itselleni sellaisen pienen tinakorun, ja keskelle upotin kauniin sinivihreän kiven koska vesi on elementtini.
      Kun näytin sitä eräälle wicca-ystävälleni hän sai hirmuiset sävärit korustani. Sanoi sen olleen täynnä energiaa. :) Joten suosittelen tekemään myös korunne itse jollakin keinolla. Tarkkailkaa vaan millä mielialalla korujanne teette, ettei vahingossa täyty negatiivisesta ja vahingollisesta energiasta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      92
      3473
    2. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      56
      2458
    3. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      14
      2364
    4. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      63
      2244
    5. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      16
      2118
    6. Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen

Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.
      Ikävä
      77
      1091
    7. Kaste pelastaa ihmisen

Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm
      Kaste
      567
      1077
    8. Uskon todistus

Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik
      Kaste
      261
      986
    9. Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko

Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K
      Luterilaisuus
      400
      985
    10. Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla

Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday
      Maailman menoa
      142
      929
    Aihe