Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
donluis
profiilit
donluis
donluis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
28
Kommenttia
1045
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ainakin bussi 15 menee Plaza Espanjalle.Versioita lienee muutama.Directo menee moottoritietä joten on nopeampi.
09.05.2016 15:25
Menomatkan ??
08.05.2016 17:53
Pitäisikö tuosta kiittää.
06.05.2016 08:25
Et sijoitu edes toiseksi.
05.05.2016 20:20
Kun olen ollut syyskuussa, niin eipä valittamista.
19.04.2016 12:53
Nettiä suosittelen.
17.04.2016 17:18
Olen aina vuokrannut auton n.s. kadunvarsivuokraamoista eikä ongelmaa ole kertaakaan ollut, joten ilman muuta asuinpaikan läheltä.
11.04.2016 14:41
Inglesin edullisuutta en ole verrannut mihinkään muuhun . Kilpailutilanne estää isompia hinnankorotuksia noin niinkuin yleisellä tasolla.Las Palmasissa käyn aina silloin tällöin , Inglesistä käsin.Pari ensimmäistä reissua saarille tei juurikin Las Palmsiin,mutta siitä on jo aikaa (-70 luvun lopulla).
08.04.2016 08:17
Säätilan suhteen olen epäileväinen, enkä halua hakea aamiaista "ympäri kaupunkia"Onko jollekulle ollut tyhmyyteni epäselvää, kun se vasta nyt paljastui. Tietämättömyyteni Teneriffasta on kyllä tosi, kun en ole siellä päiväretkeä enempää ollut (koko päivän satoi)joten muutamastakin syystä ihailimme saarta vain bussin ikkunasta, mitä nyt hetki Teiden rinteillä käytiin.Mikä matkatoimisto myy yhden asunnon pikkutaloja ? No mitäpä näistä, Ingles on minun kohteeni.
03.04.2016 15:38
Perusturisti tarvitsee esim. monipuoliset majoitusvaihtoehdot, hotelleista rivitalotyyppisiin- ja bungalow :eihin, näitä ei taida isommin löytyä muualta kuin "turistirysistä" .Lisäksi on majoitusliikkellä ravintolatarjontaa A I :stä aamiaiseen,tuskin näitäkään löytyy esim. Las Palmasista.Näinollen ei hintojakaan voi verrata.Inglesin rannan ravintoloiden hintakilpailu on kovaa, joten vaikkapa kana-annoksen, taitaa saada edelleen noin 4:n euron hinnalla, joten eipä veden läheisyys vaikuta.Turistipaikoissa elämä on rennompaa, kun suurin osa ihmisistä on lomalla, kun taasen paikat joissa on asutusta paikallisten toimesta tilanne on toinen. Varsin usein myös nämä "laitakaupungin "paikat ovat hieman rähjäisempiä, jos se nyt mitään merkitsee. Yhden euron pint voi olla halpistavaraa, mutta ainahan voi ostaa sen tai kalliimman. Itse pyrin juomaan paikallisia-tai ainakin espanjalaisia oluita. Kaikenkaikkiaan hintaerot eivät liene syitä valita (monasti sateisempia)lomailukohteita kuin vaikkapa Ingles.
03.04.2016 14:50
Senhän tajunnee kaikki että neuvotaan,se, että onko neuvo hyvä onkin jo toinen juttu.Pitkälti mielipidekysymyksiä.Haluaminenhan sisältyi kysymykseen.
03.04.2016 09:35
Vielä useammin aurinkoista ja sateetonta.
03.04.2016 08:55
Minä taasen olen eri mieltä.Ensinnäkin turistille paras paikka on juuri turistirysä,paikka ,missä kaikki palvelut ja tarjonta on juurikin turisteja varten ja jopa valmiiksi kilpailutettu edulliseksi.Kun tähän vielä liittää sen, että ilmastokin sopii "turisteille", niin mikä sen parempaa. Miksi se olisi harmin aihe. Tutkimusmatkat ovat sitten juttu erikseen.Ingles(Kanaria yleensä)onkin lekottelulomapaikka ,jossa toki muutakin voi harrastaa. Olisi mukava tietää mihin verrattuna Ingles on kallis.Yli 30 käyntiä , mitään ei ole varastettu, jospa varkaatkin ovat siellä vain lomalla ? Huonon ja kalliin (eri annokset)ruoan lisäksi Ingles tarjoaa myös hyvää ja halpaa ruokaa jopa samassa annoksessa.Kukaan ei ole koskaan tarjonnut huumeita minulle, puhummeko samasta paikasta? Niinpä suosio on ja pysyy!!!
03.04.2016 08:51
Siis valmismatkanjärjestäjät saavat mielestäsi pettää asiakkaita ja kerätä siitä maksun ??
01.04.2016 15:25
Et siis erota(kuten ei Finnmatkatkaan)bussia taksista.
01.04.2016 15:23
Muutaman valituksenkaan jälkeen Finnmatkat ei halua myöntää olleensa väärässä. Asiakkaan tyytyväisyys ei näköjään kiinnosta konsernia.Ihmettelen asiakkaan petkuttamista ?
01.04.2016 12:06
Siis kukaan ei edes kuuntele "nuotilleen".
31.03.2016 09:06
Ja silti suosituin...
30.03.2016 12:24
Kuten lähes aina Inglesiin (matka on varattu).
29.03.2016 08:33
Tuskin ihan helvetistä,mutta homman pointti,( jonka joku fiksu ymmärsikin)on tietysti se ,että jos maksat sisäfileestä ja saat makkaraa, niin olet vähintäänkin petkutettu. Matkatoimiston vääryys oli rahastaminen palvelusta jota emme saaneet.Kukapa nyt joka asiasta j.n.e. Jos hiukkaakaan luit mitä tapahtui, niin huomaat , että oikein hyvin sovittiin taxiin.Kyseessä ei , täsmälleen ottaen, ole Private kuljetus, vaan Finnmatkojen nettisivulla lukee taxi, joten mitä se sinun mielestäsi tarkoittaa.Kukkapuska-shampanja tarjoilu olisi ollut hyvä hyvitys selkeästä asiakkaan erehdyttämisestä, vaikkapa pullon suusta. Finnmatkoilla yksilöllinen asiakaspalvelu käy kehnommaksi päivä päivältä.
28.03.2016 11:04
26 / 53