Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
donluis
profiilit
donluis
donluis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
28
Kommenttia
1045
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tirajana kadulla paikallistien pohjoispuolella on liikenneympyrä jossa on mainoskyltti näistä markkinoista.Siis lähinnä milloin ne ovat.Komero on jutussaan eri markkinoilla"hallin luona".
01.12.2015 16:01
Pyydän anteeksi ,etten katsonut linkkiäsi.n.s. maalaismarkkinat(en ole käynyt)ovat linkin kartan pohjoisin merkki.Minulle on kerrottu ,että ovat pari kertaa kuussa .
01.12.2015 09:32
Neljästi tuolla alueella olleena,en enää nykyisin tunne vetoa sinne,bungaloveja on Inglesin puolellakin jos sitä asumismuotoa haluaa.Vanhemmiten hotellit ja Inglesin alue on tuntunut paremmalta.
30.11.2015 17:47
Mikä into teillä on mollata ,kun annan asiallisen vastauksen siihen mitä kysytään.Olen kyllä viikkolomalainen,mutta ei sen johdosta vastaus ,joka on totta, tule huonmmaksi.Suomibaareissa en käy,joten niiden sijainti jääköön muiden neuvottavaksi.Feikkiys ei liity asuinpaikkaan,käytin nimimerkkiä ekana,se siitä.Olin loka-marraskuun vaihteessa Inglesissä kolme viikkoa ja helmikuussa menen uudemman kerran.Saarella olin ensimmäistä kertaa 1978,joten kokemusta on melko paljon. Tiedän kyllä missä myydään sandaaleja,kaljaa en pummaa,viiniä juon ruoan kanssa.Arvaajat ovat taas kerran lyöneet kirveensä kiveen.Vastaan aina jos asiasta tiedän.
30.11.2015 17:13
Perinteiset "turistimarkkinat",keskiviikkoisin ja lauantaisin ovat maspalomaksen laakson pohjoispäässä ,hallin ympärillä, lähes moottoritiellä.Nämä toiset markkinat ovat ikäänkuin maalaismarkkinat ja ovat myös harvemmin.Paikka on Tirajanakadun yläpään tienoilla.
30.11.2015 13:25
Markkinoita on Inglesin suunnalla kahdenlaisia,toiset hallin ympärillä ja toiset Tirjanakadun yläpään nurkilla kirkon luona.Alunperin kysyttiin ilmeisesti näitä kirkonluona olevia.
29.11.2015 09:14
Vitsaus juurikin .Moganin markkinat ovat perjantaisin.Krokotiilipuistossa en ole vielä käynyt ,mutta Helmikuussa menen.Se on auki tiistaisin,torstaisin ja sunnuntaisin,Krokotiili show on klo 13.00 ja paluu bussit lähtevät klo 14.00 Hinta9.90 aikuiset ja 6.90 lapset.
28.11.2015 17:25
Taitaa osua omaan nilkkaan.Moganin markkinat,jotka ovat laajemmat kuin hallin ympärillä San Fernandossa,ovat perjantaisin.Krokotiilipuiston osoite on Carretera Gral.Los Corralillos Km 5.5 Agüimes ja siellä on toimintaa tiistaisin ,torstaisin ja sunnuntaisin.Hinta on 9.90 aikuiset 6.90 lapset.Krokotiili show(mitä se merkinnee) on klo 13.00 ja klo 14.00 alkaa paluumatka.
28.11.2015 17:21
Taitaa osua omaan nilkkaan.Moganin markkinat,jotka ovat laajemmat kuin hallin ympärillä San Fernandossa,ovat perjantaisin.Krokotiilipuiston osoite on Carretera Gral.Los Corralillos Km 5.5 Agüimes ja siellä on toimintaa tiistaisin ,torstaisi ja sunnuntaisin.Hinta on 9.90 aikuiset 6.90 lapset.Krokotiili show(mitä se merkinnee) on klo 13.00 ja klo 14.00 alkaa paluumatka.
28.11.2015 17:19
Syksyn matkalla hotellin palvelu oli suorastaan liiankin hyvää,joten se ei johtunut pakettimatkailun tai muunlaisen varailun eroista.Joissakin hotelleissa yritetään palvella kaikkia hyvin.Eipä tarvitse ainakaan kohtelun takia vaihtaa seuraavan matkan majoitusta.Helmikuussa kokeillaan taas.
26.11.2015 19:02
Alkuperäinen asuu Helsingissä ja vierailee usein Playa del Inglesissä,vasta loka-marraskuun vaihteessa 3 viikkoa,helmikuussa jäleen sinne.Alkuperäinen on kirjoittanut tälle palstalle jo vuodesta 2007 asti minkä voi helposti tarkistaa vanhoista teksteistä.Se joka toisena ottaa ninimerkin käytöön, joka jo on käytössä,lienee "varas".Huom Kanarialla käyntejä on vuodesta 1978 lähtien noin 35 kpl.
26.11.2015 09:39
Inglesin huomattava etu on se ,että aika on pysähtynyt ja voit aina palata samaan lomatunnelmaan .Tämä on yksi syy siihen ,että kanaria pysyy lomasuosikkina.
25.11.2015 11:04
Asuinpaikka ei vaikuta alkupräisyyteen .
23.11.2015 12:22
En tiedä kenelle osoitit kysymyksen Inglesin asukkina (asun Helsingissä).Parina viime kertana olen ennalta esittänyt huonetoiveen suoraan hotellille ja olen saanut mitä olen pyytänyt.Seuraavan matkan huonekin on tiedossa ja toiveen mukainen.Joitakin majoituspaikkoja on jotka suhtautuvat maksajiinsa ylimielisesti (esim. Santa Fe)joka säännöllisesti yritti jakaa tulijalle huonoimman bungalovin mitä siivottuna oli, lisäten ,että huomenna voi vaihtaa jos ei käy.Monikaan ei viitsi"huomenna"ryhtyä vaihtamaan ,vaan tyytyi siihen mitä sai.Jos sensijaan et antanut alunperinkään periksi,niin parempikin sitten löytyi "yllättäin".Myös mitään ennakkotoivetta ei otettu mitenkään huomioon.Näistä pitää pysyä poissa ,vaihtoehtoja on runsaasti.
22.11.2015 17:36
Nykyisin huoneet vastaavat sitä ,mistä on maksettu.Joissakin paikoissa jopa ennakkotoiveet toteutetaan.
22.11.2015 09:47
Ketjun aloittajana protestoin huijareita.Kuljen San Fernandoon Francon lesken liikenneympyrän kautta,kun en asusta kävelysillan lähellä.
20.11.2015 19:38
Vanha tuttu ravintola Estancia ,joka sijaitsee Cita ostarissa sai meidät asiakkaakseen,jälleen kerran.No,vastahan siellä on käyty 30 vuotta ,joka reissulla.Ruoka jälleen erinomaista ja hintakin kohtuullinen Chateaubriand,alkupalat,talon viini,jälkiruokajuomat yhteensä kahdelta 45 euroa.Ravintolassa oli porukkaa miltei kuin menneinä aikoina.Välillä on ollut tosi hiljaista, mutta selvää väen lisääntymistä on havaittavissa.
20.11.2015 12:58
Kävimme muutaman kerran iltadrinkillä San Fernandon puolella,hintojen vertailun vuoksi.Saimme kolmen viikon reissun kalleimmat ja halvimmat Gin Tonicit siellä.Halpaa oli Avenue baarissa lähellä Desnudos kauppaa,kalleimmat Partera Leonora kadulla liki Bellavistaa. Hinnat n.5 euroa(2kpl) ja 9,50 (2kpl),hintahaitarissa löytyy.
16.11.2015 12:17
Kirjoittajana olen taatusti alkuperäinen.Jos joku asuu jossain ja omaksuu nimimerkin ei se ohita ensin kirjoittanutta,vaikka miten mieli tekisi.Kukin voi käyttää nimenään vaikka Virtasta,ensimmäinen on kuitenkin se alkuperäinen.
12.11.2015 13:14
Alkuperäinen saapui 11.11 Suomeen ,kolmen viikon Ingles vierailulta.
12.11.2015 11:54
31 / 53