Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
donluis
profiilit
donluis
donluis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
28
Kommenttia
1045
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos Fuengirola olisi oman otsikon alla niin,ainakin minä jättäisin tyystin kinastelut lukematta.Olen tätä myös jokusen kerran ehdottanut ,ilman tulosta.
Alicante ja Barcelona ovat saaneet oman otsikon,niin tulisi olla myös Fuengirolalla.
16.06.2014 15:11
Kyseinen hotelli oli aikoinaan suosikki paikkamme,kävimme useasti(Spies-Matkoilla)juuri siellä.Nyttemmin hotelli on "päivittynyt"niistä ajoista,joten tiedot kaupoista y.m. eivät ole ajan tasalla.Loistavan loman aikoinaan tekivät Siesin verrattomat oppaat.
13.06.2014 12:22
Kertakokeiluni Iskelmäbaarissa jäi melkovarmasti viimeiseksi,juuri kuppilan hämäryyden ja ankeuden jota korosti karaokelaulajien murheentäyttämät kappaleet.Jos ilmapiiri olisi ollut riemullisempi,niin olisin voinut harkita "kanta-asiakkuutta",mutta jopa henkilökuntaan yltänyt vakavuus sai minut poistumaan ensijuoman jälkeen.Kestäisin ehkä hinnatkin,mutta miksi muualla on iloinen tunnelma ja huokeammat hinnat,vai kerroniko jo syyn???
05.06.2014 19:09
Ihailen sinun suomibaarien asiakaskunnan tuntemusta sitä ei kertakäynnillä saa. Muutenhan ehdotus kuuluisi astronomia-palstalle(jos sellaista on).Oikeesti Suomibaarien pääongelma on hinta-laatusuhde.Näin on minulle kerrottu.
05.06.2014 08:20
Tämäkö kouluntukijoiden foorumi,molempienko?Eihän kukaan otsikon mukaan toimi,sehän olisi tylsää.Näyttää kuitenkin siltä ,että koulutuksen tarvetta ilmenee,no ehkä jonain päivänä asia valkenee.
28.05.2014 14:18
Googlaa Ferrocarilles Soller Mallorca. .Bunyola on välipysäkki joissakin tapauksissa.
28.05.2014 14:14
Virheitä nyt sattuu itse kullekin,tärkeintä on onkia asia viestistä ulos.Jollakulla on aikaa kaivella vanhoja viestejä arkistosta,monasti asiat ovat jo hiukan vanhentuneet,joten suurella varauksella täytyy sisältöön suhtautua.Monien ,jopa pitkähköjen Espanjassaoloaikojekaan myötä ei paikallisista ole hyvänpäiväntuttua kummempaa tullutkaan ja hyvä,koska olen tyytyväinen nykytilanteeseen. Kohta taas vietän kolmisen viikkoa aurinkorannikolla,kaukana Fuengirolasta.
28.05.2014 09:49
Suurin osa aurinkorannikkoa jää noiden kohteiden ulkopuolelle.Yllämainituissa kaikki voi olla samaa,muualla aurikorannikolla ei.
24.05.2014 08:52
Olen yrittänyt saada aikaan eron Fuengirolan ja aurinkorannikon välille ,moneen eri otteeseen,turhaan.
23.05.2014 12:42
Vanha kertoja ja kanarian ystävä,miitinkien isä on poissa.Tapasin hänet kerran inglesissä.
Otan osaa.
23.05.2014 08:05
Aliottajan vaihtoehdoista valitsisin tuon Alcudian suunnan(muro) Muuten valitsisin Playa de Palman,Can Pastillan puoleisen osan.Googlatkaa hoelli Helioksen Web kamerakuvat.
14.05.2014 09:21
On sääntöjä ja sääntöjä.Kymmenkuntana kesälomana olen iltaa istunut,milloin enemmän ,milloin vähemmän,kahvilassa jonka kulmalla on T risteys ja pakollinen pysähtyminen,merkki. Yhtään kertaa en ole nähnyt moottorikäyttöisen laitteen pysätyvän merkille,ellei risteävä liikenne pakota.Jos ketään ei tule,niin AINA pysähtymättä sekaan.Sama säädös on suomessakin.... Tämä aurinkorannikolla.
13.05.2014 16:18
Jos auton vuokraa vain päiväksi,vallankin kun on lapsia matkassa,niin käyntikohteita ehtii asiallisesti käymään vain muutaman,etäisyydestä vähän riippuen.Autonvuokrauksessa olen suosinut "kadunvarsifirmoja"ilman ongelmia.
13.05.2014 11:16
Vuoristoteitä Mallorcalla on liki puoli saarta,joten kohteet kannattaa harkiten valita.
13.05.2014 11:11
Saako turistirysään mennä jos on ensin käynyt "oikeassa" Espanjassa.
Taas kesällä 3 viikkoa.Ei tälläkertaa rysään.
11.05.2014 12:03
Miten sitten suu pannaan,kun"todella tutustuu vieraaseen kulttuuriin" ja menee samaan paikkaan vaikkapa 15:ta kertaa,joko silloin voi unohtaa "vieraan kulttuurin" ja loikoilla vaikkapa altaalla,ja nautiskella juuri sinua (turisti)varten luoduista palveluista.Näin ei tule valinneeksi VAIN helppoa ,mukavaa tietä, kun voi valita molemmat,ajallaan.Matkaili kiinnostaa kyllä,mutta en ota sitä niin kaavamaisesti,että pitää tutustua j.n.e.
11.05.2014 11:50
Eköhän jokainen kohdaltaan päätä missä aurinkonsa ottaa.Iho saattaa hiukan muuttua tehokkaamman auringonvalon myötä,mutta vanheneminen käy meillä kaikilla samaan tahtiin.Oudoista asioista,tämä lienee vähiten outoa.On halvempaa käydä etelässä,kuin ptää yllä mökkiä,aurikoa toki voi Suomessa ottaa ilman mökkiäkin,meillä etelään menon yhtenä syynä on mökittämyys.
11.05.2014 09:14
Jurppii,Fuengirolan kesämeininki,vaeltavia brittinuoria,kaduilla markkinameininki,jopa Inglesiin verrattuna turistihelvetti.Voi olla talvella parempi,mutta yleensä viileä.Kanaria voittaa .Reilun puolen vuoden sisällä olen käynyt 2 kertaa ranskan rivieralla ja osin italiassa.Osaan siis mennä muuallekin Itseasiassa välimeren pohjoisrannikko on käyty,pois laskien ent. Jugoslavian nykyiset valtiot,jopa Albaniassa on poikettu,en siis mene aina samaan paikkaan,vaikka usein Inglesissä käynkin.Suomalaisten kanssa voin kaveerata kotimaassakin.
02.05.2014 19:21
Kesällähän mennään tietysti mannerespanjaan,aurinkorannikolle,mutta kauas Fugesta. Syksyn kolme viikkoa on jo varattu.
01.05.2014 09:47
Jos ei nyt suorastaan hotelli,niin olen asunut saman kadun varrella toisessa hotellissa.Pidän Can Pastillan alueesta ja sen pienimuotoisuudesta.Käykääpä tutustumassa hotelliltanne merenrannallepäin sijaitsevaa ravintolaa joka on ikäänkuin niemen kärjessä ,erikoinen paikka.
30.04.2014 13:54
46 / 53