Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. Minun+käsitteistössäni+on+kaksi+eri+suuntaa+olevaa+voimaa+joista+toinen+on+kuviteltu.Ensimäinen+on+kaikenkattava+rakkaus+eikä+sen+ulkopuolela+ole+mitään+todellistaToinen+on+pelko,+viha+epäluulo,+usko+erillisyyteen.+Kaikki+kielteinen,+joka+toki+saattaa+antaa+voimaa+vaikkapa+brexitille,+kunnes+huomataan+että+pallomme+on+yhteinen.+Usko+erillisyyteen+että+jokainen+voisi+pärjätä+yksin,+perustuu+uskoon+että+toiset+tekevät+yhdessä+minun+hyväkseni,+keräävät+verot+ja+hoitavat+vanhukset+jne+toki+antaa+voimaa???Oikeudenmukaisuus+on+jokaista+kohtaan,+myös+niitä+kohtaan+jotka+käyttävät+käsitteitä+omista+lähtökohdistaan+käsin.Rakasta+itseäsi+tarkoittaa+minulle;+rakastan+sitä+taivastenvaltakuntaa+joka+on+itsessä+eli+jokaisessa..+Se+on+se+osa+minussa+eli+itsessä+joka+on+Jumalan+Luoma+..+jokaisessa+sama"Jumala+nyt+tässä+luomisvaiheessa+ja+antaessaan+ihmiselle+kenkää"Ohitammeko+tässä+lauseen+Jumala+nukutti+Aadamin+Onko+merkityksetöntä+että+Eeva+eli+näennäisesti+erillinen+tehtiin+unessa?"mutta+edelleen+on+kadoksissa+kokonaisuus+siitä,+että+mikä+pitää+voittaa,+että+saa+syödä+salattua+mannaa."Kehitä+joku+hyvä+stoori.+Ellei+kaikenkattava+rakkaus+riitä.+Taistelemalla+jotain+vastaan+taistelija+pitää+yllä+eli+antaa+voimaa+kohteelleen+kuten+oikein+egoa+kuvailet.+Luopumalla+taistelusta+taistelu+loppuu.+Riittää+kun+minä+luovun.+Riittää+kun+toinen+luopuu.+Vain+minä+voin+syödä+minun+mannaani+sinulle+on+sinun....Tarjoan+uudelleen+ajatusta+että+tultuaan+tietoiseksi+erillisyydestä+(hyvä+paha)+he+tavoittelivat+siinä+mielentilssa+ikuista+asemaa,+jumlauuden+asemaa.Ei+ole+muuta+sen+suurempaa+erehdystä+kuin+usko+erillisyyteen.+Pallomme,+maailmamme+on+yhteinen+ei+erillinen,+erillisyyden+ajattelutavasta+Jumala+meidät+varjeli,+vaika+olimme+silloin+unessa.+Jopa+painajaisena+sellainen+tila+oli+liian+kamala.Heräämisessä+on+meidän+lepomme+ei+unessa.+Mielen+tila+ratkaisee+ei+keho+ei+asema.
  2. Sattumaa+ei+ole+:)