Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mahdollisuus+on+viimeinen+kun+ei+ole+kuin+yksi+mahdollisuus.+Sitten+kun+sen+valitsee+ei+tarvita+muita+mahdollisuuksia.
Ei+voi+olla+monta+totuutta.
Viimeinen+tuomio+on+tuomio+Rakkauteen.
24.02.2019 16:30
Minun+käsitteistössäni+on+kaksi+eri+suuntaa+olevaa+voimaa+joista+toinen+on+kuviteltu.
Ensimäinen+on+kaikenkattava+rakkaus+eikä+sen+ulkopuolela+ole+mitään+todellista
Toinen+on+pelko,+viha+epäluulo,+usko+erillisyyteen.+Kaikki+kielteinen,+joka+toki+saattaa+antaa+voimaa+vaikkapa+brexitille,+kunnes+huomataan+että+pallomme+on+yhteinen.+Usko+erillisyyteen+että+jokainen+voisi+pärjätä+yksin,+perustuu+uskoon+että+toiset+tekevät+yhdessä+minun+hyväkseni,+keräävät+verot+ja+hoitavat+vanhukset+jne+toki+antaa+voimaa???
Oikeudenmukaisuus+on+jokaista+kohtaan,+myös+niitä+kohtaan+jotka+käyttävät+käsitteitä+omista+lähtökohdistaan+käsin.
Rakasta+itseäsi+tarkoittaa+minulle;+rakastan+sitä+taivastenvaltakuntaa+joka+on+itsessä+eli+jokaisessa..+Se+on+se+osa+minussa+eli+itsessä+joka+on+Jumalan+Luoma+..+jokaisessa+sama
"Jumala+nyt+tässä+luomisvaiheessa+ja+antaessaan+ihmiselle+kenkää"
Ohitammeko+tässä+lauseen+Jumala+nukutti+Aadamin+
Onko+merkityksetöntä+että+Eeva+eli+näennäisesti+erillinen+tehtiin+unessa?
"mutta+edelleen+on+kadoksissa+kokonaisuus+siitä,+että+mikä+pitää+voittaa,+että+saa+syödä+salattua+mannaa."
Kehitä+joku+hyvä+stoori.+Ellei+kaikenkattava+rakkaus+riitä.+Taistelemalla+jotain+vastaan+taistelija+pitää+yllä+eli+antaa+voimaa+kohteelleen+kuten+oikein+egoa+kuvailet.+Luopumalla+taistelusta+taistelu+loppuu.+Riittää+kun+minä+luovun.+Riittää+kun+toinen+luopuu.+Vain+minä+voin+syödä+minun+mannaani+sinulle+on+sinun....
Tarjoan+uudelleen+ajatusta+että+tultuaan+tietoiseksi+erillisyydestä+(hyvä+paha)+he+tavoittelivat+siinä+mielentilssa+ikuista+asemaa,+jumlauuden+asemaa.
Ei+ole+muuta+sen+suurempaa+erehdystä+kuin+usko+erillisyyteen.+Pallomme,+maailmamme+on+yhteinen+ei+erillinen,+erillisyyden+ajattelutavasta+Jumala+meidät+varjeli,+vaika+olimme+silloin+unessa.+Jopa+painajaisena+sellainen+tila+oli+liian+kamala.
Heräämisessä+on+meidän+lepomme+ei+unessa.+Mielen+tila+ratkaisee+ei+keho+ei+asema.
24.02.2019 16:06
Sallitaanko+pysyä+vertauskuvallisuudessa.
Käärme+uskotteli+mittaamisen+eli+arvottamisen+"hyvän+ja+pahan"+mahtavista+riemuista,+sitä+on+minun+mielestäni+"lihan+himot"
Henki+minussa+tietää+totuuden.+Rakkaus+on+totuus+ei+vertailu.+Rakkaus+ei+kilpaile+ei+etsi+omaansa....+Mana+on+Rakkauden+ruoka,+rakkauden+voima.
24.02.2019 10:29
Pitää+voittaa+ego,+ottaa+vastaan+Jumala+eli+Rakkaus,+manna
24.02.2019 09:56
Minun+käsitteistösäni+rakkautta+on+vain+yhtä+lajia+joten+sana+lähimmäisen+rakkaus+on+helposti+väärin+ymmärretty,+ikäänkuin+olisi+useita+rakkauden+laatuja.
Rakkaus+on+tai+sitä+ei+ole.+Rakkauden+lajitelu+on+rakkauden+LAJITELUA+ei+rakkautta.
Näin+ainakin+raakauden+luojan+eli+Jumalan+tasolla.+Jumala+on+Rakkaus
24.02.2019 09:53
Rakkaudessa+on+TÄYDELLISYYS,+oleminen,+ilo,+rauha
23.02.2019 21:39
Sallitaanko+vertauskuvallinen+näkökulma?
Jospa+se+voitto+on+sen+vimman+voittaminen+jolla+vimmalla+tämänkin+sivun+kirjoittajat+käyvät+toistensa+viesteihin,+vihalla+jopa+henkilöön+
Olisiko+mahdollista+että+Jeesuksen+opetus,+voima,+energia,+manna+olisi+lähimmäisenrakkaus.+Vertauskuvallisesti+syötävää,+mielen+ruokaa,+iloa,+valoa,+rakkautta.+
Ei+sillä+ole+mitään+merkitystä+mikä+menee+suusta+sisään+vaan+se+merkitsee+mitä+sieltä+tulee+ulos
Hyvän+ja+pahan+tieto+pakottaa+jokaisen+kirjoittajan+joka+hetki+luokittelemaan+kaikki+kirjoitukset.
Ja+varmuuden+vuoksi+erittäin+pahaksi,+ettei+vai+joku+tulisi+vahingossa+kiitetyksi.
Tämä+ajatussuunta+EI+SAA+JÄÄDÄ+elämään+siksi+Jumala+asetti+senkaltaisen+opin+omaksuneille+mahdolisuuden+kuolla+siinä+ajatusmallissa+ja+Raamatussakin+on+monta+kohtaa+joissa+kerrotaan+kuinka+"vanha+ihminen"++"liha"+on+kuoletetava+jotta+puhdas+rakkaus+pystyy+syntymmään.+Siis+puhdistetu+"hyvä+paha"+vänkkäämisestä.
Rakkaudessa+ei+ole+hyvää+ja+pahaa.+Siitä+kaikenkattava+Rakkaus+eli+Jumala+on+meidät+suojannut
23.02.2019 21:35
Perus+olettama+näyttää+olevan+että+tiedetään+"Jeesus+ei+tullut"+noille+kyseisille+ihmisille+heidän+elinaikanaan.
Varsinkin+kun+nimenomaan+Raamatussa+sanotaan+että+sitä+ei+tiedetä????
Sitten+se+on+Raamatun+vika+että+siellä+on+ristiriitaista+tietoa?
Jos+Jeesus+tulee+minulle+nyt,+jäänkö+vänkäämään+teidän+kanssanne??+Jäikö+jeesus+vääntämään+ylösnousemuksensa+jälkeen?
Olenko+ainut+joka+ajattelee?
puhutaan+nyt+vaikka+tästä+:)
21.02.2019 14:17
Kirjoitukset+ei+riitele,+vaan+ajatuksesi+kirjoituksista.
Fingerpori:
"+Voita+tupakanhimo"+++´´-++--´´++++"+Helvetin+huono+palkinto"
21.02.2019 13:59
Kurssi+opettaa+että+polkuja+on+monia.
Ahdistus+johtuu+lopulta+uskosta+Jumala+eroon
Jumala+on+kurssin+mukaan+Rakkaus+ja+kun+ihminen+usko+olevansa+rakkauden+ulkopuolella,+tavoittamattomissa+silloin+hän+joutuu+epätoivoon,+"Jokaiselle+joku+on+kai+rakkain"+sanoo+iskelmälaulaja+tai+"jokainen+ihminen+on+Laulun+arvoinen"
Jos+kukaan+ei+merkitse+sinulle+mitään+eikä+kukaan+huomioi+sinua,+on+suri+vaara+vaipua+epätoivoon,+kuten+"kouluampumiset"+osoitavat"
Varmaan+tämä+on+viisaasti+selitetty+myös+muilla+kielillä
20.02.2019 15:28
Täältä+löytyy
https://www.kainuuneinoleinoseura.fi/eino-leinon-runoja/hymyileva-apollo/
20.02.2019 14:46
Minulle+on+Hymyilevä+Apollo+parhainta+Leinoa.
On+hänellä+paljon+muutakin
20.02.2019 14:42
"jolloin+ihmistä+ei+ollut+vielä
olemassa."
Olisiko+mahdollista+katsoa+raamatusta+ilman+uskonnollista+kuorrutusta.+Mooses1+kuvailee+kuinka+ihminen+puettiin+nahkapukuun.
Siis+oli+olemassa+jokin+joka+puettiin?
Tällä+saittilla+ehkä+siedetään+aikamatkustusta+joka+sallii+ihmisen+olomuodon+ENNNEN+nahkapukua.
Ihmisellä,+ainakin+minulla+on+nahka,+tosin+ohut,+hauras+ja+ryppyinen,enempi+käytetty+sana+on+iho.
Ihminen+oli+ennenkuin+hän+puettiin+ihoon?+Laajentaisin;+tämä+tietenkin+tarkoittaa+että+ihminen+on+henki+joka+myöhemmässä+kehitysvaiheessaan+muodostui+kehoksi,+ruumiiksi,+lihaksi+ja+luuksi,+vedeksi
19.02.2019 18:52
Sattumaa+ei+ole+:)
19.02.2019 12:31
Edelleen+pitäytyisin+siinä+kokemuksessa.+
Lause:
Eroosio+kuluttaa+kuun+pintaa,+on+minun+tietoisuudessani+tapahtuvaa+ajattelua,+onko+kuun+pinta+olemassa+ilman+ajatusta+kuun+pinnasta.+Nyt+sopii+hiukan+laajentaa+ajatusta,+minusta+riippumatta+on+ajatelijoita+joilla+on+mielen+kuva+kuun+pinnasta.
Täysin+riippumatta+siitä,+miten+me+täällä+Maan+päällä+tapahtumat+koemme
ja+nimitämme.+
Aivan+kuten+pyörä+oli+jossakin+vaikka+Chilen+vuoristossa+elävät+kansat+eivät+sitä+olletkaan+"keksineet"+koska+heidän+nopein+likuntamuoto+oli+juokseminen+vuoristopoluilla
19.02.2019 09:38
Jokaisen+vastaus+on+sen+kirjoittajan+mielestä+asiallinen+juuri+tähän+paikkaan.
Aloittaja+kuten+jokainen+lukija+voi+miettiä+mikä+on+se+oma+intressi,+into,+pakotava+tarve,+nähdä+ja+lausua+joku+kirjoitus+aisattomaksi.
Tähänkin+sopii+vataukseksi++"+Minä+olen+se+joka+on.+"
Selitys+on+niin+yksinkertainen+ettei+tähän+juuri+kukaan+kommentioi.+Vain+minä+on+minun+mielessäni,+kukaan+ei+pysty+ajattelemaan+toisen+aivoilla,+kaverin+mielellä.+
Siksikin+olisi+hyvä+ymmärtää+että+anteeksianto+voi+perimmältään+tapahtua+itselle.
"Annan+ajatukseni+sinusta+anteeksi+itselleni.+Lopetan+oman+arviointini+koska+kukaan+ei+arvioi+juuri+siten+kuin+minä,+joten+minun+on+tarpeetonta+kuvitella+että+vain+minun+arviointini+on+oikein,+annan+anteeksi+minun+asteikkoni,+minun+arviointini.
Kristittynä+käytän+ajatusta+annan+ajatukseni+tästä+Pyhän+Hengen+huoleksi+teen+syyttämättäjättämis+päätöksen.+En+syytä+enkä+syyllisty.
18.02.2019 11:10
Kuinka+monelle+muulle+siellä+olisi+paljon+opittavaa.+Aikamatkaa+parhaimmillaan?
17.02.2019 11:00
Jumala+puhalsi+häneen+hengen
Mooseksen+kirja
2:6+vaan+sumu+nousi+maasta+ja+kasteli+koko+maan+pinnan.+
2:7+Silloin+Herra+Jumala+teki+maan+tomusta+ihmisen+ja+puhalsi+hänen+sieraimiinsa+elämän+hengen,+ja+niin+ihmisestä+tuli+elävä+sielu.+
Siten+Hän+antoi+nimen+ja+puki+nahkapukuun,+kokeile+vaikkapa+kämmen+selästä+tai+nipistä+olet+nahoissasi+oleva+elävä+sielu,+hengissä
Mooseksen+kirja+edelleen
3:20+Ja+mies+antoi+vaimolleen+nimen+Eeva,+sillä+hänestä+tuli+kaiken+elävän+äiti.+
3:21+Ja+Herra+Jumala+teki+Aadamille+ja+hänen+vaimollensa+puvut+nahasta+ja+puki+ne+heidän+yllensä.+
Raamatustakin++löytää+aivan+ihmejuttuja
Jumala+halusi+oliot+jotka+luovat+itse+mielessään+maailmansa,+aivan+kuten+Hän+itse
16.02.2019 11:42
Tämä+on+hyvä+ohje+jokaiselle+lähtijälle.+Muinoin+oli+niinsanottu+kirkorukous+jossa+pyydettiin+varjelemaan+äkkikuolemalta.+Se+sisältää+ylläkuvatun+ohjeen,+varaudu+tulevaan+ja+valmistaudu+etsimään+ja+suuntaamaan+valoon.
15.02.2019 17:43
Hyvin+sanottu;++olen+ohjelmoitu,+valitsen+itse+oman+ohjelmani,+tosin+vaihtoehdot+on+jo+valittu.
14.02.2019 22:08
31 / 121