Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jokainen+näkee+oman+luomansa+maailman.+Se+ei+voi+olla+totuus+eli+maailma+on+jokaisen+oma+luomus+ei+totuus.
Tämän+opin+jo+nuoruudessa:
+Katseltiin+porukalla+valokuvaa+jossa+pariskunta+oli+täydessä+touhussa+alastomana+vehkeet+näkyvillä.
Huomautin+että+ei+tämä+ole+tässä+talossa+tapahtunut+kun+täällä+on+aivan+erityyppiset+lämpöpatterit+mitä+kuvassa.
Porukat+räjähti+nauramaan++"lämpöpattereitako+sinä+katselet."++Väitän+vakaasti+että+jälkeenpäin+kysyttäessä+nuo+eivät+olisi+tienneet+oliko+kuvassa+lämpöpattereita.+Siis+se+mitä+näen+silmilläni+on+minun+yksin+kokemani+näky+joten+se+ei+voi+olla+totuus.+Edelleen;+se+miten+SUHTAUDUN+silmillä+näkemääni+on+ainut+mitä+siitä+näystä+jää+mieleen+jolloin+kärjistyy+oman+mielen+(mielentilan)merkitys.+Itse+asiassa+se+mitä+tunnen+eli+millainen+tuntemus+sillä+hetkellä+on+se+jää+mieleen+ja+värittää+muiston+siitä+tapahtumasta.
Minua+ei+tuomitse+se+mitä+teen+vaan+se+mitä+tunnen+tehdessäni+mitä+teen.+Minua+ei+tuomita+vaan+tuomitsen+itseni+sen+mukaan+mikä+merkityksen+anna+itselleni.+(Rakasta+itseäsi)++En+tosiaankaan+pääse+irti+tuosta+Jumalasta++-++Jumala+on+rakkaus
Esimerkkitapauksessa+joku+koki+häpeää,+toiselle+kihahti+paineet+jonnekin+alavatsan+tienoille,+aivan+sama+ilmiö,++liikenneonnettomuuden+SILMIN+näkijät+kertovat+tilanteen+eri+tavoin.+Eihän+sellainen+"maailma"++voi+olla+totta??
19.01.2019 22:55
Olen+perin+huolimaton+tekstissäni.++Kasoisrakokoe+on+ihmisen+käsitys+joistakin+ilmiöistä.
Krstillisellä+palstalla+kun+ollaan+niin+sanon:++Jumala+loi+ihmisen+kaltaisekseen+joten+ihmiselle+on+täysin+mahdollista+ohjata+bittivirtoja.+Mielessään!?
Sitä+saa+mitä+tilaa+:)
19.01.2019 19:43
Kvantifysikka+kaksoisrakoko,e+hologrammi,+siellä+sanoisin+hyvin+tulevan+esille+mielen+vaikutuksen.
19.01.2019 19:33
Myös+UT.n+Jeesus+kehoitti+menemään+hiljaisuuteen+ja+rukoilemaan.+Siinä+oli+meditointi+ohje+senaikaisittain+ilmaistuna.
Maailma,+tämä+ihmsen+kuvitelma,+on+täydellinen+paikka+erillisyyden+järjetömyyden+huomaamiseksi.
Ongelma+syntyy+kun+väitetään+silmillä+näkyvän+olevan+totta+hengen+tasolla.
Ei+suhteelisusteoria+NÄY+silmillä+katsomaalla+se+työstetään+ja+ymärretään+mielessä.
Omena+putooa+silmillä+havaitsemalla.
teoria+massvoimista+on+mieleesä+ja+välillisesti+"näkyy"+maailmassa,+ei+sitä+omenaa+mikää+silmillä+näkyvä+(tietokone)++vedä+eikä+työnnä.
Kun+yhdyt+kumppaniisi+ensin+se+tapahtuu+MIELESSÄ+Tämä+on+likimain+mahdotonta+ymmärtää.++Ensin+on+henki,+tietoisuus,+mieli,+sitten+on+tiede,+ja+käsitys+maailmasta.+
Nämä+on+niitä+lakeja+jotka+eivät+muutu+äänestämällä
19.01.2019 18:54
Rakkaus+on+sana+jolla+kuvaan+täydellisyyttä+=Jumala.+Siinä+ei+ole+hyvä+eikä+pahaa+se+on+täydellisyys
Maailma+on+ihmismielen+luoma+mielikuva+ja+yhtyessään+täydellisyyteen+eli+rakastaessaan+maailmassa+oleva+ihminen+on+lähellä+täydellisyttä.+Joillakin+saattaa+vielä+olla+muistikuva+sieltä+nuoruus+teini+vuosiltaan+kun+koki+ensimmäisen+kerran+että+tuosa+ihmisessä+kaikki+on+täydellistä.+Sitä+joku+sanoo+ensirakkaudeksi.+Siinä+tuo+teini+luo+mielessään+maailmansa,+siinä+on+rakkaus.+Mielessä,+ei+materiassa.
Myöhemmin+ego+eli+oma+itsekkyys+kyllä+löytää+virheitä+koska+se+on+egon+elinehto.+Silloin+ihminen+on+egonsa+maailmassa.+Joka+ei+ole+rakkauden+eli+Jumalan+luoma.
"+Mutta+jos+koko+luonnon+muoto+on+todellakin+täysin+Jumalan+tahdon+mukainen+ilman+mitään+evoluution+luomia+muutoksia,
Jumala+EI+luo+muotoja+Jumala+on+rakkaus+eli+MIELEN+tila.+
Ego+on+itsekäs+erilinen+ykstyinen+lopulta+täysin+mieletön+ja+siksi+se+näyttäytyy+mielettömänä,+syö+tai+tule+syödyksi+ja+vain+kilpailuyhteiskunta+on+tavoite,+eli+kilpailussa+on+pakko+osoittaa+joku+aina+kakkoseksi+eli+häviäjäksi,+lähettää+helvettiin!?
Jumala+eli+rakkaus+EI+LUO+häviäjiä,+se+on+itsekkyyden+ihanne.
Hyvin+moet+kokemukset+maailmassa+on+itsekkyyden+erillisyyden+eli+bexitin+kokemuksia+
Ihminen+pelkää+menettävänsä+itsensä+jos+kuvittelee+lupouvansa+itsetietoisuudestaan/itsekkyydestään.+
Meditointi+on+yksi+tapa+luopua+eli+hiljentää+itsetietoisutensa.
19.01.2019 18:39
Se+toinen+näky+on+yksityinen+erityinen+erillien+usko+eityisyyteen+eli+Synti,+sillä+ei+ole+mitän+voimaa,+kuten+brexit+osoittaaa+erilliset+ykstyisen+oppositin+suntauksen+eivät+saa+mitään+aikaan+vaan+sota+repiminen+syyttely+jatkuu.+Se+aikaansaanos+on+lopuulinen+valaistuminen+eli+näky+repimisen+järjetömyyden+tunnustaminen.
Se+ensimäinen+on+yhteinen+kaikenkattava++ykseys,+sillä+tasolla+mieli+on+yhteinen,+vain+yksi+ohjelma+bittivirrasa+Rakkaus
Ilmaisutapoja+eli+polkuja+on+monta
19.01.2019 16:52
Otan+kiinni+tuolta+keskeltä+"tieteellisesti"+19.1.2019+13.02
#+Mutta+kuka+näitä+palikoita+siirtelee,+koska+harva+meistä+pääsee+valitsemaan+Jeesuksen+tavoin+atomin+reaktioiden+lopputuloksen+valinnan+ja+pystyy+vaikuttamaan+niiden+toimintaan.#+
Mieli+on+yhteinen+kuten+tässä++Albert+Einstein+oli+sitä+mieltä,+ettei+Jumala+heitä+universumilla+noppaa+-+ja+hän+tietysti+tarkoitti+tällä+jotakin+kaiken+kattavaa+voimaa,+eikä+mitään+henkilöityä,+personoitua+jumalankuvaa,+kuten+uskonnossa+tehdään.
Einstein+tarkoitti+yhtenäistä+voimaa.+Pyritäänkö+uskonnoissa+erillisyyteen?++Onha+uskontojen+hajoittajissakin+niitä+jotka+pyrkivät+yhteiseen+ideaan+
#+Mutta+kuka+näitä+palikoita+siirtelee,+koska+harva+meistä+pääsee+valitsemaan+Jeesuksen+tavoin+atomin+reaktioiden+lopputuloksen+valinnan+ja+pystyy+vaikuttamaan+niiden+toimintaan.+#
Yksilön+erillinen+MIELI+luo+mielikuvan+"maailma+on+tällainen"+Silloin+hänen+kokemuksensa+on+yksilöllinen+ja+alkeishukstutkimus+osoittaa+että+tutkijan+mieli+vaikuttaa+hiukkasen+liikkeeseen.+Lääketide+todistaa+syövän+ja+stressin+yhteyden.+Sairaus+ja+mieli+ovat+yhteydessä+mielen+kautta+
Jokainen+luo+maailmastaan+eli+kokemuksestaan+oman+päätelmänsä+(kenen+muunkaan)+Raamatusta+Jumalasta+Jesuksesta....Einsteinin+kokeista+-puheista
Ei+voi+"nähdä"+toisen+ihmisen+mielen?
Joten:
+Sitä+mikä+suorittaa+tuon+atominytimen+reaktion+lopputuloksen+valinnan+ei+tiedetä,+josta+ketjureaktiona+sitten+tulee+kohtalomme.++eli+on+oma+käsitykseni+lopputuloksesta?
Tämä+on+näinpäin+liian+suuri+hyppäys,+Entä+jos+katson+minua+lopusta+päin
Kuolemani+hetkellä+näen+miten+olen+elämääni+elänyt+eli+bittiavaruuttani+käyttänyt,+tietokonettani+näpelöinyt++eli+mieltäni+käyttänyt.+
Kellään+EI+OLE+asenevammaa.+Jokaisella+on+oma+ajattelunsa+ja+se+oma+ajatus+kertoo+KERTOJAN+ilmaisutavasta,+jopa+kokemuksesta,+kun+mitään+muuta+ei+ole
Tällätavoin+jokainen+luo+oman+maailmansa.
#+Ei+puhuta+yksilöstä+eikä+laumasta,+vaan+luonnosta+ja+atomeista,+ja+kaikki+koostuu+täsmälleen+samasta+materiasta+vaikka+se+näyttää+puulta+tai+kissalta+tai+jopa+ihmiseltä.+#
Juuri+tämän+allekirjoitan,+mutta+olisi+hyvä+huomata+että+halko+on+totta+kun+tarviii+lämittää+torppaa.+Siinä+ei+netin+bittivirta+auta.
Jeesus+esitti+vertauksin.+
Mielen+ykseyden+voin+käsittä+vain+dualismin+avulla:+Kaikki+siis+kaikki+tässä+kokemusmailmassa+voidaan+käsittää+kahdella+tavalla.
19.01.2019 16:46
Etsi+mieleisesi+tarina+sitten+etsit+jonkun+toisen+jonka+kanssa+pysyt+löytämään+yksimielisyyden,+onhan+ihminen+kuitenkin+laumaeläin.
On+selvö+että+seuraa+pettymys+kun+huomaa+olevansa+aivan+yksin+oman+tarinansa+kanssa.+Minulle+ei+ole+selvinnyt+tieteelliseltä+puolelta+juurikan+kaiken+selittävää+yksimielisyyttä,+elmänkatsomuspuolelta+kyllä.
Erimielisyyksiä+etsimällä+löytää+erimielisyyttä,+olisikohan+tälle+asialle+vastakohtaa
19.01.2019 13:19
lapsi++(ihminen+aikuinen+vanhus)++tarvitsee+eniten+rakkautta+ja+hyväksyntää
Juuri+näin
Minulle+Jeesuksen+tarkoitus+on+opettaa+++Rakasta+lähimmäistäsi+niin+kuin+itseäsi.
Miten+se+lähimmäiselleni+opetan,+siinä+näen+miten+sen+itselleni+haluan+opetettavan.
+eli+-+rakastan+itseäni+siinä+määrin+kuin+rakastan+lähimmäistäni
Rakkaus+tässä+yhteydessä+tarkoittaa+ettei+ole+määrämittaista+valikoivaa+rakkautta.+On+mittaamista+valikointia+jne.+mutta+rakkauden+kanssa+noilla+erityisyyksillä+ei+ole+mitään+tekemistä.
Rakkautta+joko+on+tai+ei+ole
Siksi+maailmassa+on+niin+monenlaista+opetusta+kun+on+niin+monenlaisia+lähimmäisiä+jota+kokevat+jokainen+omalla+tavallaan,+jokainen+tarvitsee+omanlaisensa+opetuksen.+Lopputulos+on+yhtä+varma+kuin+Jumala.
Jos+poikkeaa+liian+kauas+kaverin+mielipiteestä,+uskosta,++puolueesta,+avioliitosta,+tulee+hylätyksi.+On+haettava+uudelleen+niitä+joilta+saa++sen+ainoan+mikä+todella+merkitsee:++lapsi++(ihminen+aikuinen+vanhus)++tarvitsee+eniten+rakkautta+ja+hyväksyntää.
ilahduttavinta+tässä++on+tuo+totuus.+++On+täysin+omassa+valinnassani+miten+paljon+minua+rakastetaan,+vain+siinä+määrin+saan+rakkautta+osakseni+miten+pystyn+sitä+lähimmäiselleni+eli+vastaantulijalleni+elämälläni,+toimillani++ilmentämään
19.01.2019 11:10
Kurssi+ääneen+luettuna,+keskeneräinen.+Täydentyy+….
https://www.spreaker.com/show/ihmeiden-oppikurssi-suomeksi?fbclid=IwAR04lERCvT7cNFNKAPmYKpmOQxKeBHEtU1tb_ZmoI4mic6onAm-7Ivjs3-k
19.01.2019 10:34
"Mutta+onhan+Sinullakin+lähtöoletus,+että+tämä+selittämätön+on+paranormaalia+eikä+normaalia.+Miksei+lähtökohtasi+voi+olla,+että+selittämättömän+selitys+on+normaali+vaikka+et+vielä+tiedä,+mikä+se+selitys+loppuviimeksi+on."+
Minusta+(nää_on_näitä)+++nikki++-++gfhks+18.1.2019+1:12++tuossa+viestissään+ei+esitä+ennakolta+väitettä+paranormaalin+puolesta.
Minä+en+esitä+lopullista+selitystä.+Kokemuksia+selittämättömästä+minulla+kyllä+on.
Mites+nämä+kokeet+joissa+hiukkanen+käyttäytyy+tutkijan+toiveiden+mukaisesti
18.01.2019 19:34
Toki+puhumme+samasta+asiasta+samaa+päämäärää+kohti.
Ei+ole+itsekkyyttä+hyväksyä+ilosanoma+oman+ajattelun+vahvistukseksi.
Se+mihin+uskoo+näkyy+siinä+miten+kaverini+ymmärtää+ja+hyväksyy+sen+mitä+he+näkevät+ja+kokevat+minun+touhuissani.
Toisin+sanoin:+Vain+sitä+mitä+olen+sitä+voin+jakaa.+Se+mitä+minulla+on+sitä+voin+jakaa.+
Vaikka+miljoonia+olisi+kellarissani+ja+kuolen+kenen+ilo.+Kun+jaan+miljoniani+silloin+näen+ja+koen+mitä+olen+jakanut,+sama+koskeee+agaperakkkuta
18.01.2019 11:02
Sinutkin+sai+jälleen+tarttumaan+asiaan.+Toki+voit+sanoa+että+on+yksi+lysti+miten+suhtaudut.+Kyllä+kieltäminen+on+merkitysellistä+siinä+kuin+mikä+muu+tahansa.
Myönteisyyttä+Jeesus+opetti+minulle,+sitä+sanotaan+myös+rakkaudeksi
https://areena.yle.fi/1-4575860+siinä+on+urhelijan+käsitys+myönteisyyden+vaikutuksesta+hiukan+puoilvälin+jälkeen++12.00+minuutilta+pari+munuutia+eteeenpäin+hän+kuvaa+kuinka+myönteinen+vaikutus+levää+jokaiseen+läsnäolijaan.
18.01.2019 10:50
HENKINEN+VALAISTUMINEN+-+HITONMOINEN+JUTTU
Tekijä:+Jed+McKenna
Kustantaja:+Kustannus+oy+Taivaankaari+(2010)
Saatavuus:+Noin+5-8+arkipäivää
EUR+++25,50
Itsetunto+on+hitonmoinen+juttu+kyllä
Jokainen+on+samanveroinen,+havaitseminen+on+katsojan+silmässä.
18.01.2019 09:41
rakkaus+on+tai+sitä+ei+ole+välimuotoja+ei+ole
17.01.2019 20:04
Siis+olisiko+mahdollista+aloittaa+rakkaudesta
agape+rakkaus
tohdinko+pyytää+miten+se+sinun+päivässäsi+toimii,+menet+tyohön,+kauppaan,+kaivat+kenties+auton+kinoksesta+annat+jalankukijalle+tietä.
Eikö+todellinen+kysymys+ole+miten+elää+set+elämäkatsomuksesi+kanssa.
Näillä+sivuilla+minä+näen+enempi+vaatimusta+miten+pitää+tehdä,+uskoa+ja+kokea.+Tietenkin+minun+näkemykseni+on+virheellinen+siksipä+toivoisin+miten+sinä+näet+ja+toteutat+kassajonossa,+parkipaikalla+jne...
Sitä+tarkoitin+tuossa+alussa+Jeesus+ELI+siten+kuin+opetti+eli+Jeesus+opetti+elämällään.
Riittäkö+se+yksi+lause+"tehkä+kaiki+minun+opetuslapsikseni"+ja+taas+tapellaan+mistä+on+kysymys??+
Ei+puhettakaan+miten+eletään+niin+että+jokainen+näkee+agaperakkauden+sinussa+minussa.
Riitääkö+lause+Raamatusta,+sitäkö+on+agaperakkaus
En+tarkoita+ilkeästi+on+vain+vaikea+löytää+rakkaudentäyteisiä+lauseita
17.01.2019 19:54
Ehkä+suurin+virhe+on+vaatimus+että+kaverin+on+ymmärrettävää+samoin+kuin+minun
Jeesusksen+elämä+osoitti+?++jotain+eli+sen+mitä++minä+siinä+näen+.+Sinä+näet+siinä+jotain+muuta.+Ja+tästä+sitten+tapellaan+🌝
Huumoriani
17.01.2019 18:49
Niinpä,
+ei+kukaan+voi+valaistua+toisen+puolesta
17.01.2019 18:39
Uskon+muuttavani+maailman+muutan+ajatukseni+maailmasta.+Kun+mitään+muuta+ei+ole+kuin+ajatus+siitä+minkä+kokee+ja+näkee.+Silmillä+nähtävä+maailma+on+äärimmäisen+suppea,+eli+virheellinen+(syntinen+todentotta)+Luovun+synnistä+ollakseni+hurskas,+ollakseni+oikeudenmukainen+itselleni.+
Silloin+teen+Jesuksen+opetuksen+mukaisesti+++
Etsin+ja+tiedän+että+etsivä+löytää,+siitä+on+todellisia+omakohtaisia+kokemuksia.
17.01.2019 16:30
Kyllä+kiitos+ja+sitten+sanoista+pätellän+kuten+tänään+uutisita+luemme+
Trump+puhui+metsien+haravoinnista+ja+tarkoitti++metsien+raivausta.+Meillä+on+niin++mielikuvitusrikkaat+mahdolisudet+että+me+7,6+miljardia+ihmistä+jokainen+lukee+teksitit,+ei+sinun+jaloja+ajatuksiasi.
Sinä+tietenkin+tarkoitit+että+pitää+käsittää+Jesuksen+opetukset+ja+soveltaa+niitä+tähänkin+kirjoitteluun
17.01.2019 11:57
36 / 121