Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. Jokainen+näkee+oman+luomansa+maailman.+Se+ei+voi+olla+totuus+eli+maailma+on+jokaisen+oma+luomus+ei+totuus.Tämän+opin+jo+nuoruudessa:+Katseltiin+porukalla+valokuvaa+jossa+pariskunta+oli+täydessä+touhussa+alastomana+vehkeet+näkyvillä.Huomautin+että+ei+tämä+ole+tässä+talossa+tapahtunut+kun+täällä+on+aivan+erityyppiset+lämpöpatterit+mitä+kuvassa.Porukat+räjähti+nauramaan++"lämpöpattereitako+sinä+katselet."++Väitän+vakaasti+että+jälkeenpäin+kysyttäessä+nuo+eivät+olisi+tienneet+oliko+kuvassa+lämpöpattereita.+Siis+se+mitä+näen+silmilläni+on+minun+yksin+kokemani+näky+joten+se+ei+voi+olla+totuus.+Edelleen;+se+miten+SUHTAUDUN+silmillä+näkemääni+on+ainut+mitä+siitä+näystä+jää+mieleen+jolloin+kärjistyy+oman+mielen+(mielentilan)merkitys.+Itse+asiassa+se+mitä+tunnen+eli+millainen+tuntemus+sillä+hetkellä+on+se+jää+mieleen+ja+värittää+muiston+siitä+tapahtumasta.Minua+ei+tuomitse+se+mitä+teen+vaan+se+mitä+tunnen+tehdessäni+mitä+teen.+Minua+ei+tuomita+vaan+tuomitsen+itseni+sen+mukaan+mikä+merkityksen+anna+itselleni.+(Rakasta+itseäsi)++En+tosiaankaan+pääse+irti+tuosta+Jumalasta++-++Jumala+on+rakkausEsimerkkitapauksessa+joku+koki+häpeää,+toiselle+kihahti+paineet+jonnekin+alavatsan+tienoille,+aivan+sama+ilmiö,++liikenneonnettomuuden+SILMIN+näkijät+kertovat+tilanteen+eri+tavoin.+Eihän+sellainen+"maailma"++voi+olla+totta??
  2. Otan+kiinni+tuolta+keskeltä+"tieteellisesti"+19.1.2019+13.02#+Mutta+kuka+näitä+palikoita+siirtelee,+koska+harva+meistä+pääsee+valitsemaan+Jeesuksen+tavoin+atomin+reaktioiden+lopputuloksen+valinnan+ja+pystyy+vaikuttamaan+niiden+toimintaan.#+Mieli+on+yhteinen+kuten+tässä++Albert+Einstein+oli+sitä+mieltä,+ettei+Jumala+heitä+universumilla+noppaa+-+ja+hän+tietysti+tarkoitti+tällä+jotakin+kaiken+kattavaa+voimaa,+eikä+mitään+henkilöityä,+personoitua+jumalankuvaa,+kuten+uskonnossa+tehdään.Einstein+tarkoitti+yhtenäistä+voimaa.+Pyritäänkö+uskonnoissa+erillisyyteen?++Onha+uskontojen+hajoittajissakin+niitä+jotka+pyrkivät+yhteiseen+ideaan+#+Mutta+kuka+näitä+palikoita+siirtelee,+koska+harva+meistä+pääsee+valitsemaan+Jeesuksen+tavoin+atomin+reaktioiden+lopputuloksen+valinnan+ja+pystyy+vaikuttamaan+niiden+toimintaan.+#Yksilön+erillinen+MIELI+luo+mielikuvan+"maailma+on+tällainen"+Silloin+hänen+kokemuksensa+on+yksilöllinen+ja+alkeishukstutkimus+osoittaa+että+tutkijan+mieli+vaikuttaa+hiukkasen+liikkeeseen.+Lääketide+todistaa+syövän+ja+stressin+yhteyden.+Sairaus+ja+mieli+ovat+yhteydessä+mielen+kautta+Jokainen+luo+maailmastaan+eli+kokemuksestaan+oman+päätelmänsä+(kenen+muunkaan)+Raamatusta+Jumalasta+Jesuksesta....Einsteinin+kokeista+-puheistaEi+voi+"nähdä"+toisen+ihmisen+mielen?Joten:+Sitä+mikä+suorittaa+tuon+atominytimen+reaktion+lopputuloksen+valinnan+ei+tiedetä,+josta+ketjureaktiona+sitten+tulee+kohtalomme.++eli+on+oma+käsitykseni+lopputuloksesta?Tämä+on+näinpäin+liian+suuri+hyppäys,+Entä+jos+katson+minua+lopusta+päinKuolemani+hetkellä+näen+miten+olen+elämääni+elänyt+eli+bittiavaruuttani+käyttänyt,+tietokonettani+näpelöinyt++eli+mieltäni+käyttänyt.+Kellään+EI+OLE+asenevammaa.+Jokaisella+on+oma+ajattelunsa+ja+se+oma+ajatus+kertoo+KERTOJAN+ilmaisutavasta,+jopa+kokemuksesta,+kun+mitään+muuta+ei+oleTällätavoin+jokainen+luo+oman+maailmansa.#+Ei+puhuta+yksilöstä+eikä+laumasta,+vaan+luonnosta+ja+atomeista,+ja+kaikki+koostuu+täsmälleen+samasta+materiasta+vaikka+se+näyttää+puulta+tai+kissalta+tai+jopa+ihmiseltä.+#Juuri+tämän+allekirjoitan,+mutta+olisi+hyvä+huomata+että+halko+on+totta+kun+tarviii+lämittää+torppaa.+Siinä+ei+netin+bittivirta+auta.Jeesus+esitti+vertauksin.+Mielen+ykseyden+voin+käsittä+vain+dualismin+avulla:+Kaikki+siis+kaikki+tässä+kokemusmailmassa+voidaan+käsittää+kahdella+tavalla.
  3. Siis+olisiko+mahdollista+aloittaa+rakkaudestaagape+rakkaustohdinko+pyytää+miten+se+sinun+päivässäsi+toimii,+menet+tyohön,+kauppaan,+kaivat+kenties+auton+kinoksesta+annat+jalankukijalle+tietä.Eikö+todellinen+kysymys+ole+miten+elää+set+elämäkatsomuksesi+kanssa.Näillä+sivuilla+minä+näen+enempi+vaatimusta+miten+pitää+tehdä,+uskoa+ja+kokea.+Tietenkin+minun+näkemykseni+on+virheellinen+siksipä+toivoisin+miten+sinä+näet+ja+toteutat+kassajonossa,+parkipaikalla+jne...Sitä+tarkoitin+tuossa+alussa+Jeesus+ELI+siten+kuin+opetti+eli+Jeesus+opetti+elämällään.Riittäkö+se+yksi+lause+"tehkä+kaiki+minun+opetuslapsikseni"+ja+taas+tapellaan+mistä+on+kysymys??+Ei+puhettakaan+miten+eletään+niin+että+jokainen+näkee+agaperakkauden+sinussa+minussa.Riitääkö+lause+Raamatusta,+sitäkö+on+agaperakkausEn+tarkoita+ilkeästi+on+vain+vaikea+löytää+rakkaudentäyteisiä+lauseita