Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. #Jeesus+sanoi,+”Ne+jotka+etsivät,+eivät+saisi+lopettaa+etsimistä+ennen+kuin+löytävät.+Kun+he+löytävät,+he+muuttuvat.+Kun+he+muuttuvat,+he+tekevät+ihmeitä,+ja+hallitsevat+kaiken.”+#Aivan+varmasti+me+puhumme+samasta+asiastaa.Jeesuksen+opetuksena+pidän+Tuhlaajapoika+kertomusta+hyvinkin.+Tuhlaajapoika+(me)+näki+tilanteensa+-+myös+ne+alhaiset+tunteet+-+jotka+minä+kuittaan+sanalla+ego+ja+nöyrtyi+kääntyi+etsimään+polkua+kotiin+ja+siinä+tilanteessa+koen+olevani+nyt."kun+he+muuttuvat+...hallitsevat+kaiken"+Tällainen+fyysinen+ihminen+on+mielestäni+mahdollista+olla+olemassa+myös+nyt+tässä+maailmassa+elävää+yksilönä,+tosin+varsin+harvakseltaan+niistä+on+tietoa.Eräänä+hetkenä+olemme+valmiit+ja+Isä+ottaa+viimeisen+askeleen+ja+paluujuhla+on+valmistettu.+Silloin+fyyssyys+on+käyty+loppuun+kuten+Jeesus+esimerkillään+opetti.Muuten+juuri+siksi+niistä+"jotka+hallitsevat+kaiken"+ei+ole+havaintoa+kun+he+hallitsevat+kaiken,+he+hallitsevat+ihmisen+kohtaamisen+niin+ettei+kyseiselle+ihmiselle+jää+mitään+"hampaankoloon"+joten+se+siitä.+Silloin+ei+ole+enää+egoa+-+alhaisia+tunteita-+on+ainoastaan+Rakkaus+sanan+laajimmassa+mahdollisessa+merkityksessä.+Rakkaus+ei+tuo+itseään+esille.+Silloin+kehoa+käytetään+yhteiseksi+iloksi.+Siis+myöskin+keho+voi+palvella+täydellisyyttä,+Jeesus+antoi+raadella+kehonsa+esimerkkinä+sen+toisarvoisudesta.+Ensisijaista+oli+hengen+vältön+vapautuminen+TÄYDELISENÄ+kehosta+huolimatta.+Hindulaisuudessa+opetetaan++-+ei+ole+hyvää+eikä+pahaa+on+täydellisyys.+En+ole+hindulaisuudesta+sen+enempää+tietoinen
  2. Kiitos+kommentista.+Ymärrän+kyllä+ja+noin+itsekkin+ensihätään+kiroilen+kaikenlaisia+vastoinkäymisiäKuitenkin+yhä+useimmin+tapaan,+kuulen+ja+luen+monistakin+kohtaloista+jossa+myöhemmin+kerrotaan+niistä+suurista+mahdollisuksista+joita+on+avautunut+kun+on+ensihätään+toivuttu+vastuksista.+Ennakointi+tulevasta+on+yksi+raskaimpia+pelkoja+ja+täysin+turhaOta+vaikka+vitsinä+muutta+minua+ei+mikään+estä+kokemuksesta+"tässä+nyt+kylvän+sinapinsiemenen"+Sen+siemen+jätän+sen+haltuun+joka+suojelee+kaiken+kasvamisen,+minulle+jää+iloinen+mieli.
  3. "homoseksi+synti"Meneiden+elämien+terapiaa+harjottaneena+eli+omana+kokemuksenani+kerron+että+yksilön+tietoisus+on+hyvin+vanha+ehkäpä+ikuinen.++Lopulta+ilmeiseti+on+vain+yksi+kaikenkatava+tietoisuus.Siinä+tietosuudessani+-+omassa+kuplassani+-+valitsen+eri+vaihtoehtojen+viidakosta+NYT+tulevan+kohtaloni.+Saattaapi+käydä+että+valintani+vaatii+pientä+säätöä.+Sen+uudelleen+säätämisen+tulen+mahdollisesti+korjaaman+seuravassa+elämässäni+manpäällä.++Ajatuksena+se+ei+ole+mitenkään+helppo+koska+silloinkin+se+on+NYT.Jospa+siis+olen+ryssinyt+jotenkin+näissä+sukupuoli+jutuissa+luon+itselleni+mahdollisuuden+(tehdä+paranus).+Elää+samantyyppisisså+"vaikeuksissa"+jolloin+opin+tekemään+oikeat+ratkaisut.Tämäkin+on+vähintään+monipiippuinen+juttu+koska+perimmäinen+kaikekattava+ihmiselämän++tarkoitus+on+"olla+avuksi".+Olen+vain+ollakseni+avuksi.+Olenko+siis+tullut+auttaakseni+sinua+tässä+kysymyksessä+vai+olenko+ryssinyt+aiemmin+ja+hakeudun+näille+palstoille+oikaistani+omat+mokani+sinun+kysymyksesi+inspiroimana.Joka+tapauksessa+kiitos+hyvästä+kysymyksestä.+Siihe+ruskean+reijän+ongelmaan+lainaan+M+Valtaria#Tuomitaanko+ihminen+sen+mukaan+mitä+hän+tekee+vaiko+se+mukaan+mitä+hän+tuntee+tehdessään+minkä+tekee#+järkeilykin+on+tunneIhminen+itse+tuomitsee+tai+antaa+anteksi+itselleen.Rakkaudella+tehty+on+Jumalalle+tehty,+yhteisellä+rakkaudella+ehdotomasti.Minusta+omantunon+ääni+on+opetettu+taito+ja+tieto+miten+pitää+suoritaa+ja+elää.PH.n+äni+on+inspiraatio+-+oivallus+jotain+enemmän+kuin+aiemin+opittu