Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juuri+siksi+kun+tiedän+++oman+uskoni+vahvuuden
17.12.2018 20:57
Melko+pian+päästiin+TOTUUTEEN+eli+keskustelukumppanit+tietävät+miten+toinen+ajattelee+ja+samalla+myös+miten+jumala+toimii.+Kunnioitettavaa+tuollainen+Jumalan+tuntemus+ja+usko
Miksi+yleensä+kysytään+kun+kuitenkin+tiedetään,+siinäkö+juuri+paljastuu+epäusko+omaan+käsitykseen+
Hyvää+Joulua+itse+kullekin
17.12.2018 15:19
Tämä+on+kaukana+totuudesta.
Totta+turiset+oman+uskosi+mukaisesti,+eihän+kellään+ole+muuta+kuin+OMA+uskonsa.
Aivan+oikein+tämäkin:
Oleellista+on+kuitenkin,+että+jos+tulisi+jotain+uutta+tietoa,+joka+asettaisi+tämän+selityksen+kyseenalaiseksi+olisin+valmis+siitä+luopumaan+ja+vaihtamaan+käsitystäni.+
Minä+myös,+oman+uskoni+mukaisesti.
Jopa+agressivisuus+on+yhtä+voimakasta+puolin+ja+toisin+Hyvä+Me
Mites+siellä+ilman+jumalia+elävien+puolella,+tunnetaanko+teillä+käsite+anteeksianto,+arvostan+ajatusta+että+teistä+monet+pitäytyvät+vakaasti++persoonallisen+Jumala+käsitteen+torjumiseen.+Minulle+anteksianto+ei+ole+perusteeton+uskomus.
Minä+yritän+toteuttaa+anteeksiannon+käyttämistä+mahdollisimman+paljon+ja+siihen+sopii+mielestäni+käsite+Jumala+-+Lähde
17.12.2018 13:24
Uskonnottoman+usko+omaan+maailmankuvaansa+on+yhtä+vahva+kuin+johonkin+Jumal-+uskoon+uskovan+ihmisen+usko.
Ne+ovat+samasta+lähteestä+molemmat+ja+yksilön+omasta+valinnasta+lähtöisin.
17.12.2018 10:19
Selitys+on:
Ihmisen+mieli+on+maailmankaikkeuden+suurin+voima.+Mielensä+voimalla+ihminen+luo+käsityksen+olemassaolostaan.++Irtautumisesta++--+kiinnittymisistä.
Valtava+voima+esiintyy+jumaluuden+kieltämisessä+kuin+pyramiidien+rakentamisessa+jne.
Mielensä+voimalla+ihminen+luo+käsityksen+itsestään+ja+kaverinsa+ominaisuksista+ja+kaikesta+muusta.
Tänään+16.12.2018+hesarissa+on+kuvattu+henkilöä+joka+näkee+sanat+väreinä.+Korkeakoulut+käynyt+arvokkaassa+virassa+pitkään+toiminut+henkilö.+Jokainen+näkee+oman+maailmansa,+oman+luomansa+maailmankuvan.
16.12.2018 11:30
Uskoani+Jumalaan+Kaikenkattavaan+Rakkauteen++tämä+ei+horjuta.
15.12.2018 14:37
Eniten+horjuttaa+uskoani+raamatuun+teksti:
"
22:13+Silloin+kuningas+sanoi+palvelijoille:+'Sitokaa+hänen+jalkansa+ja+kätensä+ja+heittäkää+hänet+ulos+pimeyteen.'+Siellä+on+oleva+itku+ja+hammasten+kiristys.
22:14+Sillä+monet+ovat+kutsutut,+mutta+harvat+valitut."
22:15+Silloin+fariseukset+menivät+ja+neuvottelivat,+kuinka+saisivat+hänet+sanoissa+solmituksi.+
"
Miten+on+mahdollista+että+ymmärrystä+ylempi+ja+kaikenkattava+Rakkaus+eli+Jumala+olisi+luonut+ihmisiä+vain+hävittääkseen+heidät+"ikuiseen+kadotukseen".
Kyseinen+kohta+on+ymmärrettävissä+seuraavasti:
Kaikki+ovat+kutsutut+mutta+harvat+ovat+vielä+vastanneet+kutsuun.+Aivan+kuten+tekstikohdassa+laajemmin+kuvataan,+kaikkia+kutsutaan.
On+hyvä+muistaa+Jeesuksen+sanat:
#+13:7+Jeesus+vastasi+ja+sanoi+hänelle:+"Mitä+minä+teen,+sitä+et+nyt+käsitä,+mutta+vastedes+sinä+sen+ymmärrät."
14:20+Sinä+päivänä+te+ymmärrätte,+että+minä+olen+Isässäni,+ja+että+te+olette+minussa+ja+minä+teissä.+>>+Jakeen+lisätiedot
16:18+Niin+he+sanoivat:+"Mitä+se+tarkoittaa,+kun+hän+sanoo:+'Vähän+aikaa'?+Emme+ymmärrä,+mitä+hän+puhuu.+#
Miten+voi+opettaa+ja+kertoa+aiaa+jota+ei+itsekään+ymmärtänyt
15.12.2018 14:30
viestisi+on+täysin+tulkinnanvarainen.
Sano+joku+lause+jota+ei+voi+ymmärtää+usealla+eri+tavalla.
Aivan+vitsiksi+tarkoitin,+tosiasian
Wikipedia:
Wiion+lait
Wiio+kehitti+joukon+Wiion+laeiksi+kutsuttuja+lakeja+viestinnästä+ja+tulevaisuudesta.+Esimerkkejä+laeista+ovat:[7][8]
++++Viestinnän+ensimmäinen+laki:+”Viestintä+yleensä+epäonnistuu,+paitsi+sattumalta.”
++++Viestinnän+viides+laki:+”Joukkoviestinnässä+ei+ole+tärkeätä+se,+miten+asiat+ovat+vaan+miten+asiat+näyttävät+olevan.”
++++Viestinnän+kuudes+laki:+”Uutisen+tärkeys+on+kääntäen+verrannollinen+etäisyyden+neliöön.”
++++Wiion+laki+tulevaisuuden+ennustamisesta:+”Lähitulevaisuus+yliarvioidaan+ja+kaukainen+tulevaisuus+aliarvioidaan.”
Tässä+on+hyvä+lähtökohta+mietiskellä+miksi+Jeesus+Nasaretilainen+ei+kirjoittanut+mitään+itse
15.12.2018 14:00
Seuraavaksi+voit+ottaa+suoraan+linkistä:
https://books.google.fi/books?id=6Pz2yK7-v18C&pg=PA1&dq=ihmeiden+oppikurssi+johdanto&hl=sv&sa=X&ei=xRXVUtfdEqr64QS7-oDoAQ#v=onepage&q=ihmeiden+oppikurssi+johdanto&f=false
15.12.2018 11:24
Jotenkin+luen+ajatuksessasi+vastakainasetelua?!
Täydellisyyttä+ei+ole+olemassa+!+no+miten+tai+kuka+sitten+luo+täydellistä+jos+edellä+olevasta+pidetään+kiinni.
Jokainen+on+viallinen.+Yleinen+viallisen+vastaus+on+että+Jumala+on+syyllinen.
Täydellisen+vastaus+on+että+kukaan+ei+ole+Jumalalle+syyllinen+koska+Jumala+on+Rakkaus.
Rakkaus+ei+syyllistä+ketään.
Pyhä+Henki+on+opas+ei+syyttäjä
14.12.2018 21:08
#+etteköymmärrä+#
Päättäväisesti+sivuutat+että+puhun++#+enkelipallo+#++erikseen+henkilöstä+eli+ihmisestä+ja+erikseen+siitä+teosta+-+toteutuksesta+-+tapahtumasta.
Ihminen+ei+ole+se+mitä+hän+tekee.+Ihminen+rakentaa+talon+talo+ei+ole+se+ihminen.+
Rakennelmassa+voi+olla+virheitä+tai+tulos+voi+olla+täydelinen+ne+virheet+tai+se+tulos+ei+ole+se+ihminen,+
Tämä+on+jatkuvasti+toistuva+asia+varsinkin+anteeksiannosta+puhuttaessa.
Ihminen+sikiää,+siittää+ja+synnyttää,+Tapetaanko+vanhemmat+jos+lapsi+ei+ole+täydellinen.
Menee+kyllä+aika+syvälle+Pyhän+Hengen+tontille.+Hänellä+on+anteeksiannon+avaimet.
14.12.2018 10:26
Ihminen+pystyy+muuttamaan+ajattelutapansa,+anteeksianto+näyttää+mitä+ihminen+on+tai+mitä+on+olla+ihminen
14.12.2018 10:11
Lukekaa+viimeisimpiä+tieteellisiä+tutkimuksia.+Sieltäkin+löytyy+toistettuja+kokeita+joissa+tutkijan+odotukset+vaikuttavat+tulokseen.
Siis:
#+Sinä+olet+vajaa.
Minun+mielessäni+ei+ole+ketään+muuta,+kun+minä+itse.
Minä+en+kuule+ääniä,+koska+en+ole+hullu.
Mitä+tuomittavaa+on+olemattoman+pilkkaamisessa.
Mitä+minä+olen+väärin+ymmärtänyt,+en+minä+olemattomia+rakasta.+#
Tämän+tiede+todistaa,+sinussa+on+vain+sinä+itse+koska+koet+niin.
Siinä+juuri+piilee+ihme+eli+IHMinen.+Ihminen+on+kykenevä+muuttamaan+odotuksensa+eli+ajattelutapansa
Silloin+toteutuu++IHME+ihminen+toteuttaa+itsensä+jolloin+hänen+maailmansa+muuttuu
13.12.2018 13:52
Minulle+tarinat+Jeesuksesta+kuvaavat+ihmistä+jolla+oli+extaasi+Jumaluuteen+-+Rakkauteen+ja+anteeksiantoon+-+ilman+kemiallisia+talkkunoita
13.12.2018 13:41
"+Mitä+minä+olen+väärin+ymmärtänyt,+en+minä+olemattomia+rakasta.+"
Minulle+ajatus,+tunne,+kokemus+ei+ole+olematon.+
Ajatuksen,+tunteen,+kokemuksen+välittäminen+eli+jakaminen+sensijaan+on+joskus+hyvinkin+vaikeaa+Ymmärrät+omalla+tavallasi+minun+kirjoitteluni,+sinun+mielessäsi+on+tietenkin+vai+sinä+itse,+mutta+valinta+on+sinun.+
Siitäkin+on+toisaalla+lujaa+vääntöä+onko+mitään+valinnan+mahdollisuutta,+itse+kuulun+siihen+koulukuntaan+että+minä+valitsen+mutta+valintoja+on+vain+yksi.
Minulla+on+lopulta+vain+yksi+polku+Luojani+kotiin
13.12.2018 13:36
Kiinnostaa+kovasti+mitä+sillä+tarkoitat?
Olen+aina+otettu+kun+kumppani+ilmoittaa+miten+minä+ajattelen:
Nyt+hän+tietää+etten+tiedä+tarkoitustani,+sen+sijaan+että+kysyisi.
#+Minä+kysin+sinulta+mikä+on+se+raiskaava+kansanryhmä+jota+ei+puheidesi+mukaan+saisi+vihata.
Etkö+edes+itse+tiedä+vaikka+siitä+puhut?+#
Tottakai+sinä+saat+vihata+ketä+ikinä.+Minä+vain+ajattelen+niin+että+jokaisen+yksilön+on+tehtävä+oma+päätöksensä+ollakseen+mukana+jossakin+toiminnassa.+Sodassa+-+rauhassa+-+raiskauksessa++jne...
Ilmeisesti+ei+jokainen+suomi24+palstalle+kirjoittava+ajattele+samoin+vaikka+ovat+tässä+kansanryhmässä+mukana
13.12.2018 11:15
On+täysin+oiken+oivallettu+että+pyhän+Hengen+ääntä+ei+ole+olemassa+kun+sen+vain+kieltää+täysillä+ja+varmuudella.
Pyhän+Hengen+ääni+on+rakkauden,+myötäelämisen,+ilon+ja+luottamuksen+ääni+/+ajatus+mielessäsi.
On+vain+yksi+opas,+yksi+linja,+kun+sen+katkaisee+on+sen+linjan+ulottumattomissa.+Kokeile+kännykällä+heitä+simkortti+pois+niin+huomaat+eron.+Asenna+kortti+takaisin+olet+piireissä+mukana
13.12.2018 11:02
Olisiko+mahdollista+ajatella+että+ihminen+tekee,+ei+ryhmä.++Ryhmässäkin+jokaisen+yksilön+toiminta+on+mitä+milloinkin.++Tuntemattomassa+Sotilaassakin+oli+vain+yksi+Rokka
Kansanryhmässä+on+isompi+joukko+monenlaisia+ihmisiä+ja+monenlaisa+tunteita.
13.12.2018 10:48
Ilman+sairauttasi+et+olisi+avannut+tällaista+erittäin+tärkeätä+keskustelua+jossa+jokainen+päsee+tuomaan+oman+vakaumuksesa+kuultavaksi.+Kenties+juuri+se+on+Jumalan+tahto+koska+niin+näyttää+tapahtuvan.
13.12.2018 10:40
Jotain+on+opetettu+väärin+jos+ajattelet+että+sairautesi+on+Jumalan+syy
13.12.2018 10:33
45 / 121