Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
niinpä+ja+mikä+on+se+kansanryhmä+joka+määräsi+Ukrainan+meriliikenteen+vaikeuksiin.
Ei+kansanryhmä+hyökännyt+Mainilaan,+se+oli+muutama+komentaja+esimiehensä+käskystä
13.12.2018 10:29
ensisijainen+hoito+on+tietenkin+vankila+josta+sitten+ajan+myötä+yhteiskuntaan+takaisin
13.12.2018 10:23
"Viha+ja+vastenmielisyys+tekoja+kohtaan+on+ymmärrettyä+ja+oikeutettua.+Viha+kansanryhmää+vastaan+ei."
Juuri+näin,+teko+tuomitaan+ihminen+autetaan+hoitoon
13.12.2018 10:21
Sanomassa+eli+sisällössä+on+pyhyys,+ei+seinissä
12.12.2018 21:25
Rangaistuksena+uskot+olevasi+syyllinen+ja+ansaitsevasi+rangaistuksen.+Voimia+sinulle.
Sopiiko+ajatella:
Pyhä+Henki+on+Jumalan+ääni/ajatus+sinulle+sinun+mielessäsi.+(Nyt+voit+miettiä+onko+ajatus+mielessäsi+ääni+vai+mielikuvitusta)
Kun+suljet+mielesi+kuulemasta+rakkauden+eli+Jumalan+ääntä+olet+anteeksiannon+ulottumattomissa.+Sitten+kun+hyväksy+anteeksannon+itsellesi+tästä+virheestä+eli+värin+ymmärryksestäsi+saat+Pyhä+Hengen+kuulemisen+takaisin+mieleesi.
Toistan:+Anna+itsellesi+anteeksi+että+olet+ymmärtänyt+väärin.+Sitten+kuuntelet+Rakkauden+mielellä+eteen+tulevia+ratkaisuja+ja+toimit+sen+mukaan.
Rakkaus+eli+Jumala+ei+pakota+ei+vaadi+tähän
12.12.2018 21:21
Ja+sitten+on+vielä+se+iso+asia:+synti.+
"Uusi+testamentti+ja+Vanhan+testamentin+kreikankielinen+käännös+käyttävät+synnistä+useimmiten+sanaa+hamartia,+jonka+alkukielinen+merkitys+on+laajempi+kuin+mitä+suomenkielisessä+käännöksessä+pystytään+tuomaan+esiin
+ALKUKIELELLÄ:+Sana+merkitsee+erehdystä,+tieltä+eksymistä,+maalin+ohi+ampumista+ja+jumalallisen+lain+rikkomista,+USKOA+jUMALA+EROON,+ERILLISYYTEEN.
KRISTILLISESSÄ:++tulkinnoissa+painotetaan+merkitystä,+joka+viittaa+Jumalan+asettamia+käskyjä,+asetuksia,+lakia+tai+järjestystä+rikkovien+tekojen+toteuttamiseen+tai+motiivien.+edistämiseen+ajatuksin+tai+toimin.+"
Minulta:+
Jumalako+hylkäisi+lapsensa+siksi+että+tämä+on+erehtynyt.
Kuka+tarvitsee+pelkoa+että+on+erossa+Luojastaan?+Voiko+ihminen+olla+erossa+hengestään.+Jokainen+pitää+sisällään+taivasten+valtakuntaa,+jokainen+on+osa+taivasten+valtakunnasta.+Kukaan+ei+ole+ylempänä+eikä+alempana,+joku+vain+pelkää+vielä+enemmän.
11.12.2018 15:48
Alkuperäiseen+ajatukseen+parantavasta+rukouksesta,+tai+sen+puutteesta
Itselleni+ikuinen+terveellinen+elämä+tässä+kehossa+on+järjetön+hirvittävä,+täysin+toivoton+ajatus.+Uskon+vakaasti+että+mikään+rukoilija+Jeesus+eikä+Jumala+minulle+sellaista+"elämää"+rukoile.+Todellinen+iloni+on+että+luovun+tästä+kehosta+sillä+hetkellä+kun+se+on+ITSENI+eli+henkeni+kannalta+juuri+oikea+hetki.+Voi+olla+että+siihen+menee+joitakin+kymmeniä+vuosia+voi+olla+että+se+tapahtuu+seuraavan+kerran+lähdettyäni+maantieliikenteeseen+muutamassa+sekunissa.
Olen+juuri+nyt+niin+terve+kuin+ikinä+näillä+eväillä+pystyn+ja+tarvitsen.+Siunaan+ja+ajattelen+panatavia+voimia+jokaiselle+ja+erityisesti+aloittajalle.+Kiitos+rohkeasta+vilpittömästä+kysymyksestäsi.+Paljon+se+on+inspiroinut
11.12.2018 12:41
Sitä+olet+pyytänyt+mitä+näyttää+tulevan.+
Sama+uudelleen:
Tuoksista+nähdään+mitä+on+pyydetty
Valmistaudu+mittaamaan+saat+mitattavaa
Rakasta+saat+rakkautta
Lopputulos+on+yhtä+varma+kun+Jumala
Teille+jotka+ette+ole+lukeneet+Raamattua+siellä+on+mittaamisesta+selvät+ohjeet
Matteuksen+evankeliumi:
7:2+sillä+millä+tuomiolla+te+tuomitsette,+sillä+teidät+tuomitaan;+ja+millä+mitalla+te+mittaatte,+sillä+teille+mitataan.
Markuksen+evankeliumi:
4:24+Ja+hän+sanoi+heille:+"Ottakaa+vaari+siitä,+mitä+kuulette;+millä+mitalla+te+mittaatte,+sillä+teille+mitataan,+vieläpä+teille+lisätäänkin.
Luukkaan+evankeliumi:
6:38+Antakaa,+niin+teille+annetaan.+Hyvä+mitta,+sullottu,+pudistettu+ja+kukkurainen,+annetaan+teidän+helmaanne;+sillä+millä+mitalla+te+mittaatte,+sillä+mitataan+teille+takaisin."
10.12.2018 16:00
"Mutta+on+uskovien+ongelma,+kun+eivät+pysty+parantamaan."+
On+oikein+oivallettu+kun+et+koe+ylläolevassa+lainauksessa+syyllistäväsi+ketään.+Syyllistäminen+ja+syllisyys+on+kaiken+sairauden+lähde.
Anteeksianto+ja+rakkaus+parantaa.
Ihminen+antaa+anteeksi+Jumala+parantaa
09.12.2018 18:36
Vaan+se+menee+niin+että+minä+menen+katsomaan,+sen+todistaa+se+että+minä+olen+mennyt
09.12.2018 15:00
Millainen+mittari+sellainen+tulos+on
09.12.2018 12:43
Sinun+sairutesi+muiden+ongelma
++Aivan+kirjaimellisesti+Raamatun+kertomuksesta+
Mooseksen+1.
Aatami+söi+omenaa+koska+Eeva+tarjosi+siis+Eevan+syy+ja+Eeva+teki+koska+käärme+houkutteli.+
Olipa+mitä+ikinä+se+on+toisen+syy+
Olen+onnellinen+koska+oivalsin+tämän+ja+se+on+sinun+syy+kiitos+🙂
09.12.2018 09:28
Mikäs+paavli+jo+muinoin+sanoi+teen+mitä+en+tahdo+ja+tahdon+enkä+tee.+Tai+jotain+siihen+suuntaan.+Hänessä+oli+kaksi+eri+toimijaa?
Siitä+alkaen+on+ajateltu++sekavasti+
Kuuntelenoko+pelkoa+vai+luottamusta
08.12.2018 17:03
Ja+sitten+on+vielä+ne+jotka+näkevät+eikä+sittenkään+usko+että
08.12.2018 13:43
Eikö+juuri+siitä+keskustella?+Kuka+on+se+ITSE+joka+parantaa+itsestään.
Otetaan+tämä+kerran+kirjaimellisesti,+meissä+on+itse+joka+parantaa,😶
08.12.2018 10:39
Minulle+tämä+kysymys+on+avautunut+tuhlaajapoika+kertomuksen+avulla.+Jumala+on+jo+antanut+anteeksi.+Aina+kun+muistan+jonkun+erehtymiseni,+silloin+muistan+että+Jumala+on+jo+antanut+anteeksi.
Samalla+olen+kiitollinen+että+muistin,+siis+muistaminen+onkin+kiitoksen+paikka,+Isä+odottaa+...
07.12.2018 10:03
Kun+vaihtoehtoja+ei+ole.+Tuska+kaipaus/tuska+kasvaa+lopulta+niin+suureksi+että+rakkaus+vetää+puoleensa.
06.12.2018 21:58
Olisin+taipuvainen+ajattelemaan+että+vallanpitäjät+pelkäsivät+ja+villitsivät+kansan+köyhää+saarnaajaa+vastaan.
06.12.2018 18:54
Juuri+noin
#Pitäisi+yrittää+muistaa+käyttää+sanaa+rakkaus+sen+laajemmassa+merkityksessä"
+Se+laajempi+merkitys+pitäisi+opettaa+jo+lapselle+eli+HYVÄKSYN+SINUT+SELLAISENA+KUIN+OLET.
Eikä+se+tarkoita+kurittomuutta+
Se+on+niitä+vanhemman+riemuja+joita+lapsi+opettaa
06.12.2018 15:37
ottaa+vastakin
06.12.2018 15:28
46 / 121