Vapaa kuvaus

Aina käy niinkuin käy

Aloituksia

63

Kommenttia

2433

1. "Jos+ihmisellä+olisi+sielu+em.+asiat+ei+voisi+vaikuttaa+tietoisuuteen.+"Miten+niin?+Ei+oikein+avaudu,+vai+oliko+tarkoitus+olla+sarkastinen.Jos+sovitan+että+sielu+on+kokoelma+vanhoja+muistikuvia+niin+eihän+se+mitenkään+määrää+tietoisuuden+mahdollisuuksia.Olen+samaa+mieltä+kuin+"eimennytjakeluun"+sielu+eli+menneisyys+vain+unohtuu+silti+tietoisuus+eli+mieli+toimii.Ihmisen+onnellisuus+taas+on+sidoksissa+mieleen+siten+että+onnellinen+ihminen+on+onnellinen,+olipa+hänen+käsityksensä+(elämästä)++kuoleman+jälkeisestä+mikä+tahansa.Käsiteistä+vielä:+itse+ajattelen+että+tietoisuus+ja+mieli+ovat+synonyymeja,+tietoisuutensa+avulla+ihminen+valitsee+eli+reagoi.++Sitten+on+aivot+joiden+avulla+valittu+reagointi+muuttuu+valintansa+mukaan+fyysiseksi+toiminnaksi.+Joka+hetki+reagoin+,-+elän+,-+tiedostan.+Reagointi+on+onneksi+usein+huomaamatonta.
  2. En+ole
  3. Nyt+puhn+jällen+vai+omiani:Minulle+Pyhä+Henki+on+Jumalan+ääni+minussa+minulle.+(Taivasten+valtakunta+on+sisälläni)Jeesus+on+esimerkki+Kristustietoisuudesta.+Sama+tietoisuus+joka+on+myös+PH.llaJumala+on+kaikenkattava+Henki+eikä+mitään+ole+sen+ulkopuolella.+Jumaluutta+voi+kuvailla+miten+ikinä+kun+se+on+Kaikki+ja+KaikessaJumala+on+Rakaus+sen+syvimmässä+ja+puhtaimmassa+merkitykseesäEnkelit+ovat+Rakkauden+sanansaattajia+hekin,+Jeesuksen+apulaisia,+sallinet+lapsenomaisen+ilmauksen