Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitään+henkilöä+eikä+persoonaa+tule+vaan+ihmisen++mieleen+tulee+anteeksianto+ja+rakkaus,+sekä+ymmärrys+ja+kyky+toimia+noiden+arvojen++mukaisesti.+Siksi+voidaan+havaita+että+monille+Hän+on+jo+tullut
02.02.2017 18:20
Havaintosi+on+sinulle+arvokas
02.02.2017 11:35
aloitus+on+oma+mielipiteeni+enkä+vastaa+kommentteihin,+joiden+pääsisältö+on+evankeliointi
tai:
Tohtorinväitöskirjan+tehneet+kirkon+piispat+ja+muut+kristityt+tekevät+usein+ison+eron+...
Joten:+Jokainen+elää+omaa+elämäänsä,+kokee+omat+kokemuksensa,+miten+muuten+voisikaan+olla
01.02.2017 11:04
Teoria+vain+odottaa+tekijäänsä,+mikä+se+lieneekin.+Tämän+hetken+tilanne+vain+kertoo+tietämättömyydestä.+Sitten+on+jälleen+miljoona+uutta+kysymystä,+ja+tuhansia+väittelyitä+että+enempää+(järkeä+ja+keksintöjä)ei+voi+olla..+niinkö?
Tietämättömyyttä+on+tietenkin+tuhansittain.
Onhan+pyöräkin+keksitty+ja+vasta+sitten+otettu+käyttöön
31.01.2017 22:23
löysin+linkin+Tämä+on+mielestäni+arvokasta+ymmärtää+että+jokainen+elää+omassa+kuplassaan.+Ei+tämä+ole+pois+eikä+lisää+uskonnolliselle+ajattelulle+eikä+ateismille,+ellei+sitä+sellaiseksi+koe.
http://www.hs.fi/tiede/art-2000005052236.html?ref=rss.
31.01.2017 22:13
Kiitos+samoin.+Vielä+lisäisin+että+mikä+on+pientä+tai+suurta.+Pienikin+vaikutus+on+vaikutusta,+ja+nythän+kuitenkin+ajatellaan+jotenkin+ihmistajunnan+puitteissa+joka+muuttuu+sitä+mukaa+kun+kehitetään+tarkempia+mittaustapoja.
Siis+olevaisuus+on+älykästä+jos+havaitsija+käsittää+se+siten.+Havaitsija+luo+...+ja+tähän+tuhannen+ja+yhdenyön+ja+kaikki+muut+maailmankatsomukset...ismit+ja+dogmit
Kokeeko+joku+että+jokin+tiedemies+asuu+mielessäsi+ja+vetelee+dioja+näkö,+kulo+tai+muuhun+havaintomaailmaasi.+Jokainen+luo+omansa.
tri.+Revonsuon+artikkeli+pari+viikkoa+sitten+hesarissa
31.01.2017 22:05
Paraneminen+on+varmaa+mutta+mikä+on+kullekin+parasta,+kuulostaa+ehkä+saivartelulta+mutta+ei+missään+tapauksessa+ole+sitä.+Kehon+paraneminen+on+toissijaista.+Mielen+paraneminen+-+anteeksianto+-+on+ensisijaista:
Kun+mieli+paranee+kehokin+paranee.+Milloin+henkilö+antaa+anteeksi+itselleen+silloin+on+myös+kehon+paraneminen+mahdollista.+(Antaa+mielensä+rakkauden+käyttöön+=parantajan+työhön)
Muistelen+käskyä+rakasta+itseäsi,+huom.+se+ei+ole+mitä+tahansa+suositusta+tai+rupattelua+se+on+käsky.+Ei+pidä+kuvitella+että+Jumala+olisi+jotenkin+minun+(sinun)kohdalla+epäonnistunut+ja+pitäisi+kylpeä+itsesyytöksissä+ja+itsensä+alentamisessa.+Jumala+antoi+jokaiselle+kaiken+täydellisesti.+Vain+siitä+Luojan+täydellisyydestä+voin+antaa+jokaiselle+saman+täydellisyyden+eli+terveyden.+Siinä+täydellisyydessä+jokainen+on+samanarvoinen.
31.01.2017 21:49
Se+mikä+aloituksessa+vaikutta+tuomitsevalta+on+sitä+hänelle+joka+tuomitsee.+Annetaan+se+ajatus+anteeksi.
30.01.2017 09:03
Onko+vielä+joku+joka+väittää+etteikö+kaikki+vaikuttaisi+kaikkeen.
Eniten+vaikuttaa+jokainen+itseensä.+Kun+maailmankuvasi+muuttuu+silloin+maailmasi+muuttuu.
30.01.2017 08:52
Kysyitkö+Jumalalta+vai+itsekö+aivan+tiedät+millainen+elämä+sielläpäin+on+heille+paras+mahdollinen.+Eikä+sielläkään+jokaisen+elämä+ole+samanlainen.
Onko+sinun+paras+kaikille+paras?+Parasta+on+se+että+ajattelet+ja+huomaat+erilaisia+vastauksia+itsellesi
27.01.2017 19:11
niin+minäkin+:D++ja+tiedän+että+se+ei+riitä+hänelle+joka+väittää+että+se+ei+todista+mistään+mitään.
27.01.2017 16:01
Uskonnot+on+erityisiä+ja+erilaisia.
Totuus+on+ainoastaan+yksi+Ei+voi+olla+monta+totuutta+ollakseen+totuus
25.01.2017 11:47
Edelleen+neliö+todistaa+että+Jumalalle+ei+voinut+tulla+yllätyksenä+hänen+omat+luomuksensa.+Neliön+todistus+opettaa+että+Jumala+loi+myös+synnin+ja+ristinkuoleman+ja+kaiken+minkä+siitä+kirjoitetaan.+Kuin+myös+sovituksen?+Omaa+luomustaan+kohtaan.+Järjetöntä????
Oikeana+pidän+ajatusta+joka+on+Raamatussa+ilmaistu+ensi+lehdillä:+Aatami+nukutettiin+jotta+hänelle+pystyttiin+unessa+luomaan+ajatus+erillisyydestä+eli+Eevasta.+Seurauksena+elän+dualismin+unessa.+Raamatun+mukaan+suuremmassa+määrin+ketään+ei+ole+herätetty.
Kukaan+ei+väitä+vastaan+että+tätä+ei+olisi+raamatusta+luettu.+Olemme+unessa.
23.01.2017 19:05
Ymmärrän+kertomuksessasi+oman+kokemukseni.+Kukaan+ei+elä+minun+elämääni+puolestani+vaikka+Jeesuksen+veriuhrin+korostaminen+sellaiseen+mielikuvaan+helposti+johdattaa.
Minun+puolestani+Jumala+eikä+Jeesus+uhrannut+mitään.+Jeesus+antoi+esimerkin+miten+kehon+tuhoaminen+ei+mitenkään+lopeta+hänen+(ihmisen)+elämää,+tietoisuutta,+henkeä.
Luterilaisen+kristinuskon+kulmakivi+on+ymmärretty+väärin+ja+Jeesuksen+opettama+anteeksianto+ja+rakkaus+jätetään+toissijaiseen+asemaan+ja+korostetaan+veren+??+uhrin??puhdistavaa??+merkitystä.+Uhrista+jää+vain+syyllisyys+mieleen.
Siitä+huolimatta+että+jokainen+kokee+päivittäin+miten+suri+merkitys+anteeksiannolla+ja+rakkaudella+on++jokapäiväisessä+elämässä.
Siksipä+annan+ajatukseni+virheellisesti+ymmärretystä+ristinkuolemasta+anteeksi.
21.01.2017 10:32
Ajatuksesi+syntyi+aivan+ilman+mitään+voimaa.+Niinkö+tarkoitat.
Niin+ei+voi+olla.+Sopivan+kokoinen+värähtely+aivoissasi+sai+aikaan+sen+minkä+kirjoitit
Sarkastisesti+sanoisin+että+se+syntyi+ilman+energiaa+joten+se+selittää+järjettömän+vastauksen.
Kun+mikään+ei+synny+ilman+voimaa,+energiaa,+värähtelyä,+ilman+tahtoa,+ilman+henkeä.
Nimitä+sitä+millä+nimellä+tahansa.+Voima+on+oltava.+Se+että+jotain+on+todistaa+sen+puolesta+että+jotain+on.+Nimitykset+vaihtelee+ja+niitä+pitää+keksiä+lisää+että+pysty+jatkamaan+väittelyä+eli+todistamaan+sen+puolesta+että+jotain+on.
Jokainen+väite+todistaa+että+väite+(Jumala,+voima,+henki,+mieli+,+ajatus,+tahto+on).+Se+on+kummalista+että+jotain+nimeä+substantiivia+ei+olisi?
18.01.2017 21:48
Juuri+näin:+Taivas+on+mielen+tila
Jotkut+oppivat+iän+karttuessa+ottaman+vastuun+mielensä+tilasta.
Valitettavan+monille+riittää+väite+että+olen+poissa+tolaltani+kun+sinä+sanoit+tai+teit+jotain+tai+jätit+tekemättä.+Silloin+jätetään+huomiotta+että+itse+on+päättänyt+syyllistää+kanssakulkijansa++ja+luopunut+"taivaasta"+omasta+tahdostaan.
17.01.2017 17:16
Ihmeiden+Oppikurssi+hyväksyy+että+kukaan+ei+voi+muuttaa+kenenkään+mieltä+eli+kuten+suomi24+palstoiltakin+näkee+jokainen+pitää+omasta+näkemyksestään+ehdottomasti+kiinni.+Itse+Jumalakaan+ei+ota+pois+keltään+mitään+(mielipidettä)+ellei+henkilö+itse+muuta+mieltään.+Tätä+tarkoittaa+se+että+jokainen+on+itse+oma+opettajansa.+(valotyöntekijänsä)
10.01.2017 20:38
tai+enkelit+ovat+niitä+jotka+ovat+jo+käyneet+ja+läpäisset+tai+löytäneet+suunnan,+-kurssin,+miten+vain+haluat
Varsinainen+opetus+tähtää+oppilaan+mielen+muutokseen+ei+niinkään+tutkimaan+kaverin+tai+enkelin+mieltä+tai+asemaa.
Siinä+on+yksi+syy+miksi+kurssi+ei+ole+bestseller.+Siellä+vain+kerrotaan+miten+itse+kukin+henk.+kohtaisesti+voi+opiskella.+Kurssi+puhuu+opettajasta+ja+oppilaasta
Jokainen+oppilas+on+kurssin+opettaja,(eli+valotyöntekijä,+sitä+ilmaisua+ei+kurssi+käytä.)
10.01.2017 20:26
Jokaiselle+sattuu+virheitä,+varmaan+olet+tätä+näinkin+miettinyt.
Luterilaisuus+antaa+anteeksi+itselle+pyytämällä;+rakasta+itseäsi,
muuten+uskonto+saattaa+myös+lisätä+syyllisyyttä+jos+avaa+raamatun+tietyiltä+kohdilta.
Anna+itsellesi+anteeksi+ajatuksesi+siitä+tapahtumasta.+Sitä+ei+kuitenkaan+enää+saada+tekemättömäksi+joten+miksi+sitä+pitäisi+muistella+ja+syyllistää+itsensä.+Jokaisella+näitä+on.+Jokainen+on+itse+vastuussa+ajatuksistaan.+Kukaan+ulkopuolinen+ei+voi+ottaa+pois+sitä+ajatusta+mielestäsi.+Anna+se+korkeampaan+käteen,+ja+luota+että+annettu
05.01.2017 13:00
Olisiko+mahdollista+ajatella+että+tällaista+ihmistä+ei+ole+opetettu+syyllisyyteen.
Tietenkään+kukaan+ei+pysty+opettamaan+muuta+kuin+omia+tuntojaan+(syylisyyttään)+joten+on+selvää+ettei+tällaista+opetusta+ole+mahdollista+kokea.
Olen+kuitenkin+ajatuksen+tasolla+valmis+hyväksymään+että+syyllisyys+on+opetettua+ja+opittua.+Seurauksena+on+että+hädissään+=syylisyydessään+yksilö+on+pakotettu+elämänsä+aikana+rakentamaan+itselleen+suojakuoren+omaa+syyllisyyttään+vastaan,+joka+parhaiten+ilmene+ajatuksessa;+minä+tiedän+kaiken+oikein.
Synti+vaatii+rangaistusta
Virhe+voidaan+korjata
Kokeko+eläin+syyllisyyttä
Eläin+kuitenkin+oppii+erilaisia+asioita+virheistään?+Onko+ne+silloin+virheitä,+eikö+se+ole+vain+opetusta,+onnenpotkuja.
Vain+ajatteleva+ihminen+sekoaa+synnintuntoon
05.01.2017 11:24
88 / 121