Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
outsider1
profiilit
outsider1
outsider1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
22
Kommenttia
5203
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Moninpelit ovat yltiösosiaalisille. Minä pelaan vain yksinpelejä.
21.12.2014 17:36
Edes jouluna ei voi syödä suklaata? Huh huh, eikö kannattaisi relata välillä.
21.12.2014 11:37
Niin, ennen ei normisälli todellakaan painanut 90-100 kiloa, vaan se oli erittäin harvinainen paino. Ihmiset olivat nykyistä lyhyempiä, ja ylipaino oli paljon harvinaisempaa.
20.12.2014 13:52
Itsen kehittäminen tuntuu narsistiselta ja tyhjänpäiväiseltä. Ei minua ainakaan motivoi sellainen.
"Ihminen, jolla on intohimoja, liittyivät ne sitten työelämään tai harrastuksiin, on yleensä kiinnostava."
Viime aikoina olen pyrkinyt löytämään optimaalisia kombinaatioita parissakin tietokoneroolipelissä.
19.12.2014 15:13
Alkuperäinen on ainakin strippiklubi, jossa hilluu melko epämääräistä porukkaa.
19.12.2014 14:19
Aika huono diagnoosi sillä oireyhtymä on Suomessa todella harvinainen, mutta pyöreät posket yleisiä. :-)
19.12.2014 14:15
180/82
Vartalo menettelee, mutta plösö naama häiritsee. Pulleat posket ja näkyvä kaksoisleuka jos ei viitsi partaa ajaa. Kaljalakko ja pieni määrä liikuntaa päivässä toki korjaisi asian parissa kuukaudessa.
19.12.2014 02:41
"Suuri suomalainen seksikysely 2014 toteutettiin Terve.fi-sivustolla keväällä ja alkukesällä 2014 yhdessä Huippukiva.fi:n kanssa. Kyselyyn tuli 8 615 vastausta. Sen toteutti Terve Media Oy, joka tuottaa Terve.fi-sivustoa."
Aaarghhh! Eivät tällaiset nettikyselyt kerro mistään mitään. Pitää olla satunnaistettu otos, jotta se voidaan yleistää koko väestöön.
18.12.2014 13:58
Jos tarjotaan, syön yhden. En yhtään tykkää niistä tai muista makeista leivonnaisista.
17.12.2014 17:36
"Se minun pointtini on se, että parisuhteessa olevat naiset NIMENOMAAN HALUAVAT niitä päinvastaisia miehiä kuin heidän omat kumppaninsa ovat. Se pitkä, ERITTÄIN KOMEAKASVOINEN, lihaksikas, harteikas, isokokoinen, ISOKALUINEN, sosiaalinen, hyvä sängyssä oleva, johtajataitoinen, jne. mies vain kiinnostaa naisia niin ***** saatanan paljon enemmän kuin se tavismies, jolla ei ole hevon vittuakaan annettavaa naisille."
Tälläisiä miehiä ei ole saatana olemassakaan, joten puhut nyt lähinnä omista fantasiakuvistasi.
Toiseksi olet ymmärtänyt pariutumismekanismin päin honkia. Se on tyypillistä niille, jotka ovat ottaneet asiantuntemattomien teekkarien kehittämän ns. MA-teorian todesta.
Oikeasti rakastuminen on biokemiallinen reaktio, joka aiheuttaa sen, että RAKKAUDEN KOHDE NÄHDÄÄN LÄHES TÄYDELLISENÄ. Ei tässä vaiheessa HAAVEILLA KENESTÄKÄÄN TOISESTA. Nämä ovat evoluutiopsykologisia faktoja.
Kun rakastumisvaihe parin vuoden päästä loppuu, niin sitten toivottavasti ja hyvässä tapauksessa on kehittynyt syvemmäksi kiintymissuhteeksi yms., jolloin ei myöskään liiemmin haaveilla muista.
16.12.2014 15:51
Kyllä tuollaiset henkilöt, psykopaatit, ovat huijanneet lukemattomia miehiäkin, myös rakkaudella jos sattuvat olemaan naisia. He ovat todella lahjakkaita siitä, ja uhreille jää vain häpeä kun ovat langenneet jälkikäteen niin tyhmiltä kuulostaviin juttuihin.
Toki tuollaiset Navy Seal -jutut olisi ollut helppo tarkistaa. Navy Seal -koulutuksen on läpäissyt vain yksi suomalainen, eikä se ole tuo henkilö. Mutta rakkaus on sokea. Ilmeisesti rakkauden yksi biologinen tarkoitus on jopa se, että epämiellyttävät asiat partnerissa jätetään huomioimatta.
15.12.2014 20:10
Jos minua tarkoitit, niin en taida olla varsinaisesti kohderyhmää, ja Bivie näyttää asuvan aika kaukana.
15.12.2014 19:19
Ps. tässä kirjoittajassa kyllä tiivistyy, mitä seuraa kun ns. MA-teoria otetaan todesta. Ihminen on vain haluttavien ja ei-haluttavien ominaisuuksien kokoelma, ja jokainen "haaveilee" aina mahdollisimman plusmerkkisestä ominaisuuskokoelmasta, vaikka on joutunut ottamaan parikseen vaatimattomamman ominaisuuskokoelman.
15.12.2014 18:24
"Jos lähestulkoon kaikki naiset, 99 prosenttia heistä, haaveilee AIVAN PÄINVASTAISISTA miehistä, kuin heidän omat miehensä, niin minä en ala sellaiseen hevon ***** saatanan paskaan. "
Mistä näin päättelet? Minusta tuntuu kaukaa haetulta, että nainen rakastaa enemmän jotain EPÄTODELLISTA HAAVEKUVAA kuin OIKEAA, OLEMASSAOLEVAA IHMISTÄ, joka on ehkä hänen lastensa isä, johon on kiinnytty vuosien suhteen myötä ja jonka tietää rakastavan häntä.
15.12.2014 18:20
Voi perhana tämän langattoman näppiksen kanssa...
15.12.2014 14:26
"Minun pitäisi siis vain hyväksyä itseni? En HEVON VITUSSAKAAN. Sitä en tee ikinä. Minulla on toiveeni, minulla on haluni, minulla on viettini, minulla on unelmani, jne. Ja siinä pysyn. Vaikka minä kuinka hyväksyisin oman nollatasoni, niin se ei auta minua saamaan sitä, mitä haluan. Se ei vie minua yhtään mihinkään."
"Kaikki tai ei mitään" -ajatusvirhe.
http://panicdisorder.about.com/od/livingwithpd/tp/All-Or-Nothing-Thinking.htm
Mahdottomat tavoitteet tekevät vain onnettaksi. Kannattaisi ehkä pohtia MIKSI haluat välttämättä olla KAIKKEIN tavoitelluin mies? Siksi että saisit parisuhteen? Ei siihen tarvitse olla kaikkein tavoitelluin. Riittää että joku huolii sinut ja sinä huolit hänet. Paljon realistisempi tavoite, eikö?
15.12.2014 14:25
Ei, kyllä molemmat ovat erittäin tunnettuja matemaatikko jo saavutustensa perusteella.
14.12.2014 19:18
Kyllä se nyt on yleisestikin tiedossa, että luonnontieteistä kiinnostuneet eivät suinkaan ole mitään kilpailuhenkistä sakkia. Tiede vie yksinkertaisesti mielenkiinnon lapsellista ihmisten välisistä kisailuista. Tunsin nuorena tyyppejä, joista on sittemmin tullut Suomen tason huippututkijoita, ja sanaa "kilpailuhenkinen" ei todellakaan voi heidän kohdallaan käyttää. Ja uskotko vaikkapa, että käytännössä autistinen matemaatikko Peter Erdös tai Clay-instituutin miljoonan dollarin palkinnosta kieltäytynyt Perelman ovat/olivat kovinkin kilpailuhenkisiä? :D
14.12.2014 19:06
Tyhjää paleokonservatiivista höpöspekulointia. Käytännössä tiedetään, että naiset suhtautuvat pettämiseen vähintään yhtä negatiivisesti kuin miehet. Asialla on ehkä adaptiivinen selitys tai sitten ei, mutta tosiasioita ei voi kieltää.
14.12.2014 18:59
Japanissan ilmiön ehkä suurin syy on konservatiiviset sukupuoliroolit, jotka eivät mahdollista äitiyden ja uran yhdistämistä.
Länsimaissa ura ja äitiys voidaan feminismin ansiosta yhdistää paremmin, joten ongelma on pienempi.
14.12.2014 18:51
204 / 261