TOP 3 Parasta asiaa elämässä?

jokurandomätmi

1. Alkoholi (raikas ja ravitseva sisuviina)
2. Tietokone (Nettipelaaminen CSS)
3. Baarista käydä hakemassa yhdenillanpano (joku laiha muija, ei läskejä)

42

532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinähän ne

      1 kikkelini ja minä itse 2 citroen c5 ja saa ajaa sillä 3 kotini

    • eri pelaaja

      Vielä kun saisi tuon kolmosen tulille, niin sitten olisi elämä kondiksessa. Nykyään on:

      1. Alkoholi (olutta tai lonkeroa fiiliksen mukaan)
      2. Tietokone (Nettipelaaminen World of Warcraft ja Diablo 3)

      Luulen että naisettomuuteni on tulosta samasta persoonallisuudesta, joka on vienyt noiden pelien pariin. Noissa on helppo soolota ja niissä voi kerätä virtuaalista valuuttaa, joten tulee sydäntä lämmittävä feikkifiilis, että tekee jotain hyödyllistä, kun oikeassa elämässä ei osaa. Sinä taas pelaat tuollaista aggressiivista kilpailupeliä, jossa sekä pelataan tiimikaverien kanssa yhteen (sosiaalisuus), että taistellaan toista tiimiä vastaan (kunnianhimoisuus).

      Tuo normaali miehen luonteesi tuo sinulle naisia ja siksi olet tuon pelin myös valinnut. Minun alhainen testosteronitaso on johtanut itsesääliin ja helppojen palkintojen etsimiseen jostain muualta kuin tosielämästä. Kokeilin kerran Dota 2:ta, mutta rupesin itkemään, kun tiimikaverit on siinä niin ilkeitä.

      • Moninpelit ovat yltiösosiaalisille. Minä pelaan vain yksinpelejä.


    • atm4ever

      1. Opiskelu
      2. Tietokone
      3. Työt

      joku vois sanoa, että hanki elämä...

    • rjrlwjr

      1. Kuntoilu
      2. Matkailu
      3. Tietokone

    • Elämän sisältö

      1. Tietokone
      2. Ruoka
      3. Kirjat

    • 1. Ystävät
      2. Vapaa-aika/harrastukset
      3. Opiskelu

    • 8+13

      Ei elämässä ole paljon hyvää ilman naista.

    • m m m

      1. Kakkaaminen
      2. Aivastelu
      3. Joulu

    • 1. Terveys ja turvallisuus, oma ja läheisten
      2. Rakkaus ja se, että tietää olevansa rakas ja tärkeä läheisilleen
      3. Lemmikkieläimet

      Bubbling under: työt, matkailu, opiskelu, kirjallisuus, muut harrastukset

    • top3+3

      tärkeintä
      1. raha on nuoren miehen elämässä tärkeintä
      2. isänmaa
      3. neliöiden määrä yksiössä

      vähiten tärkeintä

      1. tukka
      2. toimiva kikkeli
      3. muiden mielipiteet

    • krapula taas

      1. Jumalan armo
      2. Juomattomuus
      3. Uni

    • nainennnnmmmm

      1.Rakkaus (hot boii)
      2. Musiikki (duuni
      3. Koti (i feel good)

    • Ennen ne olivat Koti, Uskonto ja Isänmaa? Mutta koska länsimaisen lääktieteen kehittyminen on vuosituhansien aikana vaikuttanut moneen filosofiseen oppisuuntaan. - Näin ollen niiden opettama ihmisruumiin kunnioitus on kuitenkin johtanut siihen, että esim. alkoholi on noussut arvoon mittaamattomaan.

      Eli!

      1. alkoholi
      2. jurrissa postaaminen
      3. jurrissa paneminen jurrista muijaa joka ei ole läski tai tyhmä.

    • knimimerggi

      1. Onnellisuus (onnellinen voi olla elämän pienistä asioista, joilla ei ole mitään tekemistä rahan tai terveyden kanssa)

      2. Terveys

      3. Omat rakkaat läheiset ihmiset (omat lapset, vanhempani, sisarukset, ystävät)

      Muita tärkeitä: oma koti, työ, harrastukset, opiskelu.

      • ddggrrffttggss

        Piti juuri kirjoittaa saman kuin "knimimerggi", parasta taitaa tosiaan olla onnellisuuden hetket, joka syntyvät aika arkisistakin asioista: rauhallinen kahvihetki aamulehden uutisten ääressä, kiireettömyys omien asioiden parissa työskennellessä, oman kodin rauha, ruoka-, juoma- ym. tekemisistä ja nautiskeluista puhumattakaan...

        läheiset ihmiset

        yrittää tehdä merkityksellisiä asioita, pieniä ja suurempia


    • miehen kuvatus

      1. Happi
      2. Vesi
      3. suomi24

      • Ootko joku kemisti? Toi on H24O


      • miehen kuvatus
        modelli kirjoitti:

        Ootko joku kemisti? Toi on H24O

        En ole Kemistä, vaan Oulusta.


      • miehen kuvatus kirjoitti:

        En ole Kemistä, vaan Oulusta.

        Ja tykkäät Tolusta.


      • vaarallinen aine
        modelli kirjoitti:

        Ootko joku kemisti? Toi on H24O

        Ei vaan OH2OS24, en koskisi.


    • dgffdgfdg

      1. Kohtuu kookas siitin
      2. Tiukka perse
      3. Korkea älykkyys

      • Kuka kutsui!


    • Sonne

      Mun ykkönen on Lapin nainen (joka ei noteeraa mua)

      Kakkonen on kakkonen (Pikku Kakkonen)

      Kolmonen on kaupallinen kanava, jossa eksyn Pirkkona

      Nelkulta tulee mainoksia.


      Sen jälkeen tulee jumalainen perse.


      https://www.youtube.com/watch?v=t7jQ6kMq0d0

      • Sonne

        Eli Foxilla mennään.

        (naurua)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Eli Foxilla mennään.

        (naurua)

        Mikä siinä on vikana. että en saa sitä mitä tahdon?

        (reps)


    • Pleikka viina runkku

      1. Pleikka
      2. Viina
      3. Runkku

    • pipppelipoika

      1. Aurinko
      2. Kesä
      3. Ihmiset

    • oUjee,

      1. Sex
      2. Drugs
      3. ROCK´`N ROLL

    • piggerpicture

      1. Vapaus, vähä laajamittainen käsitys, esim jos halvaannut tai joku orjuuttaa, määrää /vangitsee sinut, se on vapauden menetystä.
      2. Kaikki kiva teknologia joka helpottaa/parantaa elämänlaatua.
      3. Uusien asioiden oppiminen/avoin mieli.

      JA toki varmaan menee kaiken näiden edelle, perhe/ystävät jne.

    • 1. ehdttomasti 2 lastani
      2. ystävät ja vanhemmat
      3. musiikki (ilman ei vaan voi olla)

    • nofriendz

      1.perhe
      2.lemmikki
      3. musiikki

    • ANisViiNa

      1. PILLU
      2. BODAILU
      3. PIIRTÄMINEN

    • Inthe rich man world

      1 Raha
      2 Lisää rahaa
      3 Aivan hel.vetisti rahaa

    • joo0o

      1. Terveys
      2. Perse
      3. Maha

    • Äähähä!

      1. Naisten vihaaminen
      2. Runkkaaminen
      3. Voittajatunne

    • DarkFear (ei kirj.)

      Nuoren miehen elämässä tärkeintä on:

      1) Tuuhea tukka
      2) Varallisuus
      3) Yli 50m2 asunto

    • mies--,

      1. komea parrankasvuni
      2. älykkyyteni
      3. Seksiviisauteni

    • Ikisinkku M

      Olisihan noita mutta laitetaan nyt vaikkä nämä vapaan ja suvaitsevaisen euroopan ilmentymät tähän kun niistä täällä niin saamme nauttia:
      1. Seksuaalisesti vapautunut sinkku-suominainen ja sen isättömät lapset
      2. Feminismi
      3. seksuaalinen tasa-arvo, homoliitot, pedofiilin oikeudet jne.

      • 1nainen

        1. Naaamiomies fantasia
        2. Ikisinkku pukkina fantasia
        3. Kahvi ja pulla


    • Gammaromeo

      1. rakkaus&seksi
      2. urheilu
      3. raha

      Tärkeimmän asian suhteen absoluuttinen puute. Rahaa olisi kiva olla enemmän, vaikka keskiverrosti pärjäänkin taloudellisesti. Runsaampaa urheilemista rajoittaa välillä ajanpuute ja toisinaan viitseliäisyys, 3 krt/vk on minulle vähän. Joskus menee monta tuntia päivässä penkkiurheilun parissa.

    • 1. Naisen tekemä siittimen hankaus ihanilla nahkahansikkailla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe