...ja enemmän kuin joka kymmenennellä vain yksi seksikumppani.
http://www.terve.fi/seksuaalisuus-ja-seksi/79075-seksi-nain-monta-partneria-suomalaisilla-on-ollut
Eli aika kokematonta kansaa ollaan noin yleisesti ottaen, jos joka 7.-8. vastaantulija on ollut korkeintaan yhdenkanssa.
2 % suomalaisista kokemattomia
53
325
Vastaukset
- ölölölölölöööööööööö
Eipä ihmine sen parempi ole, onks sil ollu 1vai 10 seksikumppanii.. Ihminen jolla paljon seksikokemuksii eivain tiedä mitä tahtoo.
- 45+34
"Ihminen jolla paljon seksikokemuksii eivain tiedä mitä tahtoo."
Tai sit se on nimenomaan halunnut paljon seksikokemuksia. - niin..
45+34 kirjoitti:
"Ihminen jolla paljon seksikokemuksii eivain tiedä mitä tahtoo."
Tai sit se on nimenomaan halunnut paljon seksikokemuksia.Sokeaa himoa, eläimen elämäää...
- Lika barn
niin.. kirjoitti:
Sokeaa himoa, eläimen elämäää...
Voihan ne monet kumppanit olla hyvinkin tarkkaan valittu. :)
- 45+34
niin.. kirjoitti:
Sokeaa himoa, eläimen elämäää...
Onko susta himo paheksuttavaa?
- niin..
45+34 kirjoitti:
Ei se ole, kunhan ei petä kumppania.
- 45+34
niin.. kirjoitti:
Ei se ole, kunhan ei petä kumppania.
Samaa mieltä.
- Naisasialooseri.
45+34 kirjoitti:
Naisen himo on paheksuttavaa jos se kohdisuu mieheen ja sellainen nainen pitäisi mielestäni uittaa rikkihappoaltaassa. Mies on se, joka himoitsee ja nainen se jota himoitaan, kaikki muu on luonnotonta eikä sitä pidä hyväksyä.
- ryppis
Toisaalta voi myös sanoa, että 100% suomalaisista on ollut joskus kokemattomia. En siis ole koskaan ymmärtänyt näitä tilastointitapoja. Tuossakin iän merkitys ohitetaan hyvin heppoisesti. Jos jotain vertailudataa haluttaisiin oikeasti tehdä, pitäisi kertoa esim. kuinka moni 15, 20, 25, 30, 35 jne. vuotiaista on kokematon tai johonkin muuhun kumppanimäräryhmään kuuluva.
- Ikäkysymys
Nimenomaan. Olisi ollut kiinnostavaa kuulla minkä ikäisillä ihmisillä oli ollut mitenkin paljon kumppaneita.
- vanhapoika78
Aika jännä juttu, että kuulun tuohon kahteen prosenttiin, jolla ei ole ollut seksipartnereita.
Se täydellinen yksinjääminen ja erakoituminen on niin helppoa miehelle Suomen kaltaisessa maassa.Mitä tarkoitat ilmaisulla "Suomen kaltaisessa maassa"? Olisiko tilanteesi toinen, jos asuisit vaikka Ruotsissa? Espanjassa? Yhdysvalloissa? Kiinassa? ...? Ja mistä näin päättelet?
- dcbhhnn
helka kirjoitti:
Mitä tarkoitat ilmaisulla "Suomen kaltaisessa maassa"? Olisiko tilanteesi toinen, jos asuisit vaikka Ruotsissa? Espanjassa? Yhdysvalloissa? Kiinassa? ...? Ja mistä näin päättelet?
En tiedä vanhanpojan 78 kokemuksista. Mutta omista voin sen sanoa että vaikea se on seksikokemuksia tai parisuhdetta saada kun asuu jossain landelle muutaman tuhannen ihmisen kylällä. Täällä missä minä asun niin kokemukset ja kumppani pitäs hakea jo lukio aikoina. Sen jälkeen on kaikki naiset lähtee jatko opiskeluihin js jäävät sille reissulle. Täällä ei ole yksinkertaisesti naisia. Ja aika vaikea se on keneenkään tutustua 100 kilsan päässäkään. Vaikka on näitä treffisivuja niin siellä miehen pitää olla poikkeuksellisen komea ja osata kirjoittaa.
Olen kokeillut 3 vuotta tuloksetta.
Ei mullakaan ole muuta mahdollisuutta naisen lämpöön kun käymällä ulkomailla. Ja jos meinaa parisuhteeseen ja perheeseen niin emäntä on hommattava rajan takaa!
Sen voin jo todistaa sillä että kaverini on samoissa tilanteessa.
Esim läheisessä kaveripiirissäni 7 on naimisissa venakon kanssa, ja työkään ei ole selitys ettei naiset viihdy syrjässä. Koska näistä seitsämästä naisesta jokaiselle on löytynyt töitö . Yksi on jopa lääkäri ja yksi opettajana. dcbhhnn kirjoitti:
En tiedä vanhanpojan 78 kokemuksista. Mutta omista voin sen sanoa että vaikea se on seksikokemuksia tai parisuhdetta saada kun asuu jossain landelle muutaman tuhannen ihmisen kylällä. Täällä missä minä asun niin kokemukset ja kumppani pitäs hakea jo lukio aikoina. Sen jälkeen on kaikki naiset lähtee jatko opiskeluihin js jäävät sille reissulle. Täällä ei ole yksinkertaisesti naisia. Ja aika vaikea se on keneenkään tutustua 100 kilsan päässäkään. Vaikka on näitä treffisivuja niin siellä miehen pitää olla poikkeuksellisen komea ja osata kirjoittaa.
Ei mullakaan ole muuta mahdollisuutta naisen lämpöön kun käymällä ulkomailla. Ja jos meinaa parisuhteeseen ja perheeseen niin emäntä on hommattava rajan takaa!
Esim läheisessä kaveripiirissäni 7 on naimisissa venakon kanssa, ja työkään ei ole selitys ettei naiset viihdy syrjässä. Koska näistä seitsämästä naisesta jokaiselle on löytynyt töitö . Yksi on jopa lääkäri ja yksi opettajana.Veikkaan, että nuo samat kokemukset pätevät muuallakin kuin Suomessa, eli että pienellä paikkakunnalla asuvan on paljon vaikeampi löytää naista kuin yliopistokaupungissa asuvan.
Ovatko nuo venäläisen kanssa naimisissa olevat ystäväsi poikkeuksellisen komeita tai kirjoitustaitoisia, vai millä uskot heidän hurmanneen korkeasti koulutetut vaimonsa?dcbhhnn kirjoitti:
Esim läheisessä kaveripiirissäni 7 on naimisissa venakon kanssa, ja työkään ei ole selitys ettei naiset viihdy syrjässä. Koska näistä seitsämästä naisesta jokaiselle on löytynyt töitö . Yksi on jopa lääkäri ja yksi opettajana.Saahan sitä toki naisen Venäjältäkin hommata, ei siinä mitään, mutta ihmettelen vain että miksi se koetaan helpommaksi kuin hommata esim. se 100 km päässä asuva suomalaisnainen? Kyllä suomalaisetkin naiset (tai ainakin minä) voisivat olla halukkaita muuttamaan miehen paikkakunnalle, kunhan se tutustuminen vain joskus etenisi siihen vaiheeseen, että pystyisi päättelemään onko se mies tosissaan vai pelkkä pelleilijä.
Nettideittailua harrastaneena olen sitä paitsi huomannut, että miehet eivät edes yritä lähestyä niitä lähempänä asuvia naisia, vaan kaikki yhteydenotot tulevat satojen kilometrien päästä. Sitten homma kaatuu siihen kun mies (jolla kuitenkin on oma auto) ei voi yhtään joustaa tulemalla edes johonkin isompaan kaupunkiin vastaan tapaamista varten, vaan minun pitäisi nähtävästi tulla taksilla miehen kotiovelle asti.- Ikisinkku M
stellaria81 kirjoitti:
Saahan sitä toki naisen Venäjältäkin hommata, ei siinä mitään, mutta ihmettelen vain että miksi se koetaan helpommaksi kuin hommata esim. se 100 km päässä asuva suomalaisnainen? Kyllä suomalaisetkin naiset (tai ainakin minä) voisivat olla halukkaita muuttamaan miehen paikkakunnalle, kunhan se tutustuminen vain joskus etenisi siihen vaiheeseen, että pystyisi päättelemään onko se mies tosissaan vai pelkkä pelleilijä.
Nettideittailua harrastaneena olen sitä paitsi huomannut, että miehet eivät edes yritä lähestyä niitä lähempänä asuvia naisia, vaan kaikki yhteydenotot tulevat satojen kilometrien päästä. Sitten homma kaatuu siihen kun mies (jolla kuitenkin on oma auto) ei voi yhtään joustaa tulemalla edes johonkin isompaan kaupunkiin vastaan tapaamista varten, vaan minun pitäisi nähtävästi tulla taksilla miehen kotiovelle asti.Ei kaikki miehet ole noin joustamattomia, viimeksi olen yritellyt seurustella olin niin joustava että tulin abc:lle vastaan, kieltämättä olisi ollut mukavaa jos nainen olisi tullut kotiovelle :)
- 22+11
stellaria81 kirjoitti:
Saahan sitä toki naisen Venäjältäkin hommata, ei siinä mitään, mutta ihmettelen vain että miksi se koetaan helpommaksi kuin hommata esim. se 100 km päässä asuva suomalaisnainen? Kyllä suomalaisetkin naiset (tai ainakin minä) voisivat olla halukkaita muuttamaan miehen paikkakunnalle, kunhan se tutustuminen vain joskus etenisi siihen vaiheeseen, että pystyisi päättelemään onko se mies tosissaan vai pelkkä pelleilijä.
Nettideittailua harrastaneena olen sitä paitsi huomannut, että miehet eivät edes yritä lähestyä niitä lähempänä asuvia naisia, vaan kaikki yhteydenotot tulevat satojen kilometrien päästä. Sitten homma kaatuu siihen kun mies (jolla kuitenkin on oma auto) ei voi yhtään joustaa tulemalla edes johonkin isompaan kaupunkiin vastaan tapaamista varten, vaan minun pitäisi nähtävästi tulla taksilla miehen kotiovelle asti.Miten sinä tutustut siellä sadan kilsan päässä olevaan naiseen, minä en ainakaan osaa tulla kenenkään oven takaa hakemaan. Minä olen reilu 30 ja etelä-savossa. Yrittäjä, normaali runkoinen, savuton, sopeutuvainen, rikas..
Olen syksyn aikana lokakuusta lähtien kirjoittanut suomi24 treffien naisille . Suunnilleen pari aloitusta päivässä pohjois ja etelä-savon alueella?
Ensin kiinnostaville ja sellaisille jotka hakivat minun laistaan.
Koko ajan olen rimaa tiputtanut kun vaihtoehdot vähenevät.
Ja aloitukseni on pituuteltaan lähes yhtä pitkiä kuin tämä teksti.
Kaksi naista on vastannut koko syksyn aikana ja sanoneet että olen liian kaukana, kumpikin oli noin tunnin ajomatkan päässä .
Olen saanut kahdelta naiselta aloitteen. Toinen oli Turusta ja toinen Rovanniemeltä.
Kummassakin kehuttiin näköäni ja huolellista esitelmääni, lopuksi totesivat voi harmi kun olet niin kaukana.
Niin ei tässä taida muita vaihtoehtoja olla kuin hommata se nainen Venäjältä. - dcbhhnn
helka kirjoitti:
Veikkaan, että nuo samat kokemukset pätevät muuallakin kuin Suomessa, eli että pienellä paikkakunnalla asuvan on paljon vaikeampi löytää naista kuin yliopistokaupungissa asuvan.
Ovatko nuo venäläisen kanssa naimisissa olevat ystäväsi poikkeuksellisen komeita tai kirjoitustaitoisia, vai millä uskot heidän hurmanneen korkeasti koulutetut vaimonsa?Normaali vartaloisia suomalaisi miehiä. Ja eikä siinä hirveitä kirjoitustaitoja vaadita jo kielieron takia. Se mainittakoon että vain yksi näistä naisista ns osto vaimo. Loput on tulleet pääasiassa ensin töihin. Mutta kaikkien tapaaminen liittyy tähän ostovaimoon.
Nämäkin minun kaverit yrittivät alkuun netin kautta emäntää suomesta mutta se on niin turhaa kun voi olla. Kun Ei saa kenenkään yhteyttä niin se on silloin aika tekemätön paikka keneenkään suomalaiseen tutustua.
Venäläisille naisille miehissä tärkein ominaisuus on se ettei juo , ei ole väkivaltainen ja on uskollinen. - Blunder
stellaria81 kirjoitti:
Nettideittailua harrastaneena olen sitä paitsi huomannut, että miehet eivät edes yritä lähestyä niitä lähempänä asuvia naisia, vaan kaikki yhteydenotot tulevat satojen kilometrien päästä. Sitten homma kaatuu siihen kun mies (jolla kuitenkin on oma auto) ei voi yhtään joustaa tulemalla edes johonkin isompaan kaupunkiin vastaan tapaamista varten, vaan minun pitäisi nähtävästi tulla taksilla miehen kotiovelle asti."Sitten homma kaatuu siihen kun mies (jolla kuitenkin on oma auto) ei voi yhtään joustaa tulemalla edes johonkin isompaan kaupunkiin vastaan tapaamista varten, vaan minun pitäisi nähtävästi tulla taksilla miehen kotiovelle asti."
Heh.
Jos nainen on tullut satojen kilometrien päästä minua tapaamaan, minulle sopii hyvin jos haen deittini autolla esim. lähimmältä bussipysäkiltä.
Bensakulutkin voidaan puolittaa niin ei mene kaikki naisen pussista ;) 22+11 kirjoitti:
Miten sinä tutustut siellä sadan kilsan päässä olevaan naiseen, minä en ainakaan osaa tulla kenenkään oven takaa hakemaan. Minä olen reilu 30 ja etelä-savossa. Yrittäjä, normaali runkoinen, savuton, sopeutuvainen, rikas..
Olen syksyn aikana lokakuusta lähtien kirjoittanut suomi24 treffien naisille . Suunnilleen pari aloitusta päivässä pohjois ja etelä-savon alueella?
Ensin kiinnostaville ja sellaisille jotka hakivat minun laistaan.
Koko ajan olen rimaa tiputtanut kun vaihtoehdot vähenevät.
Ja aloitukseni on pituuteltaan lähes yhtä pitkiä kuin tämä teksti.
Kaksi naista on vastannut koko syksyn aikana ja sanoneet että olen liian kaukana, kumpikin oli noin tunnin ajomatkan päässä .
Olen saanut kahdelta naiselta aloitteen. Toinen oli Turusta ja toinen Rovanniemeltä.
Kummassakin kehuttiin näköäni ja huolellista esitelmääni, lopuksi totesivat voi harmi kun olet niin kaukana.
Niin ei tässä taida muita vaihtoehtoja olla kuin hommata se nainen Venäjältä.No tuo tunnin ajomatka voi tarkoittaa vähän eri asioita sille jolla on oma auto, kuin sille joka on julkisten varassa ja saa huomata että Matkahuollon aikatauluhaku tarjoaa pelkkää eioota sinne peräkylälle…
Tosin jos olet itse tarjoutunut tulemaan vastaan tapaamisessa, tai jopa ajamaan itse naisen paikkakunnalle, niin kyllähän se liian kaukana olemisen valitus käytännössä tarkoittaa sitä ettei vain ollut kiinnostusta näillä naisilla.
Kirjoitustaidon merkitys kyllä valitettavasti on vähän korostunut nettideitissä, eli jos tavoittelee suositumpia naisia, niin kandee kyllä oikolukea ne tekstinsä ennen lähettämistä, sillä eivät nämä suosituimmat jaksa vastata kirjoitusvirheitä viliseviin viesteihin jos parempiakin on tarjolla. Jos suurin osa vaatimattomankin näköisistä ei vastaa, niin sitten voisi kyllä epäillä kirjallisessa ulosannissa olevan hiukan parantamisen varaa.
Se on hienoa jos itse sentään olet ensin kirjoitellut niille lähiseudun naisille. Mutta valitettavan monet tuntuvat vain vitsin vuoksi harrastavan tuota kirjeenvaihtokamujen hankkimista mahdollisimman kaukaa, ja sitten kun saavat toisen kiinnostumaan, toteavat että eihän tästä mitään tule välimatkan takia. Tällaisia tapauksia lienevät olleet juuri nuo sinulle kauempaa kirjoittaneet naiset.Blunder kirjoitti:
"Sitten homma kaatuu siihen kun mies (jolla kuitenkin on oma auto) ei voi yhtään joustaa tulemalla edes johonkin isompaan kaupunkiin vastaan tapaamista varten, vaan minun pitäisi nähtävästi tulla taksilla miehen kotiovelle asti."
Heh.
Jos nainen on tullut satojen kilometrien päästä minua tapaamaan, minulle sopii hyvin jos haen deittini autolla esim. lähimmältä bussipysäkiltä.
Bensakulutkin voidaan puolittaa niin ei mene kaikki naisen pussista ;)Puolitetaan vain bensakulut, ja samoin voidaan puolittaa se bussilipun hintakin. :)
- poiiuuj
stellaria81 kirjoitti:
Puolitetaan vain bensakulut, ja samoin voidaan puolittaa se bussilipun hintakin. :)
Minä ajan naisen luo vaikka 500 kilsan päähän mutta eipä saa mitään yhteyttä minkäänlaisiin naisiin niin yhtä tyhjän kanssa. Taidan ruveta itsekkin ruveta Venäjän naisia selailemaan.
- 2+22
Blunder kirjoitti:
"Sitten homma kaatuu siihen kun mies (jolla kuitenkin on oma auto) ei voi yhtään joustaa tulemalla edes johonkin isompaan kaupunkiin vastaan tapaamista varten, vaan minun pitäisi nähtävästi tulla taksilla miehen kotiovelle asti."
Heh.
Bensakulutkin voidaan puolittaa niin ei mene kaikki naisen pussista ;)Minun kohdallani homma kaatuu siihen kun ne ei koskaan alakkaan! Ajan vaikka kahden tunnin päähän jos joku ois vastassa!
helka kirjoitti:
Mitä tarkoitat ilmaisulla "Suomen kaltaisessa maassa"? Olisiko tilanteesi toinen, jos asuisit vaikka Ruotsissa? Espanjassa? Yhdysvalloissa? Kiinassa? ...? Ja mistä näin päättelet?
Ainut ei-maksullinen naispuolinen joka mua on kehunut oli espanjalainen ja se ihan halus jutella mun kanssa ja piti keskustelua käynnissä. Ja se hymyilikin mulle. Vittu kun nyt vituttaakin asua Suomessa.
- So what???
Ne on vanhoja ihmisiä ja ne on naimisissa onnellisesti.
- piiloalfa
Eli 10% miehistä ja 0,2% naisista on kokemattomia.
- hauki on kala
Nyt mars matikantunnille!
- piiloalfa
hauki on kala kirjoitti:
Nyt mars matikantunnille!
Mietinkin tuota kirjoittaessa, että onkohan tämä oikein. Selvennä?
- hauki on kala
piiloalfa kirjoitti:
Mietinkin tuota kirjoittaessa, että onkohan tämä oikein. Selvennä?
Prosenttiaskuissa et voi laskea noin vain yhteen. Esim. kaksi prommillea sadastatuhannesta naisesta 0,002*100000= 200; Kymmenen prosenttia sadastatuhannesta miehestä 0,1*100000=10000; jos nämä lasketaan yhteen 10000 200=10200; ja näiden prosenttiosuus kahdestasadasta tuhannesta miehestä ja naisesta 10200/200000*100=5,1 Eli 5,1%. Prosenttilaskut ovat vaikeita.
- piiloalfa
hauki on kala kirjoitti:
Prosenttiaskuissa et voi laskea noin vain yhteen. Esim. kaksi prommillea sadastatuhannesta naisesta 0,002*100000= 200; Kymmenen prosenttia sadastatuhannesta miehestä 0,1*100000=10000; jos nämä lasketaan yhteen 10000 200=10200; ja näiden prosenttiosuus kahdestasadasta tuhannesta miehestä ja naisesta 10200/200000*100=5,1 Eli 5,1%. Prosenttilaskut ovat vaikeita.
Kiitos. Minulla oli lukion lyhyt matikka 5.
- hauki on kala
piiloalfa kirjoitti:
Kiitos. Minulla oli lukion lyhyt matikka 5.
Muuten voit olla oikeassa siinä mielessä, että kokemattomia miehiä voi olla enemmän kuin kokemattomia naisia. Mutta en usko, että ero on ihan hirvittävän suuri
hauki on kala kirjoitti:
Muuten voit olla oikeassa siinä mielessä, että kokemattomia miehiä voi olla enemmän kuin kokemattomia naisia. Mutta en usko, että ero on ihan hirvittävän suuri
Jenkkitilasto, jonka en usko pätevän Suomeen (ja kuten aloituksessa kävi ilmi niin Suomessa kokemattomia siis on paljon vähemmän):
http://www.kysy.fi/kysymys/tyoporukassa-juttelimme-aikuisten-neitsyiden-maarasta-ja-joku-sanoi-etta-jopa
Hymyilytti kuitenkin loppukaneetti "Sen sijaan painolla, tulotasolla tai terveydentilalla ei havaittu olevan merkitystä seksuaaliseen pidättyvyyteen."helka kirjoitti:
Jenkkitilasto, jonka en usko pätevän Suomeen (ja kuten aloituksessa kävi ilmi niin Suomessa kokemattomia siis on paljon vähemmän):
http://www.kysy.fi/kysymys/tyoporukassa-juttelimme-aikuisten-neitsyiden-maarasta-ja-joku-sanoi-etta-jopa
Hymyilytti kuitenkin loppukaneetti "Sen sijaan painolla, tulotasolla tai terveydentilalla ei havaittu olevan merkitystä seksuaaliseen pidättyvyyteen.""Alle kolmikymppisissä, sekä miehissä että naisissa, on vielä kohtalaisen paljon yhdyntää kokemattomia, miehissä useammin kuin naisissa. Päälle kolmekymppisinä noin kolmisen prosenttia miehistä ja pari prosenttia naisista säilyy koko elämänsä yhdyntää kokematta. Nämä osuudet eivät ole vuosikymmenten saatossa paljoa muuttuneet. Yhdynnän kokemattomuus on siis hieman yleisempää miehillä kuin naisilla."
http://eufemia.blogspot.fi/2009/03/ilmioiden-olettamisesta.html- Naisasialooseri.
helka kirjoitti:
"Alle kolmikymppisissä, sekä miehissä että naisissa, on vielä kohtalaisen paljon yhdyntää kokemattomia, miehissä useammin kuin naisissa. Päälle kolmekymppisinä noin kolmisen prosenttia miehistä ja pari prosenttia naisista säilyy koko elämänsä yhdyntää kokematta. Nämä osuudet eivät ole vuosikymmenten saatossa paljoa muuttuneet. Yhdynnän kokemattomuus on siis hieman yleisempää miehillä kuin naisilla."
http://eufemia.blogspot.fi/2009/03/ilmioiden-olettamisesta.htmlYksikään mies ei ole vapaaehtoisesti kokematon paitsi ehkä uskonnollisista syistä. Naisista taas jokainen on vapaaehtoisesti kokematon. Näin ollen kokeneisuus halventaa naista ja kokemattomuus taas laskee miehen statusta.
- Elämä on nautinto
Naisasialooseri. kirjoitti:
Yksikään mies ei ole vapaaehtoisesti kokematon paitsi ehkä uskonnollisista syistä. Naisista taas jokainen on vapaaehtoisesti kokematon. Näin ollen kokeneisuus halventaa naista ja kokemattomuus taas laskee miehen statusta.
Puhu vaan vähemmistö lahkosi puolesta ;)
"Suuri suomalainen seksikysely 2014 toteutettiin Terve.fi-sivustolla keväällä ja alkukesällä 2014 yhdessä Huippukiva.fi:n kanssa. Kyselyyn tuli 8 615 vastausta. Sen toteutti Terve Media Oy, joka tuottaa Terve.fi-sivustoa."
Aaarghhh! Eivät tällaiset nettikyselyt kerro mistään mitään. Pitää olla satunnaistettu otos, jotta se voidaan yleistää koko väestöön.Ei tietenkään niihin voi suhtautua kritiikittömästi, mutta tulos kyllä täsmää Kontulan esittämiin tietoihin (miehistä noin 3%, naisista 2 % kokemattomia).
- ätmi
helka kirjoitti:
Ei tietenkään niihin voi suhtautua kritiikittömästi, mutta tulos kyllä täsmää Kontulan esittämiin tietoihin (miehistä noin 3%, naisista 2 % kokemattomia).
Kyllähän ne lottokupongin numerotkin joskus täsmäävät lottonumeroihin. "Oikea" tulos ei hyvitä puutteita tutkimusmetodeissa.
- hauki on kala
Jos kysely tehtäisiin sinkut-palstalaisille, mitkähän olisi tulokset?
- 14+6
Huomatkaa tuo kuva, kun puhutaan useista partnereista: (kaksi naista suutelee miestä), paljon enemmän totuutta vastaava kuva olisi missä naisella olisi joku 15 miestä siinä ympärillä.
- ölölölölölölölöööööö
Nii kyllä sinkkuna voi panna 10 eri ihmistä päivässä jos haluaa, mut jos on suhtees ni kumppanin hyväksyntä pitää saada jos tahtoo suhteen kestävän. ;)
- dadadasdas
Kuulostaa aika huolestuttavalta, että 44% ihmisistä on ollut yli 10 seksuaalista suhdetta. Kertoo siitä, että hyvin suuri osa tämän päivän ihmisistä on kykenemättömiä muodostamaan kestäviä ihmissuhteita. Aika vähän jää jäljelle sitten sellaisia, joiden kanssa voisi harkita perheen perustamista.
- Aaloe
Kokemattomat ihmiset tekevät seksistä usein moraalikysymyksen. Mitä useampi kumppani, sitä moraalittomampi ihminen muka on. Kokemuksen puute tuskin on useinkaan osoitus korkeasta moraalista, vaan pikemminkin siitä, etteivät nämä ihmiset ole kelvanneet kenenkään vuoteeseen.
- Naisasialooseri.
Aaloe kirjoitti:
Kokemattomat ihmiset tekevät seksistä usein moraalikysymyksen. Mitä useampi kumppani, sitä moraalittomampi ihminen muka on. Kokemuksen puute tuskin on useinkaan osoitus korkeasta moraalista, vaan pikemminkin siitä, etteivät nämä ihmiset ole kelvanneet kenenkään vuoteeseen.
Nainen, joka jakaa pilluaan pitäisi polttaa elävältä. Mies sen sijaan saa paneskella ja se nostaa miehen statusta.
Tottakai nainen on sitä halvempi lutka mitä useammalle on reikäänsä jakanut. Naista arvostetaan sen mukaan miten hyvin hän pitää reitensä kiinni. - Naisasialooseri.
Aaloe kirjoitti:
Brad Pittillä on siis alhainen moraali kun ei ole uittanut munaansa jokaisen ameriikan lutkan pillussa? Vai onko sinun mielestäsi kyse siitä, ettei hän kelpaisi lutkien vuoteeseen?
Seksuaalista _suhdetta_? Ei seksin harrastamiseen tarvita suhdetta, kyllä ihminen voi olla täysin kykenevä muodostamaan kestävän ihmissuhteen, vaikka hän sinkkuna ollessaan nauttisi myös pelkästä seksistä.
- Sinkku=nussimaton
helka kirjoitti:
Seksuaalista _suhdetta_? Ei seksin harrastamiseen tarvita suhdetta, kyllä ihminen voi olla täysin kykenevä muodostamaan kestävän ihmissuhteen, vaikka hän sinkkuna ollessaan nauttisi myös pelkästä seksistä.
Sinkku on NUSSIMATON, TIEDÄ SÄ SE! Nussijat eivät ole mitään oikeita sinkkuja.
- tappokone idästä
Sinkku=nussimaton kirjoitti:
Sinkku on NUSSIMATON, TIEDÄ SÄ SE! Nussijat eivät ole mitään oikeita sinkkuja.
Oho! Olipas aikamoinen veto tuo! Tuli ihan puskista!
- sukkana sisään
Naisasialooseri. kirjoitti:
Nainen, joka jakaa pilluaan pitäisi polttaa elävältä. Mies sen sijaan saa paneskella ja se nostaa miehen statusta.
Tottakai nainen on sitä halvempi lutka mitä useammalle on reikäänsä jakanut. Naista arvostetaan sen mukaan miten hyvin hän pitää reitensä kiinni.Mies, joka puhuu tuollaisia kuin sinä pitäisi seivästää persereiästään ja nostaa seiväs sitten pystyyn ja jättää sinut siihen kuolemaan. Ai niin, mutta siitähän sinä vain nauttisit.
- fuckmefuckyuo
Mitä yleisempää yksilön nussiminen on, sitä vähisempää sen merkitys on.
- Sperma Kikkeli
Kikkelistäni tuli spermaa. Kuulun kolmeen prosenttiin.
- database(x)f
kaksi prosenttia suomen populaatiosta on joku 100 000 ihmistä.
Tuossa jouikossa on se ihmisjoukko joka ei mm. vakavien sairauksien vuoksi ole kykenevä ajattelemaan seksiälaisinkaan.
Tuio voi olla totta, että monella on myös se, että on ollut yksi seksikumppani ja siitäkin voi olla aikaa jopa kymmeniä vuosia... tai jos nyt on ollut kumppani, niin saa varautua siihen, että seuraava kerta vies aikaa.
Eli syvemmin. Jos n. joka kolmas on yksin yhdenihmisen taloudda ja 2% koko populasta on kokemattia, niin 30% on yksinolevia se määrä jossa on aktiivisia yksiolevia..... ja tässä on se porukka jolla sit voi olla pitkiäkin yksinolon aikoja.....
Ja siltikin tuonne n. 66% joukkoon sulautuu se taparikollisten joukko joilla on joku vahingollinen elämäntapa jonka vuoksi olisi syytä ollut jäädä yksin. Ja tuossa yksinolevien ihmisten joukossa on myös pettyneitä ihmisiä ja sellaisia joiden ei olisi tarvinut jäädä yksin sen vuoksi ettei olisi jolllain olisi sydän sykkinyt.
Ihmismassa on aika mielenkiintoinen tilasto.- No PROBLEM
Kyllä rikollinen rikollisen löytää--
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172274Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain2221899Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071762Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021441Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno481326Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu541159Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1761132- 891041
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.148947Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14891