Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
fessis3
profiilit
fessis3
fessis3
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
10
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Saa nussia..näillä sanoin pyysin kyytiä v.2001 pesukoneelle, jonka nimi on Zanussi.N yt muutettiin omakotitalosta pois n. 300 km: n pää´hän ja yritettiin Zanussia väsyttää liikaan työhön. Mattoja, jatkuvaa 60 pesua, mutta hän ei lannistunut..mulla tekee kyllä pahaa jättää hänet kierrätykseen. Aivan kuin olisi kirveellä kaulan katkaissu :(
06.12.2015 02:48
Palvelu oli tosi mukavaa ja ystävällistä ja hampparit uniikkeja, ei mitään ketjukamaa..
23.09.2015 23:52
nyt ei oikein ottanut selvää.mikä ongelma? Sanna Ukkola,nimi joka tuossa vilahteli. eikö ollut se yksi ampuja, joka ammuskeli niitä sivullisia siellä ampumaradalla ja sai tuomion vai joutuiko hoitoon? Mielenterveystyöstä kun säästetään niin johan hänkin on varmaan jo vapaalla jalalla ;)
03.07.2015 03:20
miten voitte olla noin ilkeitä...oikeesti tämä on todella ainoa kanava hakea kaveria
01.07.2015 00:41
APUA! Ollaan juuri ostamassa matkailuautoa koska mielikuva on ollut mukavasta yhdistävästä yhteisöllisestä harrastuksesta, jossa tutustuisi mukaviin ihmisiin. Nyt laitetaan harkintaan..ehkä pysytäänkin omalla kesämökillä :(
30.06.2015 23:42
Etelä-Karjalan juontajat on höhliä ja ne, jotka heitä vielä kuuntelee vielä höhlempiä.Hullu saa olla mutta ei tyhmä! Itse olen jo vaihtanut kanavaa aikaa sitten, joten en voi sen enempää ottaa osaa keskusteluun
03.03.2015 23:59
Täällä oli aiemmin viestiketju,jossa vaadittiin näiden paskiaisten nimiä esiin.Sorry, en osaa sitä nyt puhelimella tähän linkittää.niiden viestien perusteella näyttäisi lappeenrantalaisilla olevan sydän paikallaan.sen verran iso lynkkausjoukko olisi ollut valmis etsimään nämä kissankiusaajapaskahousut kolostaan ja tekemään heille just ansaitsemaansa kohtelua
01.01.2015 00:40
Mä olen saanut mukavaa asiakaspalvelua kaikkialla missä olen asioinut. Mut OK, kerran tosiaan K-raudassa oli vähän tympeempää mut sekin tyttö puhui venäläisellä aksentilla,joten annettakoon anteeksi kun heillä on vähän eri tavat.
Lahtelaiset asiakaspalvelijat ovat olleet myös ihanan huumorintajuisia.Juuri eilen eräässä ruokaravintolassa heitettiin tarjoilijan kanssa mukavaa läppää. Ilta jatkui kotiin taksinkuljettajan naurattamisella. Musta tuntuu et jos olet itse hyvällä mielellä asioimassa niin se kyllä tarttuu myyjiinkin :)
Kannattaa käydä myös muualla Suomessa vähän vertailemassa.Voin taata että lahtelaiset myynnin työntekijät ovat asiakaspalvelun huippua! Ei aina viitsittäis mollata Lahtea ja siihen liittyvää :)
23.11.2014 14:25
Lahti on ihan hyvä paikka asua, mollaajat voivat muuttaa korpeen..
23.11.2014 14:16
älä vaan missään nimessä mene kieltämään-nuorellakin on tunteet.samanlaiset kuin meillä aikuisillakin..ihmiset rakastuvat toisiinsa ei ikäänsä ;) Jos poika on täysjärkinen ja luotettava finninaamainen niin ole onnellinen että ovat löytäneet toisensa. Ja kuten tiedät ensimmäiset suhteet usein päättyvät eroon :/ mutta älä sitä vielä kerro vaan sitten kun tyttäresi tarvitsee sen olkapään johon tukeutua. Mulla sitä ei koskaan ollut...sitä olkapääta. eikä ole vieläkään..Jos haluat lapsesi kertovan sinulle aina kaikki murheensa, niin älä koskaan häntä moralisoi vaan yritä aina ymmärtää niin saat tietää kaiken..
24.10.2014 23:33
1 / 1