Lahden paras kaupunginosa?

Lahti The Kaupunki

Ehdota ja voita lahjakortti Suomen parhaaseen kauppaketjuun.

Mikä asuinalue tulee valituksi Suomen kolmanneksi surkeimman paikkakunnan parhaimmaksi asuinalueeksi?

31

991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • ootte lahesta

        Siksi lahtelaisilla jää tilistä ihan sikana säästöön.


      • LAHESt

    • ägjkläffklö'

      Jalkaranta. Nykyisin ehkäpä Tonttila. Tosin keskusta on suosituin.

      • slöjkäsdzök'z

        nykyisin ei siis Tonttila (asun siellä) vaan Ankkuri.


    • Paras kaupunginosa paskimmassa kaupungissa on Metsäpelto 2 km torilta ja paras katu juuri pilattu ja auraamaton Heinlammintie.

    • HULLUJA KAIKKI

      LAHTI=SUOMEN CHIGAKO ..

      .ELI EI KANNATA TULLA TÄNNE
      RIKOLLISUUS
      RASISMI ..
      .KERJÄLÄISYYS . YM...REHOTTAA

    • keekkilä

      Enonsaaressa on kova meno näin marraskuun lopussa. Jou-jou. Ehdottomasti kaupungin mestoin paikka, ehkä mestatuin.

    • Lahti on ihan hyvä paikka asua, mollaajat voivat muuttaa korpeen..

      • Surkea city

        Miksi ei sitten ole päivääkään, etteikö Lahdesta kuuluisi huume-,varkaus, - pahoinpitely-uutisia?


      • Vähä Tilastonen
        Surkea city kirjoitti:

        Miksi ei sitten ole päivääkään, etteikö Lahdesta kuuluisi huume-,varkaus, - pahoinpitely-uutisia?

        Siksi, että Lahti on reilun 100 000 asukkaan lähiö. Tilastollisesti tuolla tosi rauhallisella seudulla eli Heinolan-Sysmän suunnalla on paljon enempi kotihälytyksiä kuin Lahdessa. Siis asukaslukuun nähden.


    • Persheikki

      Liipola ja Saksala. Niitä sanotaa Suomen Monacoks ko kukaa ei maksa veroja...

    • Ei palveluita ja...

      pitkä tallustaminen keskustaan.
      Ai, onko jo Saksalakin päässyt huonoon jamaan?

      Takavuosina joku asunnonvälittäjä mainosti Saksalassa myynnissä olevaa kämppää: "Lyhyen kävelymatkan päässä Launeen palveluista."

      No onhan se joo lyhyt kävelymatka, jos on tottunut aiemmin samoilee jossakin Kainuun korvessa. Pilkille 3 km, postille 6 km, kirkolle 7 km. Kaivokin oli 100 m päässä mökin porstualta ja halkojen haku vei aikaa parisen varttia.

    • Pois Lahdesta

      Lahden kaupunginosista puhuessa ei kannata puhua parhaasta vaan vähiten huonosta. Ehkä Okeroinen vähiten huono. Onneksi jäivät taakse kymmenen vuotta, jotka minun piti Lahdessa asua.

    • Hyttynen.

      Kärpänen.

    • Venetsia .

      Petsamo

    • tietoa=

      Lahdessa asuessa asuin alueella nimeltä Kilpiäinen, eikä niin mitään valittamista. Kaunista ja rauhallista, myös niissä kerrostaloissa siinä Siwan ympärillä. Moni ei vain ehkä noteraa Kilpiäistä, koska se sijaitsee aivan kiinni pahamaineisessa Mukkulassa. Mutta voin kertoa, että Mukkulan lähibaaritkin olivat täysin turvallisia käyntikohteita.. kokemusta on

      Kilpiäisiin siis

    • Narkki

      Ahtiala is bes

    • Ukkola

      Ämmälä.

      • Kyllä Kyllä.

        NÄIN ON !


      • ämmälä+1

        Ammälälle täältäkin ääni. Rumasta nimestään huolimatta viehättävä kylä. Ei todellakaan mikään "kaupunginosa" sanan oikeassa merkityksessä, vaan viehättävä vanhan ajan maalaiskylä.


    • Greni

      Mulkkula

    • An Observer

      Golffari Ilonen näkyy muuttavan Citystä Jalkarantaan. Ehkä hän miettinyt sen olevan hänen kannaltansa paras kaupunginosa.

    • Lahti sucks

      Ainakin Lahti on varmaan Suomen rumin kaupunki... en muuttaisi koskaan!

    • weeeeeram

      ei ole. Kajaani on paljon rumempi ja kouvolaa ei edes kannata mainita

    • renksulainen

      Renkomäki the best!

    • Ehkä Vesterås

      Soltti tai Takkula.

    • koiskalalainen

      Lahtiala ehdottomasti.

    • Rikas.

      Rautakinkare.

    • eekitja

      Paskurinojan vasen ranta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe