Vapaa kuvaus

Aloituksia

555

Kommenttia

9053

1. "Teille nuoren maan kreationisteille ei sekään enää riitä. Aukkojen Jumala on puristettu yhä ahtaammalle ja nyt yritetään kieltää tieteellisen metodin oikeellisuus. Puolimatkahan tätä on harrastanut jo vuosia ja saanut vain kreationistit vakuuttuneiksi. Samaan aikaan hänen tieteellinen uskottavuutensa on karissut. "

Mitään aukkojen Jumalaa ei ole olemassakaan - on olemassa vain aukkojen ateismi. Suurin aukko ateisteilla on siinä, että heiltä puuttuu Jumala. Tämä jättimäinen aukko ei ole pienentynyt mihinkään Jumala hallitsee yhä edelleen maailmankaikkeutta miljardeine galakseineen. Hänen valtansa ja suuruutensa ei ole pienentynyt mihinkään.
    Hänen tieteellinen uskottavuus on suhteellinen käsite. Ei ole olemassa mitään absoluuttista määritelmää siihen, mikä kuuluu tieteeseen ja mikä ei. Siksi ei ole olemassa mitään absoluuttisesti oikeaa määritelmää sille, mikä on tieteellinen uskottavuus ja mikä ei.

"Miksi ette tee, kuten Kari Enqvist kehoitti: "Antakaa tieteen mennä"

Jos tarkoitamme ateistien määrittelemää tiedettä, niin se saa toki mennäkin menojaan niin kauas kuin missä pippuri kasvaa! Me emme sellaista tarvitse. Meillä on tiede, joka on suurempi totuus ja se on Jumalan sana, Raamattu ja siihen perustuvat muut tieteen alat.
  2. Kun olen lukenut vastauksia aloitukseeni, niin monista kommenteista paljastuu se, että ei ymmärretä Jumalan olevan kaikkivaltias, riippumaton luonnonlaeista, ajasta ja vapaa kaikista rajoituksista. Ei ole ymmärretty sitä, että Hän on yliluonnollinen, jolle kaikki on mahdollista, eikä Hän tarvitse siihen mitään ns "taikavoimia". Hänellä on kaikki voimat jo omasta takaa, koska Hän on Jumala. Hän ei myöskään ajattele ihmisten tavoin, eikä Häntä voida siksi arvostella ihmiskäsitteillä ja ihmisten näkemyksillä, jotka ovat aina vajavaisia. Hän pystyy luomaan kaiken sen olemassa olevan, mikä luonnontieteellisin menetelmin on mahdotonta, kuten maailmankaikkeuden ja luonnonlakien luominen tyhjästä ja olemattomuudesta. Siksi Hänen luomistyönsä ja kreationismi voittaa aina evoluutioteorian ja kaiken maallisen tieteen selitykset.

"Sillä minun (Jumalan) ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra. Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne." (Jes.55:8-9)