Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

445

  1. Bear+haluaa+esille+:)+uppia+ole+bear+:)
  2. Jos olisit ollut aikuinen mies, olisit jo lopettanut, mutta kun olet vajakki jolla on suuria mielenterveys ongelmia et osannut lopettaa.
    Onhan sinulla vajakilla suuri ongelma siinä vastauksen saamisessa vaikka olet saanut sen ja vieläkin jaksat siitä jankuttaa siitä, jopa siitäkin huomaa sinusta että olet oikea kusipää.
    Kuka on aaponeiti ?

    Onko sinulla jokin ongelma jos et saa omasta mielestäsi sopivaa vastausta, että silloin pitää ihan uudestaan kysyä samaa ja niin kauankun saa omasta mielestään sopivan vastauksen. Osaako äitin ja isän pikku tommi raukka vasta siihen ? Vai sanooko äitin ja isin pikku tommi sekopää isille ja äitille #tuo poika kiusaa minua#

    Kerro lisää seuraavassa viestissäsi millaisia mielenilmaisuja tuottavat päävammaset ongelmasi meille koko Suomen kansalle.
    Mitä oikein ymmärrät järkevyydestä ?

    Lopputulos on tästä peepingtommiykkösestä, että hän on tommi bäckm.. eli tommi raver jacenc ja hänen muut ne tuhat millä hän trollaa someissa.

    Ja edellisessä peepingtommi1:sen viestissä olikin erittäinpaljon"aikusien miehen" viestiä, jälleen kerran kielsi kaiken mitä on vuosien varrella viestitellyt suomi24:ssä, aika hyvin on pallo hukassa tällä idiootilla, kun ei tajua että koko Suomen kansa tajuaa hänen valheensa. Itsehän olet sanonut, että koko Suomen kansa lukee tätä saittia, joten kiitä itseäsi siitä, että äitisi ja isäsi saavat olla ylpeitä siitä kun heidän vajakki pikku tommi on kuuluisa.
    Tulihan Tommista sentään kuuluisuus, vaikka oli jo 15 veenä täysin sekaisin ja vasta silloin vanhemmat huomasivat sen, tietysti penikka on ollut koko ikänsä sekaisin kuten äiskä ja iskä, mutta eihän idiootti vanhemmat voi vajakki lapsestaan sitä huomata kun ovat itsekin vajakkeja.
  3. Katso tämä, bear_nick2
    6.8.2015 12:16 , tässä keskustelussa oleva "me muut" tietää kuka olet vai onko sekin minun jokin "tunnetusti voi muokata omiin tarkoitusperiin sopivaksi" muokkaama viesti ihan suomi24:n keskusteluissa ?
    Tietysti voit ilmiantaa bearin viestin ylläpidolle, koska se varmaan loukkaa sinun yksityisyyttäsi, mutta se vain varmista sinut valehtelijaksi.
    Se olikin yksi minun faktoistani, jonka haluat pikimiten saada pois tästä keskustelusta, ettei aikaisempi sinun "minäni" paljastuisi, vaikka se on jo paljastunut.