Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

445

  1. Ainakin teit selväksi mikä olet, täydellinen idiootti joka osaa vain toistaa samaa useamman kerran peräkkäin ja vain valehdella.

    Todista ettei sanani ole totta, missä on sinun faktasi, onko ainut faktasi se mitä itse sanot, voitko vahvistaa sen millään ? Minä pystyn todistamaan, että sanani ovat totta, esim. ylläpito voi vahvistaa jos haluaa tehdä sen tai voin jakaa näyttöni skypessä.

    Kyllä varmaan sinun "me muut" uskovat, mutta et sinä, joten turhaan yleistät sitä, "me muut" kyllä näkevät, mutta et sinä, ethän edes huomaa, kun toistat edelleen yhä samaa uudestaan.

    Jos se kuvakaappausten ja valokuvien muokkaus on tunnetusti helppoa kuten sanot, laita malliksi muutama, laita edes yksi kuvakaappaus jota olet mukannut.
    Miksi olet heti minun jälkeeni rekisteröinyt omasi nimimerkin, pystytkö siihen vastaamaan ? Minun vastaukseni on ihan yleisesti luettavissa suomi24:n eräässä keskustelussa.
    http://aijaa.com/JZvSPc kerro missä kohtaa tätä kuva on käsitelty, kun olet alan ammattilainen vai pitääkö hakea oikean asiantuntijan lausunto.

    Hyvin on kaikki sinun rekisteröityneen nimimerkkisi viestit jossa mainitset olevasi se vanha peepingtommi onkin yllättäen ylläpito poistanut, no sehän suuresti lisää sinun sanasi luotettavuutta.
    Ymmärrän, ettet luota mihinkään koska olet potenut erilaisia mielisairauksia viimeiset 25 vuotta ja se sinun sairautesi onkin esteenä sinun sanasi luotettavuuteen.
  2. Keskustelu on poistettu, mutta silti löytyy tämä, peepingtommi1 vastasi aloittamaasi keskusteluun NETTIHÄIRIKKÖ PEEPINTOMMI1 14.08.2015
    Erehdyttävä? Tein tämän, koska alunperin käyttämäni nimimerkin sinä Astro/Aapo/Pellenperkele rekisteröit, jo,,,, enempää ei näy ..

    Jos et luota tähän (http://aijaa.com/mgXLMx) kuvankaappaukseen.
    Voin tuosta sivusta ottaa valokuvan ja ladata sen aijaa.comiin, sen voit toimittaa poliisille tutkittavaksi samalla, kun toimitat minusta kaikki viestit poliisille,
    Se astro kyllä olen, mutta en aapo/pellenperkele.
    Todella ei mene meitsin kaalin. En ole mikään ammattilainen, mutta osaan laskea kuinka monta kertaa kirjoitat saman.
    Olisi ihan hauska tietää mistä on tulossa syyte, peepingtommi1 kommentoi vastaustasi keskustelussa Koitetaan tehdä asiallinen keskustelu 11.08.2015
    Eli olet Aapon alias. Kiitos vahvistuksesta. Kaikki viestit menee poliisille....
    ylläpito on poistanut viestisi, mutta varmaan tiedät mistä minua epäillään.
    http://keskustelu.suomi24.fi/t/13726800/koitetaan-tehda-asiallinen-keskustelu#comment-80272803

    Vain sairas ihminen väittää, että ne olisivat minun viestejä, jota viestissäsi sanot : Eikä tässä ole kuin sanasi, etteivät ole viestejäsi ja sen painoarvoa sopii taas epäillä.
    Onko nyt sinun sanasi jotenkin luotettavampi ? Millä perustein minun sanaan ei voisi luottaa ja pitäisi luottaa vain sinun sanaasi, ilman mitään faktaa ?
    Nyt varmaankin väität, ettet ole edes tämä peepingtommi1 .

    Ei siinä tarvita ammattitaitoa, riittä kun osaa lukea ja laskea. Etkö itse huomaa kuinka monta kertaa kirjoitit sanat : kirjoituksiani ja linkittää.
  3. Voi kulti bear kun en ole aapo :( huomaan et olet rakastunut aapoon <3 enkö saisi hetken olla aapona sulle pusi pusi ;) Olen ihan se paska tyyppi astro tyyppi qruiserista joka ihan raverin kiusaksi rekisteröi tämän vapaan nimimerkin :) ja se pisti koko qruiserinkin sekaisin minut bannattiin mut se ihan sama ku ei siellä o mtn mulle.
    Odota nyt sitä aapon kosintaan rauhassa kai se sen tekee joku päivä toivottavasti enne ku raver sut kaappaa :D tui tui ihanaaaaaaaaa bear löytänyt rakkauden ihaanaaaaaaaaaaaa sitten saapi ihaahhaanaaa rakkautta ja homopoikaseksi 24/365 :D