- Ei sinun häiriköinti nimimerkki ole sitten osoitus mistään ? Miksi joku tekee nimimerkin joka onkin sääntöjen vastainen ja on erehdyttävä ? Vastaa siihen.
- Raver qruiser alias joku sata muuta on nyt hiljennetty qruiserista taas kerran, omiensa rasististen juttujen takia :D
- Sinulla ei ole äiti eikä isää, koska sinua ei edes ole muualla kun sinun sairaissa kuvitelmissa.
- Eikö minun pitänyt olla useita ihmisiä jolla persoonalisuushäiriö eli jakautunut mieli ?
- Ainakin peepingtommi1 on aina valmis hänen nettihäiriköintiin, taidat olla niitä partiolaisia, ole valmis ja peepingtommi1:n on aina valmis, mutta osaako vasta sanontaan "ole valmis" ?
- Ikeassa taitaa löytyy tähän oikeat lääkkeet :)
- Eihän siihen epattoon mikään lääke enää auta :D
- Tosiasia on se, te molemmat olette yhdistäneet minut sellaiseen henkilöön jota en edes tunne ja haluatte vain häiriköidä, eikö sekin käy selväksi teidä yhden tai molempien sääntöjen vastaisesta nimimerkistä.
- Muista bear samalla varmistaa raverille ja itsellesi bannit, kun olette molemmat ihan kilvan sielläkin muistaneet yhdistellä minua useampaan henkilöön. Ihan kohta kirjaanun sinne joten voitte olla heti yhdeydessä siellä ylläpitoon.
- Hyvin löysivät nettihäirikkö 1 ja 2 tänne :)
No siinä taitaakin olla heidän elämänsä !
Bear ei minulle ole vielä tullut banneja qruiserista, mutta jos haluat järjestä se minulle, ihan muistin vuoksi olen siellä nimellä astro. - minä kittän bear
- No katso hiukan miten sinun omat kirjoitukset häviävät bittihelvettin ja ilman minun apua.
- Miten tämä peepingtommi1 saa edes olla nimimerkkinä ? Eikö sitä kukaan huomaa, että häiriköinnin takia on rekisteröinnyt sääntöjen vastaisen merkin ja ylläpito hyväksyy sen.
- Näin se bear on :D
- Joko fobba on minun oven takana ? Muista vale peepingtommi silloin pitää olla tietoa missä olen ja onko fobballa ihan joka maahan lupa tulla ? Voit piippari koettaa googlata missä olen ja saat tuloksen huonon, sillä ei tietojätti google edes tiedä missä olen, eikä microsoft:kaan löydä minua. Yritä esin selvittää mitä selainta käytän siinä sinulle ja ylläpidolle ensimmäinen tehtävä ja sitten hommaa fobballe visa kiinaan.
- Mihin ne tulevat ? Eihän ne tule vaan lähtevät ja minne ?
- tietysti ne sinun pöljät kommentit myöskin löytyy :D hahaaa
- Luuletko että sinun tyylisi paskanjauhan juttuihin uskoo muu kuin sinä.
- Missä ne raver-tommin cb-bili-bissen poliisit viipyy ?
- Sinun kanssa kaikki keskustelut on nyt suoritettu ja otan yhteyttä poliisiin ja suomi24:n ylläpitoon.