Vapaa kuvaus

Aloituksia

16

Kommenttia

163

1. Voitteko uskoa että nämä Kemijärven kukoistuksen silmäterät Kemijärven Yrittäjät halveksivat kaikkea mikä ei mahdu heidän pineen tyhjään elämäänsä. Pitäisi kuitenkin olla kanttia myöntää kykenemättömyytensä jota ihmiset tietävät keiden kanssa ovat tekemisissä yleensäkin (kauppaa silti tehdään ja Kemijärven hinnatkin ovat jo sitä luokkaa ettei Rovaniemi ole kaukana mistään hankinnasta) Pjkin pitää heillä olla kunnallispolitiikan puolelta; kuka sellaista kaipaa?

KY:t eivät ole se taho jotka voivat tämmösitä aloitetta käsitellä. Siihen tarvitaan aivan toisenlainen porukka ja mentaliteetti. Aikoinaan kun elinkeinopäällikkö aloitteen heille ohjasi teki tietenkin suuren virheen josta on vaan harmia yhä edelleen.

Tämän aloitteen tarkoitus oli että vaan tehdään asioita, koska niitä voi tehdä. Raha tulee sitä kautta.

Mutta jos ihmisillä ei oe yrittämiseen tarvittavaa, kaupungin on alettava kouluttamaan niin että on.

On aivan eri asia että minä yrittäjänä 'hankin kaiken', ja ihmiset alkavat tulla minulle töihin. Minä itse sellaisesta vaan hyötyisin. Ja sellaine kaiken lisäksi on erittäin vanhanaikaista touhua.
  2. Voi että Kiitos tosi hieno teksti!! Valtuusto ulvontaterapiaan... :D, no tottakai! :) :D

Siis totta oikeasti. Jos ei osaa tai ei rohkene käyttää äntään, menee vaan huutamaan, no metsään voi, taikka johonkin tilaan, missä huuto ei ketään häiritse. Eräs terapia on.