Vapaa kuvaus

Aloituksia

184

Kommenttia

3664

1. Varma merkki maailmanlopusta

Nyt se on löytynyt. Mikäkö? No tietysti varma merkki maailmanlopusta. Jt-argreolookit ovat nimittäin löytäneet Epygdist
    Jehovan todistajat
    0
    37
  2. Iltarukous suoraan jeesukselta

Nyt kaikki jt:kin loitsimaan juuri jessulilta telefaattisella yhteydellä taivaasta erityisesti jt osoitettu iltarukous.
    Jehovan todistajat
    2
    37
  3. Onnittelut

Anu Saukko nimiselle jt-siskolle nimmarionnittelut Kärsämäelle. Riemukasta Siionin suolikaasun päästelyä. Sanoihan jess
    Jehovan todistajat
    2
    37
  4. jt toivoa sittenkin.

Meduusa on selvinnyt ilman aivoja 500 miljoonaa vuotta. Se jos mikä antaa toivoa jt. https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.n
    Jehovan todistajat
    1
    36
  5. Kuuma vinkki jt suoraan YHWH-sedältä taivaasta

Sain juuri YHWH:n viestin suoraan taivaasta; minä kun olen se ainoa oikea äänikanava maanpäällä. Kun jt joutuvat istua
    Jehovan todistajat
    0
    36
  6. Kysymys pakkasista

No kuten raamatussa mestarisuunnistaja mooses sanoi paavalille Emmauksen tien vierilepikossa: "Ei kysyvä tieltä eksy." N
    Uskonnot ja uskomukset
    3
    35
  7. jt tietokilpailu

Jt järjestivät tietokilpailun, kun jotkut ilkeämieliset saatanan vallassa olevat väittivät jt olevan tyhmiä. Seuraavassa
    Jehovan todistajat
    0
    34
  8. Aamutoimet pohjalta gloria in ecxelsis jt-huuhaa

Tulipa tänäkin aamuna laskettua ensimmäiseksi siionin suolikaasua. Lähtee herran päivä litmakkasti alkuun. Miten arvon j
    Jehovan todistajat
    5
    33
  9. jesus tuli

Tänä aamuna, niin kuin niin monena aamuna aikaiseminkin, jessuli ilmestyi minulle. Hänellä oli tärkeää asiaa jt. Hän pyy
    Jehovan todistajat
    0
    33
  10. Kysymys todistajille

Mieltäni on vaivannut jo muutaman vuosiviikon ajan tälläinen kysymys. Puhutaan parousiasta. Ja sehän kuulemma tarkoittaa
    Jehovan todistajat
    5
    33
  11. Tungosta pukkaa

jeesus tulee...eiku Harmageddon tulee...eiku enkeli Gabriel tulee...eiku tuhatvuotinen valtakunta tulee...eiku Halleyn k
    Jehovan todistajat
    6
    32
  12. Olisiko erehdys?

Herää kysymys, kun jessulia ja mailmanloppuua ei kuulu jt henkistykstyneistä ennustuksista huolimatta. Niin nimittäin ol
    Jehovan todistajat
    2
    32
  13. Miksi lunta!?

Voi pylly, miksi se YHWH-setä laittaa tuotavalkoista pas*aa taivaan täydeltä. Onko joku jt ollut taas tuhma, vai mikä y
    Jehovan todistajat
    0
    31
  14. Suuri sensaatio

Sillä nyt on paljastettu Epytgkissä ylipappi Wahtyen 4400 vuotta vanha hauta. Ja siitä paljastui sensaatiomainen löytö:
    Jehovan todistajat
    6
    30
  15. Sana viikonvaihteeksi

Sain viimeyönä vihreältä pikku-ukolta, pyhältä pietarilta, käskyn kirjoittaa palstan jt-notkujille sanan viikonvaihteeks
    Jehovan todistajat
    0
    29
  16. Jessuli saapuu tänä yönä

Olen pitkällisten pyramiidituuma-tutkimusteni perusteella tullut siihen varmaakin varmempaan johtopäätökseen, että jessu
    Jehovan todistajat
    0
    28
  17. Hahaa! Olin oikeassa!

Täälläkin ovat tietämättömimmät ja tyhmimmät lukijat närästelleet sitä, kun olen valistanut peräilman ihanuudesta. Nyt s
    Jehovan todistajat
    0
    28
  18. Tärkeä tieto ja kysymys

Miten on jt tämän suolikaasun kanssa. Nimittäin on yleismaailmallinen totuus, että se joka pierua pidättää, on sillä muu
    Jehovan todistajat
    0
    28
  19. pyhäinjätös

Tälläinen upea reliikki löytynyt. http://www.aamulehti.fi/maailma/tanskalaisen-piispan-300-vuotias-kakka-loytyi-ulkohuus
    Jehovan todistajat
    0
    27
  20. Hautalöytö

http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/hauta_jeesus-58533 Totisesti jessulin hauta on avattu, ja sieltä on löytynyt aivan
    Jehovan todistajat
    1
    27