Vapaa kuvaus

Aloituksia

184

Kommenttia

3664

1. Aamutoimet pohjalta gloria in ecxelsis jt-huuhaa

Tulipa tänäkin aamuna laskettua ensimmäiseksi siionin suolikaasua. Lähtee herran päivä litmakkasti alkuun. Miten arvon j
    Jehovan todistajat
    5
    29
  2. Kutsu jeesukselle kumiteräsaappaanheittokilpailuun Tyrnävälle

Päätin vähän avittaa jt tässä jessulin saapumis-hommassa, kun ei siitä näytä tulevan lasta eikä pa*kaa. Lähetin Himmel
    Jehovan todistajat
    1
    29
  3. Olisiko erehdys?

Herää kysymys, kun jessulia ja mailmanloppuua ei kuulu jt henkistykstyneistä ennustuksista huolimatta. Niin nimittäin ol
    Jehovan todistajat
    2
    29
  4. Varma merkki maailmanlopusta

Nyt se on löytynyt. Mikäkö? No tietysti varma merkki maailmanlopusta. Jt-argreolookit ovat nimittäin löytäneet Epygdist
    Jehovan todistajat
    0
    28
  5. Varma todiste Maailmanlopusta

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rautalampi-jarven-kalakuolemien-syy-pysynee-mysteerina-maanantaihin-jarvessa-uimista
    Jehovan todistajat
    3
    28
  6. Kysymys pakkasista

No kuten raamatussa mestarisuunnistaja mooses sanoi paavalille Emmauksen tien vierilepikossa: "Ei kysyvä tieltä eksy." N
    Uskonnot ja uskomukset
    3
    27
  7. Ei tänäänkään

Eikä jeesus tullut tänäänkään. Ei ainaskaan vielä tähän mennessä ja tänne. Miten muualla? jessulilta varmaan menneet m
    Jehovan todistajat
    7
    27
  8. Kysymys todistajille

Mieltäni on vaivannut jo muutaman vuosiviikon ajan tälläinen kysymys. Puhutaan parousiasta. Ja sehän kuulemma tarkoittaa
    Jehovan todistajat
    5
    27
  9. jesus tuli

Tänä aamuna, niin kuin niin monena aamuna aikaiseminkin, jessuli ilmestyi minulle. Hänellä oli tärkeää asiaa jt. Hän pyy
    Jehovan todistajat
    0
    26
  10. jt toivoa sittenkin.

Meduusa on selvinnyt ilman aivoja 500 miljoonaa vuotta. Se jos mikä antaa toivoa jt. https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.n
    Jehovan todistajat
    1
    25
  11. Jessuli saapuu tänä yönä

Olen pitkällisten pyramiidituuma-tutkimusteni perusteella tullut siihen varmaakin varmempaan johtopäätökseen, että jessu
    Jehovan todistajat
    0
    25
  12. Tärkeä tieto ja kysymys

Miten on jt tämän suolikaasun kanssa. Nimittäin on yleismaailmallinen totuus, että se joka pierua pidättää, on sillä muu
    Jehovan todistajat
    0
    25
  13. Tungosta pukkaa

jeesus tulee...eiku Harmageddon tulee...eiku enkeli Gabriel tulee...eiku tuhatvuotinen valtakunta tulee...eiku Halleyn k
    Jehovan todistajat
    6
    25
  14. Kysymys todistajille

Minua taas kyselytyttyttytää. Onko se totta, etta raamatun tapahtumien kuuluisa kolmasti laulava kukko oli myös ihmisyöj
    Jehovan todistajat
    16
    25
  15. Sana viikonvaihteeksi

Sain viimeyönä vihreältä pikku-ukolta, pyhältä pietarilta, käskyn kirjoittaa palstan jt-notkujille sanan viikonvaihteeks
    Jehovan todistajat
    0
    24
  16. Suuri sensaatio

Sillä nyt on paljastettu Epytgkissä ylipappi Wahtyen 4400 vuotta vanha hauta. Ja siitä paljastui sensaatiomainen löytö:
    Jehovan todistajat
    6
    24
  17. Miksi lunta!?

Voi pylly, miksi se YHWH-setä laittaa tuotavalkoista pas*aa taivaan täydeltä. Onko joku jt ollut taas tuhma, vai mikä y
    Jehovan todistajat
    0
    23
  18. jt apua tarvitaan

Nyt kun näitä aivan yksin tulleita lapsukais-ählyjä ja -neekereitä pukkaa rajan yli kuin 8. Epytkin vitsauksessa, niin n
    Jehovan todistajat
    3
    21
  19. Hahaa! Olin oikeassa!

Täälläkin ovat tietämättömimmät ja tyhmimmät lukijat närästelleet sitä, kun olen valistanut peräilman ihanuudesta. Nyt s
    Jehovan todistajat
    0
    21
  20. pyhäinjätös

Tälläinen upea reliikki löytynyt. http://www.aamulehti.fi/maailma/tanskalaisen-piispan-300-vuotias-kakka-loytyi-ulkohuus
    Jehovan todistajat
    0
    21