Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
OikeistoSosDem
OikeistoSosDem
OikeistoSosDem
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1930
Kommenttia
24816
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ikävää kun kommunisti joutuu töihin.
17.07.2023 22:06
Hyvä kommentti. Talouden ja työmarkkinoiden rakenteelliset uudistukset on parempi meidän itsemme eikä Maailmanpankin ja IMF:n toteuttaa.
Voi olla että jollakulla tekee tiukkaa mutta semmosta se elämä on. Aina voi mennä töihin.
Vapauden valtakunnassa vallitsee harmonia ja järjestys.
17.07.2023 21:43
Autorisoitu väkivalta on yhteiskuntarauhan tae kuten 1918.
Kukaan ei käskenyt kapinaan.
17.07.2023 19:03
Juntti, Juntti, Juntti. Pysy vaan ympyräpäristelyn ja kendon parissa.
17.07.2023 19:01
"Rakastunut Kekkonen häiritsee naapureita" kirjoittivat sen ajan iltapäivälehdet.
17.07.2023 18:23
Ai että kun meillä olisi ollut kansalliskaarti "Sinimusta hallitus vittuun" mielenosoituksessa.
17.07.2023 16:53
YLE on täynnä stalinisteja.
17.07.2023 16:45
Miten köyhiltä muka voidaan ottaa pois kun he ovat yhteiskunnassa saamapuolella.
17.07.2023 16:44
Mm. Jussi Veikkanen on kantanut paitaa Tourilla.
17.07.2023 08:36
Onko Pilkkihaalarille mahdotonta puhua Polka Dotista.
17.07.2023 08:35
Päivän ykköskstegorian nousun maalissa Vingegaard ikään kuin kävi näyttämässä Pogacarille että kovempaakin olisi voinut ajaa.
Paniko palstan toinen maantiepyöräilyentusiasti Hyvä Veljeni merkille saman?
16.07.2023 21:48
Ei 1956 myöskään yhteiskunta riehumista suvainnur.
Nämä poliittiset mielenulmaukset on aina perjantaina=hyvä syy juoda kaljaa työaikana.
16.07.2023 21:42
Pitääkö niitä lapsia hommata jos siihen ei ole varaa?
16.07.2023 20:58
Vitun tyhmä. Lue otsikko. Spämmäämisesi muuten loppuu huomenna kun ylläpito on paikalla.
16.07.2023 20:56
Lisäisin vielä.
1. 2 viikon palkaton harjoittelu työsuhteen alussa.
2. Ylitöihin määrätään ei pyydetä.
3. Hierarkian kunnioitus eli esimiestä puhutellaan asianmukaisesti.
4. Järjestäytymättömien työntekijöiden suojelu Ay-satraapeilta.
5. Lauantai 6 tunnin työpäiväksi.
16.07.2023 18:54
Kyllä meillä ssntarmeja, kyynelkaasua ja pamppuja riittää.
16.07.2023 18:04
Ihanalta Elina Valtoselta jämäkköjä lausuntoja joita Ilves kehunut.
16.07.2023 15:45
Olen Asevelisosialisti kuten Työmies. l
16.07.2023 15:07
Näen tulevaisuuden yhteiskunnan kansalaisten välisenä terveenä kilpailuna jossa niistä jotka eivät itse itseään kykene auttamaan huolehditaan paremmin kuin nyt.
Moni saa pian työmääräyksen postissa.
16.07.2023 13:21
Ei sitä tarvikkaan pelastaa. Vapauden yhteiskunta korvaa sen!
16.07.2023 13:18
6 / 1241