Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JJT_originaali
profiilit
JJT_originaali
JJT_originaali
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
300
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niijoo ja kerro nyt mun koko nimiki kun kerran sen tiedät ja mut tunnet. Minä en tunne sua enkä kyllä sulle oo mitää pahaa tehny. Mullon se periaate, et oon niin kauan mukava ku mulle ollaan mukava. Josset asu välillä Karviankyläntie - Ilvesjoentie, en kyllä osaa sanoa kuka oot. Tuos välis asuu parikin mulkkua vanhaa herraa, joka kieltää yleisellä tiellä ajelun.
06.02.2016 19:32
Vaissoo, kerros miten oon ikävä? Loukkasinko tunteitasi revittämällä sun kohdalla kun hait salesta kaljaa? No puheille tai päin naamaa et uskalla sanoa, eli kitise täälä vaan. Haluasin vaan tietää, miten olen " ikävä tapaus ".
06.02.2016 19:08
Pisto-, lanta- vai lumilapio? Kaikkia löytyy tosta kotomarkilta. Kaupan päälliseks vielä tarikkokin. Maatilan isäntien pelloille sonta vaan, kasvaapahan vilja paremmin ens kesänä ja tyhmät saa leipää syötäväksi.
05.02.2016 00:07
Vi ses!
03.02.2016 14:20
Totta, siinä niitä poliiseja pärräs koko ehtoon. Olisivat puuttuneet ajoon, jos se olis ollu vaarallista. Tais aika moni nuorista puhaltaa nollat, vai mitä? Kuinkas niitten vanhempien parempien ihmisten laita oli? Eli älä syytä, josset osaa varmaksi sanoa.
Jos menet luisussa puoliautiossa kylässä kavereiden kanssa, se ei tarkoita kännissä olemista, vaan ilmiselvästi silloin puuttuu siihen tarkoitettu alue *HOX*HOX*.
03.02.2016 00:49
Varo vaaraa. Joka päivä pari litraa E98:a tulee käytettyä.
03.02.2016 00:45
Odotappa huomiseen...
01.02.2016 17:24
Aen, muttei kaukaa heitä, 200m Karvian rajaan matkaa.
30.01.2016 18:42
Taitaa olla vain paperiversiossa uutinen.
28.01.2016 17:40
Niin vaan se rauhallinen Karvia ottaakin mamuperheen elätettäväksi, tämän päivän ILKKA- lehti sen osas kertoa.
27.01.2016 11:20
Rasismikortti, joka on joka tavalla rasistinen. Ikä, rotu ja sukupuoli yms.
23.01.2016 05:07
*Heittää rasismikortin*
22.01.2016 00:52
Jospa nämä valittajat ovatkin itse juuri niitä +50v päivärallittajia? Jäikö niiltä nuoruudessaan kyläringin ajelut kokonaan pois? Ajavatko ihan kiusaksi sitä +50kmh vauhtia kylillä ja hyppivät hidasteista kuin rallissa konsanaan? Yrittävät saada menetetyn nuoruuden takaisin?
Voin sanoa et jalankulkija jää todennäköisemmin näitten parempien ihmisten yliajetuksi, kun meidän "ongelmanuorison". Vähän paremmat refleksit meillä, näkö parempi ja ajonopeus pienempi. Eikä ihan kädettömiä olla ajamaan.
Sen verran hurjan näköistä on tuo meno tossa Salen kohdilla päivisin. Mummot oikoo katsomatta tielle viistossa pyöräteiltä Salen pihaan ja eipä pahemmin päiväsajan autoilijat kerkeä hidasteisiin hidastamaan. JA tien yli ET PERKELE MENE!"!#¤#¤"#! Kerran ajoin itte autoilijan perässä, joka ajoi koko kylän läpi max. 35kmh ja olihan se ihme, varmaan ulkopaikkakuntalainen.
20.01.2016 16:05
Rahalla pääsee vahtaamaan niitä ralleja oikeen istumapaikoilta tai seisten pakkasessa. PS. En ole porsaseläin.
20.01.2016 01:50
Totta, trollit ja muut perättömät syytökset tippuis aika kivasti pois. Ja olishan se kiva nähdä, kenellä on minkämoinen ajatusmaailma.
20.01.2016 01:49
No eikös se ollutkin vähän tarkoitus et saisivat olla kirkonkyläläiset rauhas? Mee nyt jo sinne hoitoon.
18.01.2016 14:16
Minähän en tosin Satakunnan alueella asu, mutta usein tulee sielläpäin ajeltua. Viime talvena oli sama ongelma omas kotokyläs, yllättäen Destia toimi tien auraajana. Saatto olla hyvinkin viikonkin auraamatta tiet ja hiekkaa tuotiin vasta kun vahinkoja sattui. Naapuri oli kova soittelemaan itte pääkonttoriin Destialle ja ikinä ei tullut aura-autoa soitoista huolimatta. Välillä jopa luuria korvaan tai ei vastattu. Välimatka kuulemma liian pitkä ja sivutiet ei niin tärkeitä aurata.
No hommahan ratkes sillä että soiteltiin koko tiekunnan porukat vuoron perään sinne. Nyt vähän useammin näkyy aura-autoa tääläkin. Tosin nytkin Sarapohjantie auraamatta toista päivää Jalasjärven puolelta. Hieman yrittää reunat levitä keskemmälle.
Onnea aurausfirman kanssa vääntöön...
17.01.2016 19:24
Jäärata on hauskempi paikka ajaa ku joku puolisula kylänraitti. Vedä sä vain ne tumppus käteen.
17.01.2016 19:20
Onko se teiden auraus niin vaikiaa Karvialla? Keskustassakin keskellä tietä n. 15cm lumikertymä ja Sarankylään päin mennessä kaistan leveys mutkissa mukavat 1/4 tiestä. Kiva kun joku tulee vastaan, niin joutuu tiputtaan vauhdin 80 -> 40 ettei ajautuisi ojaan kun sielä lumessa kahlaa, kun sitä lunta on sen 20cm ulkokurveissa...
Vai pitääkö herätellä ferkussoni tuolta tallista ja lähtee auraamaan teitä ja lätkästä naftalaskut jne. kunnalle? Hienosti oli aurattu Pori-Kankaanpää-Kantti, muttei yhtään pitemmälle..
13.01.2016 23:02
Hyvä juttu! Viikonloppuna nähdään!
12.01.2016 14:33
10 / 15