Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

302

  1. Niin, missä ovat nämä kovat tappelijat, elämämkoululaiset yms? Kukaan ei taaskaan tullut, ei klo 8 tai klo 4. Ootte säälittäviä. Teitä oli odottamas kriidlok, JJT_originaali ja dee6. Älkää kirjotelko, kun kerran ootte noin nössöjä.
  2. Luulekko?
  3. Ja vitut.
  4. Minä kans