Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikatre66
profiilit
mikatre66
mikatre66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
320
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Katsoin+vanhoista+viesteistä,+se+oli+lissukka67@s........
😁
07.01.2019 16:43
Moi,
Oon+kuullut,+että+toi+tauti+saattaa+olla+aika+sitkeä,+voi+kestää+yli+kuukauden.+Koita+kestää.
Oikeastaan+mä+sain+normielämäni+aika+nopeasti+johonkin+järjestykseen,+mutta+se+muu+elämä+on+hiukan+hakusessa.+
Elämä+on+noita+kaikkia,+parempaa,+huonompaa+ja+erilaista+:)++Siitä+voisin+kertoa+enemmän+ihan+privana,+s-postin+ehkä+vielä+muistat,+tai+välkkynä+naisena+osaat+päätellä+:)
06.01.2019 18:08
Moi+Lissukkaj67
Juu,+kyllähän+se+elämä+on+joihinkin+uomiin+asettunut+ja+jonkinlainen+arkikin+tullut.+Mutta+onhan+se+elämä+nyt+hyvin+erilaista.
Onko+kuume+jo+helpottanut?
06.01.2019 02:47
Oikeastaan+kunnia+eropäätöksestä+menee+suurimmalta+osalta+exälleni,+hän+oli+se,+joka+uskalsi+ottaa+asian+esille.
Mutta+pääasia,+että+ero+on+enää+harkinta-ajan+loppuun+"kesken".
Nyt+kuuluu+hyvää.+Tietenkin+kaikki+tutut+rutiinit+hävisi,+piti+oppia+uusia+tapoja+ja+asioita,+mutta+sen+kaiken+teen+hymyillen.
Olo+on+helpottunut+ja+onnellinen.
Elämä+on+pitkästä+aikaa+kivaa+:)
29.12.2017 14:22
Sinänsä+ihan+mielenkiintoista+huomata,+että+vasta+nyt+eroni+jälkeen+huomasin,+kuinka+exäni+kaikki+tunteet+muhun+oli+kuolleet+ja+kuinka+tehokkaasti+se+tappoi+munkin+tunteet+häneen.
29.12.2017 14:15
Kiitos+kun+vastasit,+tosin+hiukan+myöhässä.
Siirto+on+jo+toteutettu.
Avioeropaperit+on+jo+jätetty+ja+kolmen+kuukauden+päästä++ero+on+lainvoimainen.
Kyllä+se+kuluneen+vuoden+aikana+selvisi,+että+rakkaus+on+kadonnut,+eikä+se+enää+palaa,+joten+eropäätös+oli+loppujen+lopuksi+yllättävän+helppo.
Näin+tämä+elämä+sitten+jatkuu+erilaisena+ja+huomattavasti+valoisampana+:)
28.12.2017 00:57
Ei+siihen+tullut+Lissukka,+ei+ainakaan+itselleni,+eikä+tietojeni+mukaan+exällenikään,+ketään+toista.
Ehkä+meistä+voisi+käyttää+klassista,+kulunutta+sanontaa,+kasvoimme+erillemme.+
En+sellaiseen+mahdollisuuteen+aiemmin+itsekään+uskonut,+mutta+niin+siinä+sitten+vaan+kävi.
07.08.2017 20:01
Meillä+ei+varsinaisesti+yhteiselo+mennyt+edes+vaikeaksi,+mutta+huomasimme+ettei+kummallakaan+ole+enää+tunteita+toista+kohtaan.+On+yllättävää+huomata+sellainen,+niin+pitkän+yhdessäolon+jälkeen.+
Eropäätöksen+laukaisi+liikkeelle,+tuttavan+sairastuminen+nopeaan+kuolemaan+johtavaan+sairauteen.+Se+sai+huomaamaan,että+elämä+on+hyvin+rajallinen+ja+sitä+ei+kannata+tuhlata+merkityksettömään+yhdessäasumiseen,+kun+ehkä+vielä+voi+jopa+ehtiä+nauttia+rakastumisesta+ja+rakastettuna+olemisesta.
Ja+mitä+sanoit+jo+aiemmin+niistä+silmälapuista+:)+niin+asian+kyllä+ratkaisi+sormuksen+poistaminen+sormesta.+Vasta+sen+jälkeen+aloin+saamaan+niitä+katseita+ja+hymyjä,++joista+kerroit.
Itse+olin+aina+kuvitellut,+että+naiset+haluavat+tavoitella+"kiellettyä+hedelmää",+eli+miestä+joka+on+varattu.+Onhan+se+merkki,+että+mies+kelpaa+jollekin+toisellekin.
Ja+sama+käännettynä,+ellei+mies+ole+kelvannut+muille,+ei+siitä+kanata+kiinnostua.
Onneksi+taisin+olla+väärässä+:)
Toki+nimetömässä+näkyy+edelleen+sormuksen+jättämä+jälki,+ehkä+sitä+voisi+sanoa+jopa+arveksi+:)
07.08.2017 13:35
Kiitos+tuestasi+ja+mielenkiinnostasi.
Mutta+kyllä+tämä+eropäätös+on+lopullinen.+Nämä+pitkässä++huonossa+liitossa+tulleet+arvet+on+niin+syviä,+ettei+ne+enää+korjaannu.
Mutta+ainakin+voin+omasta+puolestani+sanoa+yrittäneeni+ja+kun+se+ei+riittänyt,+niin+ero+jäi+ainoaksi+ratkaisuksi,+mutta+onneksi+se+on+ainakin+tähän+saakka+sujunut+hyvässä+yhteisymmärryksessä.
Toivottavasti+omaisuudenjako+ei+tule+aiheuttamaan+sitten+niitä+ongelmia.
Nyt+vaan+kohti+uutta+elämää+:)
06.08.2017 11:09
Oma+"tarinani"+sai+sitten+vihdoin+ja+viimein+päätöksen.+Avioero+on+vireillä+ja+nyt+vaan+odotellaan+ja+katsellaan+mitä+tapahtuu.
Lopputulos+ei+ollut+toiveitteini+mukainen.+Itse+naimisiin+mennessä,+menin+loppuelämän+kestävään+avioliittoon,+mutta+aina+asiat+mene,+niin+kuin+on+itse+haaveillut.
02.08.2017 15:52
Meillä+on+ollut+aivan+sama+tilanne,+paitsi+että+kaikki+läheisyys+loppui+jo+vuotta+aikaisemmin+(2008),+seksihän+oli+käytännössä+ohi+jo+vuosia+aikaisemmin.+
Mutta+nyt+sekin+asia+on+sitten+saanut+lopullisen+sinetin,+kun+päätimme+laittaa+lopun+avioliitollemme.
31.07.2017 21:29
Kai+se+on+uskottava,+että+vähän+haluava,+ei+muutu+halukkaaksi,+vaan+ajan+myötä+se+vähäinenkin+halukkuus+katoaa.
Itsekin+uskoin,+että+kun+vaimolleni+tulee+ikää+lisää,+niin+halutkin+lisääntyy.+Ei+lisääntynyt+kolmikymppisenä,+eikä+lisääntynyt+nelikymppisenäkään,+vaan+käytännössä+loppui+seksi+kokonaan.
Nyt+ikää+on+kohta+50,+eikä+seksiä+taida+haluta+enää+koskaan.+
Eikä+vaimonikaan+ole+viitsinyt+mitään+tekosyitä+keksiä.+On+vain+ilmoittanut,+ettei+huvita,+siihen+mun+on+sitten+pitänyt+tyytyä.
26.03.2017 22:28
No+ei+aivan+noin.+Vaimoni+ei+viihtynyt+ja+kertoi+mulle,+että+se+"herrasmies"+ahdistelee,+eikä+ymmärtänyt+lopettaa,+vaikka+vaimoni+kertoi+olevansa+naimisissa.+Siksi+hoidin+asian+niin,+ettei+se+jättänyt+tulkinnanvaraa.+
Jo+aiemmin+kerroin,+ettei+vaimoni+oikein+ymmärrä+flirttiä.+Hän+siis+saattaa+tehdä+sellaisia+asioita,+jotka+toinen+tulkitse+flirtiksi.+Tuo+on+vaikea+selitettäväksi.+Mutta+kun+vaimoni+ei+ajattele+mitään+"seksin+kautta"+,+mutta+taas+lähes+kaikki+miehet+ajattelee+kaiken+seksi+mielessään,+niin+välillä+syntyy+hankalia+tilanteita.
En+ihan+oikeasti+tarkoittanut,+että+niitä+kaikkia+joltain+toivoisin+saavani.+Tai+oikeastaan+toivoisin,+mutta+luulen+etten+toteuttaisi,+vaikka+saisinkin.
Ei+ole+vielä+lapsenlapsia,+mutta+kuulemma+aikataulutettu+on+jo+:)+En+sitten+tiedä+on+kyse+viisi-,+vai+kymmenvuotissuunnitelmasta.
Onhan+tässä+useita+asioita,+jotka+olisi+helpompi+kertoa+spostissa,+niin+ei+tarvitsisi+olla+ihan+niin+tarkka+siitä,+mitä+voi+kertoa.+
Spostini+on+edelleen+nimimerkini+at+tää+sivu.
25.03.2017 23:03
Juu,+vaimoni+joskus+tuumi,+ettei+mies+voi+koskaan+olla+seksikäs,+nainen+voi+olla+seksikäs+(siitä+me+ollaan+samaa+mieltä),+mutta+ei+häntä+kuulemma+kuitenkaan+naiset(kaan)+kiinnosta.
Sitä+flirttailua+vaimolleni,+tai+oikeastaan+ehdottelua,+mun+ei+tarvitse+arvuutella.+Sellainen+tapahtui+eräissä+juhlissa+pari+vuotta+sitten.
Kävin+ilmoittamassa+herralle,+että+nyt+on+juuri+oikea+hetki+lähteä+kotiin.+Hän+ymmärsi+olla+samaa+mieltä+ja+lähti+:)
Jos+vaimollani+on+jotain+omistushalua,+niin+hyvin+hän+sen+osaa+peittää.
"Haluaisitko+saada+ihailua,+juttuseuraa,+ystävän+vai+naisseuraa?+Vai+ihan+seksiä?"+
-+Kyllä+:)
Tästä+on+näköjään+muodostunut+meidän+kahden+välinen+ketju.+No+onneks+meidän+asiat+kiinnostaa+just+meitä+:)
Ilmeisesti+teidänkin+lapset+asuu+jo+omillaan?
Jäitkö+samaan+kaupunkiin+asumaan,+kuin+ennen+eroasi?
Asuuko+lapsenne+samassa+kaupungissa?
24.03.2017 19:23
Anteeksi,+kun+en+aina+huomaa+viestejäsi.
+Juu,+laitoit+kyllä+kirkkaasti+paremmaksi/+pahemmaksi+:)
Olemme+puheväleissä,+jossa+puhutaan+kaikki+tärkeät+asiat,+kuten+sää+tänään+ja+ehkä+huomenna.
Kumpi+käyttää+koiran+ulkona+yms.
Itse+yleensä+käytän+mielelläni,+koska+silloin+välillä+tapaa+mielenkiintoisia+ihmisiä.
Eikä+puhuminen+muuta+kaikkia+asioita.++Seksiä+ei+tule+enää+koskaan+olemaan.+Se+ei+puhumalla+muutu+miksikään.
En+tiedä+auttaisiko+mikään+flirttailukaan,+kun+joskus+tuntuu,+ettei+vaimoni+ymmärrä+sellaista.+Hän+ei+voi+ymmärtää,+että+joku+nainen+voi+pitää+miestä+(siis+yhtäkään+miestä)+seksikkäänä.
Ilmeisesti+lapset+nyt+jo+tietää+jotain,+mutta+eivät+ole+sanoneet+mitään.+Mutta+heillähän+on+jo+omat+elämänsä,+joten+toivottavasti+eivät+tästä+murhetta+kanna,+mutta+toimiihan+tämä+varoittavana+esimerkkinä.
Toivottavasti+kesän+tullessa,+nahkapukuun+pukeutuneena,+edes+yhden+naisen+katse+pysähtyisi+muhunkin.+
Naisen+silmät+kertoo+uskomattoman+paljon,+tai+ainakin+joidenkin+naisten+silmät.
Aina+puhutaan,+että+mies+katsoo+naisen+rintoja(+no+tietenkin+katsoo),+mutta+oma+katseeni+osuu+aina+ensiksi+silmiin.+Niistä+näkee+joskus+niin+paljon.++Välillä+hyvää,+välillä+huonoa,+mutta+lähes+aina+jotain.+
Olet+mulle+kertonut+liitostasi+jotain,+kiitos+siitä+:)++On+kiva+keskustella+ihmisen+kanssa,+joka+tietää+miltä+tää+tuntuu.
Tosin+joudun+jättämään+pois+asioita,+joita+en+kerro+ihan+näin+julkisesti.++
Kertooko+nimimerkkisi+loppuosa+asuinpaikkasi?
22.03.2017 22:58
Kyllä+meidän+tilanne+on+osittain+samanlainen+kuin+teilläkin+oli.
Ei+kosketusta+edes+vahingossa.
Mahdumme+kyllä+hyvin+samaan+huoneeseen+ja+jopa+samaan+pöytään,+se+ei+tuota+ongelmia.
Mutta+toisaalta,+ruokapöytämme+koko+on+lähellä+pingispöytää,+joten+ihan+lähekkäin+ei+olla.
Eihän+tämä+hyvältä+näytä.+Tiedän+sen+itsekin,+ei+sitä+tarvitse+anteeksi+pyydellä.
19.03.2017 12:39
Voit+olla+aivan+huoleti.
Itse+olen+pitkään+harrastanut+kilpatanssia+ja+se+todellakin+on+vain+harrastus.++Kun+sitä+treenaa,+niin+aivan+varmasti+siitä+häviää+kaikki+seksuaaliset+jännitteet,+jos+niitä+koskaan+on+edes+ollut.
Sen+puoleen+voit+olla+ilman+huolia.
Tanssin+harjoittelu+ja+huvin+vuoksi+tanssiminen+on+aivan+eri+asioita.+
Ja+tanssitaitoinen+mies+todennäköisesti+löytää+kyllä+seuraa+muualtakin+kuin+treeneistä,+jos+sellaista+haluaa+löytää.
16.03.2017 22:55
Kiitos.+Imartelu+toimii+vuorenvarmasti+mieheen,+jonka+itsetuntoa+on+pala+palalta+nakerrettu+jo+vuosia+:)
Uskon+että+Sinusta+tuntuu+hyvältä,++kun+olet+saanut+selvyyden+(ex)+suhteeseesi.
Koira+helpottaa+kovasti+juttuseuran+löytämistä.+Mullekin+on+tullut+paljon+uusia+tuttavuuksia,+kun+koiran+kanssa+olen+lenkillä+käynyt.+Se+on+hyvä+jäänsärkijä.
Meillä+ei+ole+tapahtunut+mitään+muutosta,+mihinkään+suuntaan.
Joten+vaimon++ajeluttaminen+johonkin+paikkaan+olis+lähinnä+noloa+ja+aiheuttaisi+vain+lisää+kiusaantumista.
Mutta+kiitos+yrityksestä.
Ajatukseni+taitaa+olla+sellasia,++että+ne+miellyttää+Sua.+Täällä+ne+ei+saa+kovin+positiivista+palautetta,+eikä+vastaanottoa.
Harmi+kun+en+oikein+voi+riittävän+yksityiskohtaisesti+kertoa+asioita,+näin+yleisesti.+
Mutta+koita+saada+näistä+joku+kuva+itsellesi+luotua.
Mihin+muuten+teidän+liitto+kaatui?
Ilmeisesti+Sinulta+loppui+kiinnostus+mieheesi,+miksi?
Koska+suhde+lakkasi+olemasta+sellainen,+kuin+olisit+sen+halunnut+olevan?
Koska+läheisyys+ja+kosketukset+loppui?
15.03.2017 22:49
Kiva+kuulla+että+Sulla+on+asiat+mukavasti.+Viimeksi+jäi+sellainen+käsitys,+että+erosi+on+vielä+kesken+ja+asiat+hiukan+sekaisin.+
Miksihän+naiset,+noin+yleisesti,+tuntuu+eron+jälkeen+olevan+ihan+tyytyväisiä+uuteen+elämäänsä?
Etkö+sinä+kaipaa+iltoihisi+toista+ihmistä,+jonka+kanssa,+saisi+jakaa+läheisyyttä+ja+hellyyttä?+
Kyllä+moottoripyörä+jo+odottaa+tallissa+lähtövalmiina+ja+saattaa+tällä+viikolla+päästä+ulos+poistamaan+mun+patoutuneita+ajohaluja.+
En+usko,+että+tänä(kään)+kesänä+mihinkään+tapahtumiin+mennään+yhdessä.
Mutta+kyllähän+kaikissa+moottoreihin+liittyvissä+tapahtumissa,+on+aina+jotenkin+kaltaistensa+joukossa.+Ja+tuntuu+jopa,+että+se+on+lähes+sama+porukka+joka+niissä+käy+vuodesta+toiseen+ja+se+sama+porukka+on+pikkuhiljaa+kasvamassa+(lähes)+aikuisiksi.
Ihan+aikuista+musta+ei+taida+koskaan+tullakaan+:)
13.03.2017 22:20
Kiva+kun+Sinäkin+(Lissukka67jns)+vielä+jostain+mukaan+löydyit.
Ja+kyllä+Sinä+olet+hyvin+selvästi+kertonut,+ettei+rajoja+ylitetä.
Mutta+muuten+et+ole+kovin+paljon+itsestäsi+kertonut.+
Kuinka+Sinulla+nyt+menee?
12.03.2017 22:20
1 / 16