Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

320

1. Moi,Oon+kuullut,+että+toi+tauti+saattaa+olla+aika+sitkeä,+voi+kestää+yli+kuukauden.+Koita+kestää.Oikeastaan+mä+sain+normielämäni+aika+nopeasti+johonkin+järjestykseen,+mutta+se+muu+elämä+on+hiukan+hakusessa.+Elämä+on+noita+kaikkia,+parempaa,+huonompaa+ja+erilaista+:)++Siitä+voisin+kertoa+enemmän+ihan+privana,+s-postin+ehkä+vielä+muistat,+tai+välkkynä+naisena+osaat+päätellä+:)
  2. Anteeksi,+kun+en+aina+huomaa+viestejäsi.+Juu,+laitoit+kyllä+kirkkaasti+paremmaksi/+pahemmaksi+:)Olemme+puheväleissä,+jossa+puhutaan+kaikki+tärkeät+asiat,+kuten+sää+tänään+ja+ehkä+huomenna.Kumpi+käyttää+koiran+ulkona+yms.Itse+yleensä+käytän+mielelläni,+koska+silloin+välillä+tapaa+mielenkiintoisia+ihmisiä.Eikä+puhuminen+muuta+kaikkia+asioita.++Seksiä+ei+tule+enää+koskaan+olemaan.+Se+ei+puhumalla+muutu+miksikään.En+tiedä+auttaisiko+mikään+flirttailukaan,+kun+joskus+tuntuu,+ettei+vaimoni+ymmärrä+sellaista.+Hän+ei+voi+ymmärtää,+että+joku+nainen+voi+pitää+miestä+(siis+yhtäkään+miestä)+seksikkäänä.Ilmeisesti+lapset+nyt+jo+tietää+jotain,+mutta+eivät+ole+sanoneet+mitään.+Mutta+heillähän+on+jo+omat+elämänsä,+joten+toivottavasti+eivät+tästä+murhetta+kanna,+mutta+toimiihan+tämä+varoittavana+esimerkkinä.Toivottavasti+kesän+tullessa,+nahkapukuun+pukeutuneena,+edes+yhden+naisen+katse+pysähtyisi+muhunkin.+Naisen+silmät+kertoo+uskomattoman+paljon,+tai+ainakin+joidenkin+naisten+silmät.Aina+puhutaan,+että+mies+katsoo+naisen+rintoja(+no+tietenkin+katsoo),+mutta+oma+katseeni+osuu+aina+ensiksi+silmiin.+Niistä+näkee+joskus+niin+paljon.++Välillä+hyvää,+välillä+huonoa,+mutta+lähes+aina+jotain.+Olet+mulle+kertonut+liitostasi+jotain,+kiitos+siitä+:)++On+kiva+keskustella+ihmisen+kanssa,+joka+tietää+miltä+tää+tuntuu.Tosin+joudun+jättämään+pois+asioita,+joita+en+kerro+ihan+näin+julkisesti.++Kertooko+nimimerkkisi+loppuosa+asuinpaikkasi?
  3. Kiitos.+Imartelu+toimii+vuorenvarmasti+mieheen,+jonka+itsetuntoa+on+pala+palalta+nakerrettu+jo+vuosia+:)Uskon+että+Sinusta+tuntuu+hyvältä,++kun+olet+saanut+selvyyden+(ex)+suhteeseesi.Koira+helpottaa+kovasti+juttuseuran+löytämistä.+Mullekin+on+tullut+paljon+uusia+tuttavuuksia,+kun+koiran+kanssa+olen+lenkillä+käynyt.+Se+on+hyvä+jäänsärkijä.Meillä+ei+ole+tapahtunut+mitään+muutosta,+mihinkään+suuntaan.Joten+vaimon++ajeluttaminen+johonkin+paikkaan+olis+lähinnä+noloa+ja+aiheuttaisi+vain+lisää+kiusaantumista.Mutta+kiitos+yrityksestä.Ajatukseni+taitaa+olla+sellasia,++että+ne+miellyttää+Sua.+Täällä+ne+ei+saa+kovin+positiivista+palautetta,+eikä+vastaanottoa.Harmi+kun+en+oikein+voi+riittävän+yksityiskohtaisesti+kertoa+asioita,+näin+yleisesti.+Mutta+koita+saada+näistä+joku+kuva+itsellesi+luotua.Mihin+muuten+teidän+liitto+kaatui?Ilmeisesti+Sinulta+loppui+kiinnostus+mieheesi,+miksi?Koska+suhde+lakkasi+olemasta+sellainen,+kuin+olisit+sen+halunnut+olevan?Koska+läheisyys+ja+kosketukset+loppui?