Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

320

  1. Katsoin+vanhoista+viesteistä,+se+oli+lissukka67@s........😁
  2. Anteeksi,+kun+en+aina+huomaa+viestejäsi.+Juu,+laitoit+kyllä+kirkkaasti+paremmaksi/+pahemmaksi+:)Olemme+puheväleissä,+jossa+puhutaan+kaikki+tärkeät+asiat,+kuten+sää+tänään+ja+ehkä+huomenna.Kumpi+käyttää+koiran+ulkona+yms.Itse+yleensä+käytän+mielelläni,+koska+silloin+välillä+tapaa+mielenkiintoisia+ihmisiä.Eikä+puhuminen+muuta+kaikkia+asioita.++Seksiä+ei+tule+enää+koskaan+olemaan.+Se+ei+puhumalla+muutu+miksikään.En+tiedä+auttaisiko+mikään+flirttailukaan,+kun+joskus+tuntuu,+ettei+vaimoni+ymmärrä+sellaista.+Hän+ei+voi+ymmärtää,+että+joku+nainen+voi+pitää+miestä+(siis+yhtäkään+miestä)+seksikkäänä.Ilmeisesti+lapset+nyt+jo+tietää+jotain,+mutta+eivät+ole+sanoneet+mitään.+Mutta+heillähän+on+jo+omat+elämänsä,+joten+toivottavasti+eivät+tästä+murhetta+kanna,+mutta+toimiihan+tämä+varoittavana+esimerkkinä.Toivottavasti+kesän+tullessa,+nahkapukuun+pukeutuneena,+edes+yhden+naisen+katse+pysähtyisi+muhunkin.+Naisen+silmät+kertoo+uskomattoman+paljon,+tai+ainakin+joidenkin+naisten+silmät.Aina+puhutaan,+että+mies+katsoo+naisen+rintoja(+no+tietenkin+katsoo),+mutta+oma+katseeni+osuu+aina+ensiksi+silmiin.+Niistä+näkee+joskus+niin+paljon.++Välillä+hyvää,+välillä+huonoa,+mutta+lähes+aina+jotain.+Olet+mulle+kertonut+liitostasi+jotain,+kiitos+siitä+:)++On+kiva+keskustella+ihmisen+kanssa,+joka+tietää+miltä+tää+tuntuu.Tosin+joudun+jättämään+pois+asioita,+joita+en+kerro+ihan+näin+julkisesti.++Kertooko+nimimerkkisi+loppuosa+asuinpaikkasi?
  3. Voit+olla+aivan+huoleti.Itse+olen+pitkään+harrastanut+kilpatanssia+ja+se+todellakin+on+vain+harrastus.++Kun+sitä+treenaa,+niin+aivan+varmasti+siitä+häviää+kaikki+seksuaaliset+jännitteet,+jos+niitä+koskaan+on+edes+ollut.Sen+puoleen+voit+olla+ilman+huolia.Tanssin+harjoittelu+ja+huvin+vuoksi+tanssiminen+on+aivan+eri+asioita.+Ja+tanssitaitoinen+mies+todennäköisesti+löytää+kyllä+seuraa+muualtakin+kuin+treeneistä,+jos+sellaista+haluaa+löytää.