Oon alkanut seukkaamaan miehen kanssa, joka harrastaa paritansseja vakiparien kanssa. Yksityisissä tiloissa kahdestaan ja säännöllisesti. Eroottisiakin tansseja. Mun on vaikea suhtautua, miten onnistun? Vinkkejä? Tosi vaikea luottaa, että pelkkää tanssia ja vaikka olisikin niin eroottista silti kahden kesken.
Miehen tanssiharrastus
3
171
Vastaukset
Voit olla aivan huoleti.
Itse olen pitkään harrastanut kilpatanssia ja se todellakin on vain harrastus. Kun sitä treenaa, niin aivan varmasti siitä häviää kaikki seksuaaliset jännitteet, jos niitä koskaan on edes ollut.
Sen puoleen voit olla ilman huolia.
Tanssin harjoittelu ja huvin vuoksi tanssiminen on aivan eri asioita.
Ja tanssitaitoinen mies todennäköisesti löytää kyllä seuraa muualtakin kuin treeneistä, jos sellaista haluaa löytää.- näetkömörköjä
Suhteesta ei tule mitään jos et luota toiseen. Miksi mies olisi alkanut edes seurustella sun kanssa, jos muka tuntisi vetoa tanssikaveriaan kohtaan? Mitäs jos kävisit joskus katsomassa, millaista heidän eroottinen tanssinsa on? Sä et voi pakottaa miestä luopumaan harrastuksestaan sun takiasi, tämä lienee sulle selvää?
- huokauksenhuokaus
Teit sitten taas tämän saman aloituksen ties kuinka monennen kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693205
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541849Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471789Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591664- 771574
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3401491Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811349The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201268- 1581122
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251105